ben ik zo goedkoop?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:38 schreef ACT-F het volgende:
Lieve mensen, ik ga jullie inruilen voor een paar biertjes. Het ga jullie allemaal goed [ afbeelding ]
Je bent zelfs heel waardevolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb dr al zat van gehad, maar ik moet werken morgen, dus ik ga slapen !quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:38 schreef ACT-F het volgende:
Lieve mensen, ik ga jullie inruilen voor een paar biertjes. Het ga jullie allemaal goed [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pafipo!
Thanks. Slaap zequote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:36 schreef haakon het volgende:
ja idd San, je tekeningen zijn echt vet !
ik ga slapen, morn weer bij de boer warkn !
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ter compensatie neem je maar een vriendin?
gastquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:02 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Omg!![]()
Ik zag niet eens dat je dat gevraagd had... pas toen ik bij Gerard zat en jij daar ook was dacht ik: Hij zal vast gezegd hebben dat hij patat ging halen ofzo!![]()
Pics or it dindt happen:
[ afbeelding ]
Hier kortharige Sander met zijn langharige broer bij Gerard!
Let ook op de motorjas + laarzen.quote:
Haha , dat deden wij 'vroeger' ook altijd als we iets te veel hadden gedronken (Via FreeCall OC)quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb goddomme bijna niet geslapen, dankzij 3 mensen die het nodig vonden om me wakker te bellen om 2u, 4u en 7u voor die kanarie van me (op marktplaats)
Ik heb niet opgenomen, maar was natuurlijk wel wakker... nu kan ik lekker gaan werken met amper 4u slaap.
Het is m'n wekkerquote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
je telefoon heeft een uit knop en ook een stil profiel
Geen idee wat voor telefoon je hebt, maar kun je anders geen 'app' downloaden die hem stil zet tot XX uur, ik zet hem altijd stil tot 5 minuten voor de wekkerquote:
Nee, tis een oldskoole waar ik alleen mee kan bellen en smsenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geen idee wat voor telefoon je hebt, maar kun je anders geen 'app' downloaden die hem stil zet tot XX uur, ik zet hem altijd stil tot 5 minuten voor de wekker.
Werkze!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maargoed, op naar mn werk dan maar
\m/ !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |