Haha , dat deden wij 'vroeger' ook altijd als we iets te veel hadden gedronken (Via FreeCall OC)quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb goddomme bijna niet geslapen, dankzij 3 mensen die het nodig vonden om me wakker te bellen om 2u, 4u en 7u voor die kanarie van me (op marktplaats)
Ik heb niet opgenomen, maar was natuurlijk wel wakker... nu kan ik lekker gaan werken met amper 4u slaap.
Het is m'n wekkerquote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
je telefoon heeft een uit knop en ook een stil profiel
Geen idee wat voor telefoon je hebt, maar kun je anders geen 'app' downloaden die hem stil zet tot XX uur, ik zet hem altijd stil tot 5 minuten voor de wekkerquote:
Nee, tis een oldskoole waar ik alleen mee kan bellen en smsenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geen idee wat voor telefoon je hebt, maar kun je anders geen 'app' downloaden die hem stil zet tot XX uur, ik zet hem altijd stil tot 5 minuten voor de wekker.
Werkze!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maargoed, op naar mn werk dan maar
\m/ !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |