Wel.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:00 schreef Tally het volgende:
Je moet niet zo veel drinken JK.
Mijn stem heb je.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:00 schreef Houzer het volgende:
Partij voor de bieren?
Jesters. Tof.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mijn stem heb je.
Mits Chowi's jesters.
waarheen kan ik mmsen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:09 schreef Tally het volgende:
Ik wil een foto van een mooie pik!
En snel een beetje!
Dat weet je best!quote:
Met een i-phone kan ik alleen foto's naar je meel sturenquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat weet je best!
Daar waar je me van de week op "lastig viel"
Als je punt maar als een paal boven water staat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:26 schreef Houzer het volgende:
Ik heb 1 punt maar die is keihard.
Beetje one-issue partij dus.
Goed punt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je punt maar als een paal boven water staat.
Inderdaad. Daar kun jij nog een puntje aan zuigen.quote:
Gelukkig heb ik goed geoefend met deepthroaten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan heb jij wel een hoop te slikken nadat je op je knieën bent gegaan, Chowi.
Ik heb liever dat jij dat punt in overweging neemt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar kun jij nog een puntje aan zuigen.
Hoi.quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik goed geoefend met deepthroaten.
quote:
Zit die nou te vertellen dat het boerenleenbankkantoor zijn appartement is ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:13 schreef Chowi het volgende:
Nee, in zijn hendig sjieke appartement in het centrum van Utrecht. Ik heb nog wel een béétje klasse, hoor.
IK , IKquote:
Best comfortabel hoor, zo onder het bureau.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Zit die nou te vertellen dat het boerenleenbankkantoor zijn appartement is ?
Van dat pijpen dus niet van die grote ballen !quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Picje? Het zijn wel mieterse jesters hoor.
Ik kom je morgen wel even een extra slaapzak brengen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Best comfortabel hoor, zo onder het bureau.
Met jesters er in?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kom je morgen wel even een extra slaapzak brengen..
Mijn jesters krijg je niet hoor.quote:
Als je ze maar niet kapotmaakt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet te hebben, ik wil ze alleen maar even bruiklenen.
Maar ik hecht er emotionele waarde aan.quote:
In dat geval zal ik een poging doen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar ik hecht er emotionele waarde aan.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:37 schreef Chowi het volgende:
n00c!.
Q zegt dat iedereen verliefd op hem is. Maar ik geloof er het mijne van. Ben jij ook verliefd op hem?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |