abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 25 april 2000 @ 20:09:00 #1
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_261010
De zus van het wandelende busdrama Willeke is gelukkig ook de bus uitgeflikkerd. Jezus wat een wandelende tijdbom was dit. Als zij nog eens twee weken in de bus had moeten zitten dan was zij gevaarlijker voor Teefje Tessa geworden dan Seki. Het leukste hoogtepunt van haar verblijf was de fles urine die zij van Teefje Tessa heeft opgedronken, uiteraard was het leukste ervan dat zij dacht dat het wijn was. Wooooooeeaah, wat een figuur!!!!!!! Bij Willeke als barkeepster van de plaatselijke parenclub was het duidelijk maar van onze Bianca ook. Korsakov in de ergste gradatie!!!!!!! Ik hoorde trouwens ook geruchten dat zij niet de zus van het wandelende busdrama Willeke zou zijn maar de zus van Bonnie St Claire!!!!!!!! Die zou hoorde ik laatst bezig zijn met een verjongingskuur. Dus misschien was zij het zelf wel. Jammer dat er dan niet een nieuwe variant op dr. Bernard gemaakt is: Dr. Iwan.

Degene die een relatie heeft met tweede wandelende busdrama die heeft het echt getroffen met dit mormel. Zij heeft last van alle soorten waanbeelden, een steminfectie en een vagina met een grote blaar erop van het paardrijden.

Trouwens wel zwak van dit vrouwmens om toch niet even tegen Teefje Tessa te zeggen wat haar werkelijke gevoelens nou waren. Zij voelde het aam dat Tessa de grootste macht uitoefende in de groep?????????????????

Nu moet ik zeggen dat ik mij dan ook afvraag hoe dit eigenlijk komt. Zij ziet er niet uit, heeft een behoorlijke grote bek en een ontzettende dikke reet. Volgens mij was haar moeder dan ook te zien gisterenavond na de live uitzending bij het Jamberskloontje Ton.
Het was eigenlijk ook van Bullent wel erg zwak om niet precies te zeggen waarvan hij zo geschrokken was tijdens de chat. had toch gewoon gezegd dan Tessa de hele boel manipuleert. Tessa was dan ook gelijk erg rustig en lulde erover heen.

Eigenlijk is het jammer dat er nog een nieuwe sukkel is binnen gekomen die als superloser over twee weken weer exit is, anders wordt Teefje Tessa misschien er wel uitgeflikkerd. Er zullen trouwens maar weinig werkgevers staan te trappelen om deze bemoeizieke en manipulerende kut aan het werk te helpen. Je haalt dan een partij problemen binnen in je bedrijf dat wil je niet weten. Voor je het weet is het hele bedrijf rookvrij!

Iwan onze zwartwerker die bij de Valkjes het vak heeft geleerd om appelmoes op tafel te pleuren wil wel een eigen zaak beginnen. dan is het toch echt te hopen voor onze barbypop dat hij geen zaagsel in dat poppehoofdje heeft zitten. Mensen zouden het wel enig vinden om bij hem te gaan appelemoessen omdat hij bekend zou zijn. Get real Iwan, koop een barbie en speel ermee!!!!!!!

Erik ons groene baretje doet het wel goed in de bus. Het is alleen jammer dat hij zich zo laat leiden door Teefje Tessa. Ik denk dat zij een realtie met hem wel ziet zitten. Iwan kan zij toch niet vasthouden met dat heksenlichaa, van haar en Erik zeker wel.

Eigenlijk wordt het weer tijd voor rellen in de bus. Daarom hoop ik ook dat als Esmeralda de uitbraak heeft Antoinette zal meenemen. Alleen al om Teefje Tessa te treiteren! Wat zal zij zich dan laten kennen. Dan komt dat beruchte toontje in haar stem en dan wordt dat meeeterneusje weer helemaal rood. Ja dat lijkt mij wel weer genieten!!!!!!!

Trouwens het grote geheim van Esmeralda is dat zij vroeger een eetziekte heeft gehad. Vorige week viel dit op doordat zij absoluut niet op de weegschaal wilde gaan staan en deze meenam naar de douche. Al in eerdere momenten gaf zij te kennen dat zij vroeger moeite had gehad met haar gewicht.

Trouwens voor Erik nog een leuke tip een lul hangt onder een paard en niet er boven!

Mocht je commentaar op dit stuk epistel hebben laat het effe weten. En na het lezen van dit epistel zal je sowieso wel commentaar hebben dus kom maar

Later,

Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


pi_261011
Het verhaal zuigt lekker!
pi_261012
Je vind het volgens mij nog al spannend om KUT en LUL te gebruiken.

Verder denk ik dat Iwan wel kans maakt op een eigen zaak, daar zal die HBO opleiding hem toch wel bij helpen. En aangezien de nederlanders gek genoeg zijn om naar iemand te kijken die op tv is geweest, zal dat zaakje ook wel gaan lopen.

En of Es weer bovenaan zal staan morgen voor de uitbraak zal nog moeten blijken.

pi_261013
Dolphin hij was mooi.

quote:Iwan onze zwartwerker die bij de Valkjes het vak heeft geleerd om appelmoes op tafel te pleuren wil wel een eigen zaak beginnen. dan is het toch echt te hopen voor onze barbypop dat hij geen zaagsel in dat poppehoofdje heeft zitten.

Nee, zaagsel in het gehakt!!
Iwan zal wel inkopen bij een gekke paardenslager die er zo af en toe eens een hobbelpaard doorheen gooit

  woensdag 26 april 2000 @ 13:45:00 #5
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_261014
Ja k 30 ik vindt het ontzettend spannend om een kut en een lul te gebruiken
Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


pi_261015
quote:
op 04-25-2000 om 09:03 PM schreef K-30 het volgende:
Verder denk ik dat Iwan wel kans maakt op een eigen zaak, daar zal die HBO opleiding hem toch wel bij helpen.

Zonder bluffen, ik heb lang genoeg in Delft rondgelopen om te weten dat het afronden van een studie niets met intelligentie te maken heeft . De simpele zielen die je daar tegenkomt ! Communicatieve vaardigheden en boerenslimheid zijn noodzakelijker bij het beginnen van een eigen bedrijf, en ik heb het gevoel dat het Ìwan aan beide ontbreekt .

pi_261016
Dat is aan jou ook te merken.
  woensdag 26 april 2000 @ 22:08:00 #8
2123 zusjegtotep
!! KEEP THE FAITH!!
pi_261017
Dank je Dolphin!!! . Je bent weer goed op dreef. Je weet het zo leuk te brengen. Het was weer een erg leuk verhaal. Heb weer erg genoten.
Groetjes.
pi_261018
MOP

Tessa wordt bij de mentalcoach geroepen.
Bert: Tessa ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws voor je. Wat wil je het eerst horen?
Tessa: Nou, doe eerst maar het slechte nieuws.
Bert: De bloedtesten die wij, voor je de bus in ging, hebben afgenomen blijken nu pas binnen te zijn gekomen. Het slechte nieuws is dat je levenslang aan een enorme zwaarlijvigheid zal lijden.
Tessa: Bwoehaho, snik, snik en het goede nieuws?
Bert: Je hebt ook KORSAKOV, dus je bent het zo weer vergeten!!!!!

  donderdag 27 april 2000 @ 09:48:00 #10
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_261019
Erg grof Coos,

Die had ik zelf wel willen bedenken.

Later,

Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


  donderdag 27 april 2000 @ 23:33:00 #11
2123 zusjegtotep
!! KEEP THE FAITH!!
pi_261020
omhoog met dit topic!!!
  vrijdag 28 april 2000 @ 14:17:00 #12
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_261021
zusje jij zegt het
Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')