Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Kreator = Maarten
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
SPOILER: VerjaardagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
- Gezelligheid staat voorop in deze serie, een beetje medewerking wordt gevraagd.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ok lieverdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:46 schreef Samzz het volgende:
De ToF-reeksen gaan de laatste tijd bedroevend traag, vriendjes
Inetten tijdens het rijden en dan ook nog berichten moeten tikken gaat dus niet goed samenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:34 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Je mag niet rijden met drank op!!!
Gaat mij hopelijk niet meer lukkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:55 schreef sjoemie1985 het volgende:
dan moet iedereen de komende tijd heel veel en snel posten.![]()
![]()
![]()
![]()
Gatver!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:01 schreef Samzz het volgende:
Bleeeeeeegh, ik wil dat mijn paardje snel verhuist naar zijn nieuwe stalDan kan ik eindelijk met m aan het werk
jij jaquote:
Haak0n Haaxxxorzzquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]blij blijven
Ben ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deed ik
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
En jij met je vrachtwagenquote:
whehehequote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:22 schreef Kreator het volgende:
Moet ik meteen aan dat plaatje denken van die kneus met z'n pik in de uitlaat..
Ach, voordat een lul vast zit in een vrachtwagenuitlaat moet ie ongeveer formaat bovenarm hebben. Dus Bas hoeft zich geen zorgen te makenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:22 schreef Kreator het volgende:
Moet ik meteen aan dat plaatje denken van die kneus met z'n pik in de uitlaat..
*zorgen maakt*quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:26 schreef Samzz het volgende:
Ach, voordat een lul vast zit in een vrachtwagenuitlaat moet ie ongeveer formaat bovenarm hebben. Dus Bas hoeft zich geen zorgen te maken
Waarom maak je je zorgen? Je weet toch wel hoe breed zo'n uitlaat ongeveer is?quote:
Ja dat past nooit..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:28 schreef Samzz het volgende:
Waarom maak je je zorgen? Je weet toch wel hoe breed zo'n uitlaat ongeveer is?
Dus is de kans om klem te komen zitten behoorlijk klein hequote:
Ik weet het niet, Samzz, ik heb de omtrek van mijn 3e onderarm nog nooit gemeten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:34 schreef Samzz het volgende:
Dus is de kans om klem te komen zitten behoorlijk klein he
Ik had het dan over over bovenarmenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet het niet, Samzz, ik heb de omtrek van mijn 3e onderarm nog nooit gemeten.
Dat is dan je eigen gebrek (of niet).quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat maakt bij mij toch nauwelijks verschil.
Hoiquote:
Kwestie van eerder instappen, dan heb je geen probleem.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bestaan er geen treinen meer met zitplek ofzo? Ding zit me weer akelig vol
Die bestaan wel, alleen de zitplaatsen zijn bezet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Weet ik niet, weet alleen dat het om een meisje met pacemaker ging, die ineens op de grond lag.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi
Hoe is het met dat ongeval afgelopen?
Er zijn ook nog mensen die moeten werkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:46 schreef Samzz het volgende:
De ToF-reeksen gaan de laatste tijd bedroevend traag, vriendjes
Hmmmquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weet ik niet, weet alleen dat het om een meisje met pacemaker ging, die ineens op de grond lag.
Zo'n ding kan ook falen helaas.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:44 schreef Samzz het volgende:
HmmmVaag. Dat zou zo'n pacemaker moeten voorkomen.
Hij zat al vol toen 'ie in hengelo aankwam, heb dus geen kans gehad. Werd net wel omgeroepen dat er in Deventer een deel bij komt, maar daar heb ik dus niks aanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kwestie van eerder instappen, dan heb je geen probleem.
Koop je eigen treinquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ach, zolang je maar kunt internetten héquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij zat al vol toen 'ie in hengelo aankwam, heb dus geen kans gehad. Werd net wel omgeroepen dat er in Deventer een deel bij komt, maar daar heb ik dus niks aan
Tsja, zo'n ding kan ook defect raken hequote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
HmmmVaag. Dat zou zo'n pacemaker moeten voorkomen.
Ja klopt. Daarom zei ik ook 'zou moeten'.quote:
Joah, gaat de tijd wat sneller hequote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:45 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ach, zolang je maar kunt internetten hé
Eens.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:46 schreef Samzz het volgende:
Ja klopt. Daarom zei ik ook 'zou moeten'.
Het is al naar zat dat een jonge meid een pacemaker moet
Last van de hormonenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:45 schreef Robinhoo het volgende:
Ach, zolang je maar kunt internetten hé
Nee hoezo?quote:
Sterktequote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eetpauze voorbij, nog 2,5 uur werken
Hoe lang ga je die houden? Ook een half jaar?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog een uurtje en dan votMorgenmiddag naar iemand toe om jonge grasparkietjes te kijken
Hij gaat er dan ook naar kijken...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe lang ga je die houden? Ook een half jaar?
Scherpquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:20 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hij gaat er dan ook naar kijken...
Ik neem aan dat je snapt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:20 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hij gaat er dan ook naar kijken...
Hier is het wel lekkerquote:
Jaloers is*quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je snapt wat ik bedoel
[..]
Hier is het wel lekker
X Factor Natuurlijk!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is er wat boeiends op tv vanavond?
Ow sorry, kijk u anders even HIER!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zei niet voor niets 'iets boeiends'
alt+137 of dubbele haakjes en een e achteraan typenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Daniel (met trema maar kon ik niet vinden), ik ga zo naar Gerard, zie je daar?
Ookquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
goed, vanavond film kijken en pilsjes drinken
en daar?
prima toch?!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook
Denk dat het bij mij op 'tzelfde uitdraait
23.802 hier, 23.800 dus gemistquote:
hey Assiejquote:
Sinds 2005, dus het valt nog meequote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je zou eens meer bier moeten drinken met je kameraden
stimmt! \m/quote:
Okequote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa, ik zal je nog eens een kus geven
allebei?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iemand komt zometeen mijn kanaries ophalen
Je zou eens voorbeeld aan mij moeten nemenquote:
quote:
jij vuige spammertquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je zou eens voorbeeld aan mij moeten nemen![]()
Alhoewel ik sinds ToF aardig aan de weg aan het timmeren ben
Thanks. Waar vond je ze?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
SanNee, jij? Want jij kan mooi schilderen zeg
Ergens op Fok volgens mij?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:50 schreef Samzz het volgende:
Thanks. Waar vond je ze?
Matinéquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ergens op Fok volgens mij?
EDIT:
Gevonden via je posthistory
[ afbeelding ]
Tevens pafipo!
Omg!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Daniel (met trema maar kon ik niet vinden), ik ga zo naar Gerard, zie je daar?
Ik zou zeggen: post je nieuwe schilderijen, want ik vind het echt tof als je zo kunt schilderenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:56 schreef Samzz het volgende:
MatinéM'n favo sportmerrie, helaas dood.
Is wel een oudere tekening al
zuip zequote:
joahquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: post je nieuwe schilderijen, want ik vind het echt tof als je zo kunt schilderen
in het land van ooitquote:
Heb jij dat gemaakt?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de meest recente. Maar die heb ik geloof ik hier ook nog nooit laten zien.
Jaquote:
Wat goed gemaaktquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaVoor een goede vriend van me. Zijn koeien
Goed dat je het zegtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaVoor een goede vriend van me. Zijn koeien
ik had ze al bijna voor ratten aangezienquote:
dat vind ik niet kunnenquote:
Als in: Het zijn zijn eigen koeien. Al waren ze op die leeftijd nog kalveren.quote:
Dat snapte hij vast welquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als in: Het zijn zijn eigen koeien. Al waren ze op die leeftijd nog kalveren.
de epidemie is nog niet voorbijquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:50 schreef Redbaron het volgende:
Machiel, je wordt wel milder.
Eerst aids, sars en nu nog maar griep
You never know. En ik ga er m'n werk niet van maken.quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
![]()
zien we je binnenkort in een musical acteren?
Ik las er zo overheenquote:
volgens mij gaat het vanavond met mij niets wordenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las er zo overheenThanks
@ Wouter, met wie?
Waarom nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mij gaat het vanavond met mij niets worden
ik heb nog geen slachtoffer gevonden en ik wil vroeg naar bed. Oja, en m'n vriendin is d'r nietquote:
Een slachtoffer hoef je iig niet te zoeken danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb nog geen slachtoffer gevonden en ik wil vroeg naar bed. Oja, en m'n vriendin is d'r niet
volgens mij welquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een slachtoffer hoef je iig niet te zoeken dan
Komt BZB weer in de Hoeve dit jaar?
ter compensatie neem je maar een vriendin?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is wel erg rustig zo zonder kanaries
Ga zelf zingen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is wel erg rustig zo zonder kanaries
ben ik zo goedkoop?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:38 schreef ACT-F het volgende:
Lieve mensen, ik ga jullie inruilen voor een paar biertjes. Het ga jullie allemaal goed [ afbeelding ]
Je bent zelfs heel waardevolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb dr al zat van gehad, maar ik moet werken morgen, dus ik ga slapen !quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:38 schreef ACT-F het volgende:
Lieve mensen, ik ga jullie inruilen voor een paar biertjes. Het ga jullie allemaal goed [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pafipo!
Thanks. Slaap zequote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:36 schreef haakon het volgende:
ja idd San, je tekeningen zijn echt vet !
ik ga slapen, morn weer bij de boer warkn !
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ter compensatie neem je maar een vriendin?
gastquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:02 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Omg!![]()
Ik zag niet eens dat je dat gevraagd had... pas toen ik bij Gerard zat en jij daar ook was dacht ik: Hij zal vast gezegd hebben dat hij patat ging halen ofzo!![]()
Pics or it dindt happen:
[ afbeelding ]
Hier kortharige Sander met zijn langharige broer bij Gerard!
Let ook op de motorjas + laarzen.quote:
Haha , dat deden wij 'vroeger' ook altijd als we iets te veel hadden gedronken (Via FreeCall OC)quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb goddomme bijna niet geslapen, dankzij 3 mensen die het nodig vonden om me wakker te bellen om 2u, 4u en 7u voor die kanarie van me (op marktplaats)
Ik heb niet opgenomen, maar was natuurlijk wel wakker... nu kan ik lekker gaan werken met amper 4u slaap.
Het is m'n wekkerquote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
je telefoon heeft een uit knop en ook een stil profiel
Geen idee wat voor telefoon je hebt, maar kun je anders geen 'app' downloaden die hem stil zet tot XX uur, ik zet hem altijd stil tot 5 minuten voor de wekkerquote:
Nee, tis een oldskoole waar ik alleen mee kan bellen en smsenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geen idee wat voor telefoon je hebt, maar kun je anders geen 'app' downloaden die hem stil zet tot XX uur, ik zet hem altijd stil tot 5 minuten voor de wekker.
Werkze!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maargoed, op naar mn werk dan maar
\m/ !quote:
Inderdaad zegquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, net lekker heen en weer geskeelerd naar t Aquadrome. Tussendoor even training gegeven en sportief meegezwommenVanmorgen getraind, wat ben ik toch weer sportief bezig vandaag
Hoi.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Robinnog aan het rellen geweest?
Hoi Nathquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, net lekker heen en weer geskeelerd naar t Aquadrome. Tussendoor even training gegeven en sportief meegezwommenVanmorgen getraind, wat ben ik toch weer sportief bezig vandaag
Ja elke dagquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon, in de afgelopen tijd?
Godskolere!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb mezelf letterlijk een schouderklopje gegeven. Wil dit namelijk echt veel vaker gaan doen, vooral op de zaterdag dit volhoudenquote:
Haha. Ik ga er zo even inrollen voor een uurtje of 2quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:11 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Godskolere!
En dan te bedenken dat ik net mijn bed uit kom rollen!
nog sportiever dan ik vanmorgenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, ik ga zo de hond uitlaten, en natuurlijk flink dollen met dat beest. Dat is ook een sport opzich, met die hond van mijquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:00 schreef omearos het volgende:
[..]
nog sportiever dan ik vanmorgen
Ik heb een groepsles Steps gedaan
energie teveel?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ik ga zo de hond uitlaten, en natuurlijk flink dollen met dat beest. Dat is ook een sport opzich, met die hond van mij
Veel plezierquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:27 schreef Samzz het volgende:
Zo, op naar Utrecht. Bierproeven in Ierse pubs ftw
Kom even langs in de bieb van Amersfoortquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:27 schreef Samzz het volgende:
Zo, op naar Utrecht. Bierproeven in Ierse pubs ftw
Nee, valt wel meequote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:14 schreef omearos het volgende:
[..]
energie teveel?
Ik moet nog huishouden doen, da's wel weer genoeg beweging voor vandaag![]()
Jij ookquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:00 schreef Daywalk3r het volgende:
Goeindag luu.
Ik ga maar wou jullie even een fijn weekend wensen.
Fijn weekend allen
Selmaquote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hey JustinHoe is 't in de bieb?
Ik heb nieuwe achterrem op de Honda, ik kan dus stoppen bij Texquote:
ajuusquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zo, ik ben er weer, en ik ga ook weer!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe achterrem op de Honda, ik kan dus stoppen bij Tex
goedemorgenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Boh, wat ben ik nu een brak stukje ellende zeg
Maar eens even douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |