ligt aan de nieuwwaarde, en wat er van gevraagd wordt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:59 schreef Blackf1re het volgende:
En hoeveel ben je bereid te betalen per game
ja maar wat voor games zijn dat.. en is dat niet japanse crapquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:37 schreef Gizmo6666 het volgende:
Waarom koop je niet gewoon een R4 kaartje zodat je daar zelf de games op kan zetten?
Ik heb er pas 1 gekocht voor ¤18,- incl.50 spelletjes erop voor mijn dochter in Vleuten.
Word er op gezet waar je bij staat.
Tis maar een tip
ik dank u zeerquote:
je had ook wel naar de post mogen kijken over die R4 kaart!quote:
i like to play original :}quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je had ook wel naar de post mogen kijken over die R4 kaart!
OT : ik heb mario kart DS hier wel liggen
dacht overigens dat R4 wel mocht, omdat het roms zijn die je erop zet. dannog, original is voor mij wat leukerquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:28 schreef Dizer het volgende:
Posts over tips hoe je illegaal aan de slag moet verwijderd.
geen idee wat redelijk is. Game bestaat al een tijdje, vrij hoge nieuwwaarde.. 12.50?quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
10TD!
Zeg maar wat je er voor wilt geven, dat hoeft van mij niet allemaal via PM
twas ook maar een bod.quote:Op zondag 4 april 2010 22:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nieuwwaarde is 30 euro? Dan ga ik hem
niet voor 12.50 verkopen
en waar vind ik een doosje ervanquote:Op zondag 4 april 2010 23:14 schreef Jeffrey_San het volgende:
ik heb hier mario kart ds nog liggen alleen het spel zonder het doosje enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |