quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]blij blijven
Ben ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deed ik
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
En jij met je vrachtwagenquote:
whehehequote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:22 schreef Kreator het volgende:
Moet ik meteen aan dat plaatje denken van die kneus met z'n pik in de uitlaat..
Ach, voordat een lul vast zit in een vrachtwagenuitlaat moet ie ongeveer formaat bovenarm hebben. Dus Bas hoeft zich geen zorgen te makenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:22 schreef Kreator het volgende:
Moet ik meteen aan dat plaatje denken van die kneus met z'n pik in de uitlaat..
*zorgen maakt*quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:26 schreef Samzz het volgende:
Ach, voordat een lul vast zit in een vrachtwagenuitlaat moet ie ongeveer formaat bovenarm hebben. Dus Bas hoeft zich geen zorgen te maken
Waarom maak je je zorgen? Je weet toch wel hoe breed zo'n uitlaat ongeveer is?quote:
Ja dat past nooit..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:28 schreef Samzz het volgende:
Waarom maak je je zorgen? Je weet toch wel hoe breed zo'n uitlaat ongeveer is?
Dus is de kans om klem te komen zitten behoorlijk klein hequote:
Ik weet het niet, Samzz, ik heb de omtrek van mijn 3e onderarm nog nooit gemeten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:34 schreef Samzz het volgende:
Dus is de kans om klem te komen zitten behoorlijk klein he
Ik had het dan over over bovenarmenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet het niet, Samzz, ik heb de omtrek van mijn 3e onderarm nog nooit gemeten.
Dat is dan je eigen gebrek (of niet).quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat maakt bij mij toch nauwelijks verschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |