Kwestie van eerder instappen, dan heb je geen probleem.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bestaan er geen treinen meer met zitplek ofzo? Ding zit me weer akelig vol
Die bestaan wel, alleen de zitplaatsen zijn bezet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Weet ik niet, weet alleen dat het om een meisje met pacemaker ging, die ineens op de grond lag.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi
Hoe is het met dat ongeval afgelopen?
Er zijn ook nog mensen die moeten werkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:46 schreef Samzz het volgende:
De ToF-reeksen gaan de laatste tijd bedroevend traag, vriendjes
Hmmmquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weet ik niet, weet alleen dat het om een meisje met pacemaker ging, die ineens op de grond lag.
Zo'n ding kan ook falen helaas.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:44 schreef Samzz het volgende:
HmmmVaag. Dat zou zo'n pacemaker moeten voorkomen.
Hij zat al vol toen 'ie in hengelo aankwam, heb dus geen kans gehad. Werd net wel omgeroepen dat er in Deventer een deel bij komt, maar daar heb ik dus niks aanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kwestie van eerder instappen, dan heb je geen probleem.
Koop je eigen treinquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ach, zolang je maar kunt internetten héquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij zat al vol toen 'ie in hengelo aankwam, heb dus geen kans gehad. Werd net wel omgeroepen dat er in Deventer een deel bij komt, maar daar heb ik dus niks aan
Tsja, zo'n ding kan ook defect raken hequote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
HmmmVaag. Dat zou zo'n pacemaker moeten voorkomen.
Ja klopt. Daarom zei ik ook 'zou moeten'.quote:
Joah, gaat de tijd wat sneller hequote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:45 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ach, zolang je maar kunt internetten hé
Eens.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:46 schreef Samzz het volgende:
Ja klopt. Daarom zei ik ook 'zou moeten'.
Het is al naar zat dat een jonge meid een pacemaker moet
Last van de hormonenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:45 schreef Robinhoo het volgende:
Ach, zolang je maar kunt internetten hé
Nee hoezo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |