Maar het was wel een mini-pwn hoor.quote:
welke mailbox dump je ze?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar het was wel een mini-pwn hoor..
Oh, Joene, ik ga niet weer mijn tieten posten. Koop Houzer maar om tegen de tijd dat hij ze in zijn mailbox heeft..
Die ene. Met dat apestaartje.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:37 schreef Houzer het volgende:
[..]
welke mailbox dump je ze?
Ik heb er een aantal.
Mijn stem heb je.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:42 schreef Chowi het volgende:
Haha, ik ben uitgenodigd om deel te nemen aan Lijst 0. De nieuwe talentenjacht van BNN waar ze op zoek gaan naar een nieuwe lijsttrekker voor hun politieke partij.
Crap daar gaan je 2 sterkste partij punten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:43 schreef Chowi het volgende:
Je doet maar. Als je er maar niet vanuit ga dat ik daar ga rondparaderen in lingerie, dan nemen ze me natuurlijk niet meer serieus.
Ik weet ook trouwens niet eens zeker of ik erheen ga, want het is kortdag en best wel ver reizen voor mij.
Ik kan jou hetzelfde vragen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:45 schreef Tally het volgende:
Maaruh Chowi waarom heb ik je tieten nog niet gezien?
Mijne in mijn fotoboek.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kan jou hetzelfde vragen..
De mijne staan in remlof's fotoboek.
Je moet niet zo veel drinken JK.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
SNAP JE? JOENE -> GROENTE -> HAK!!!11111111
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |