Inderdaad zegquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, net lekker heen en weer geskeelerd naar t Aquadrome. Tussendoor even training gegeven en sportief meegezwommenVanmorgen getraind, wat ben ik toch weer sportief bezig vandaag
Hoi.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Robinnog aan het rellen geweest?
Hoi Nathquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, net lekker heen en weer geskeelerd naar t Aquadrome. Tussendoor even training gegeven en sportief meegezwommenVanmorgen getraind, wat ben ik toch weer sportief bezig vandaag
Ja elke dagquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon, in de afgelopen tijd?
Godskolere!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb mezelf letterlijk een schouderklopje gegeven. Wil dit namelijk echt veel vaker gaan doen, vooral op de zaterdag dit volhoudenquote:
Haha. Ik ga er zo even inrollen voor een uurtje of 2quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:11 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Godskolere!
En dan te bedenken dat ik net mijn bed uit kom rollen!
nog sportiever dan ik vanmorgenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, ik ga zo de hond uitlaten, en natuurlijk flink dollen met dat beest. Dat is ook een sport opzich, met die hond van mijquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:00 schreef omearos het volgende:
[..]
nog sportiever dan ik vanmorgen
Ik heb een groepsles Steps gedaan
energie teveel?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ik ga zo de hond uitlaten, en natuurlijk flink dollen met dat beest. Dat is ook een sport opzich, met die hond van mij
Veel plezierquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:27 schreef Samzz het volgende:
Zo, op naar Utrecht. Bierproeven in Ierse pubs ftw
Kom even langs in de bieb van Amersfoortquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:27 schreef Samzz het volgende:
Zo, op naar Utrecht. Bierproeven in Ierse pubs ftw
Nee, valt wel meequote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:14 schreef omearos het volgende:
[..]
energie teveel?
Ik moet nog huishouden doen, da's wel weer genoeg beweging voor vandaag![]()
Jij ookquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:00 schreef Daywalk3r het volgende:
Goeindag luu.
Ik ga maar wou jullie even een fijn weekend wensen.
Fijn weekend allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |