Zelfs met zijn eikel eraf heeft eze nog een grotere I-penis dan jij. Dat is dus de goden verzoeken, hem dan uitlachen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik zeg doen.
Dan lach ik 'm keihard uit.
Dan bijt ik jouw toompje door.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik zeg doen.
Dan lach ik 'm keihard uit.
Alsof je daar ooit in de buurt komt met je mond.quote:
Fixed.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelfs met zijn eikel eraf heeft eze nog een grotere penis dan jij. Dat is dus de goden verzoeken, hem dan uitlachen.
Ik was je ballen met accuzuurquote:
quote:
Je weet maar nooit. We hebben een date in juni he.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Alsof je daar ooit in de buurt komt met je mond.
Zodat je hem er makkelijk in kan hangen, zonder dat je tegen haar kop aan moet kijken?quote:
Anyonequote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:10 schreef PiRANiA het volgende:
Iemand die hier van bioscoop(bonnen) houdt?
quote:
Dus? Dan blijft m'n broek aan. Tenzij ik naar de WC ga.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. We hebben een date in juni he.
quote:
quote:
Ik heb een schattig neukhoofd anders schijnt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zodat je hem er makkelijk in kan hangen, zonder dat je tegen haar kop aan moet kijken?
Geylquote:
Jij snapt hemquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zodat je hem er makkelijk in kan hangen, zonder dat je tegen haar kop aan moet kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |