abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 maart 2010 @ 23:27:54 #201
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_79692038
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens mij hadden we het over het moslimextremisme. Dat is daar toch echt geboren.
Nou dan. Wil je zeggen dat als je alle geloven naast elkaar zet, de Islam niet voor de meeste doden heeft gezorgd de laatste 30 jaar? Lijkt me dan wel logisch dat je niet wilt dat zo'n geloof een grote invloed gaat krijgen in je Christelijk/Joodse land.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 maart 2010 @ 23:28:56 #202
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_79692081
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach, een meldingsplicht is niet zo heel lastig. Vergelijk het met hooligans die zich op het politiebureau moeten melden als hun club speelt. Kleed het iets anders aan en je hebt mogelijk een oplossing.
Het werkt met hooligans ook niet
quote:
Maar goed, ik heb ook niet de wijsheid in pacht. Dat beweer ik ook niet. Ik vind mensen uitzetten en knieschijven schieten echter geen wenselijke maatregelen.
Tja, maar ik vind de pappen en nat houden methode ook niets. Er worden echt mensen serieus slachtoffer van straatterreur. Het druist tegen elk rechtvaardigheid gevoel in.

Goed knieschijven schieten kan niet, en mensen met een dubbel paspoort uitzetten stuit op iets teveel kritiek. Maar wat dan? preventief opsluiten als er sprake is van een gespannen situatie? ook een hellend vlak.
pi_79692106
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:27 schreef Torrio het volgende:

[..]

Nou dan. Wil je zeggen dat als je alle geloven naast elkaar zet, de Islam niet voor de meeste doden heeft gezorgd de laatste 30 jaar? Lijkt me dan wel logisch dat je niet wilt dat zo'n geloof een grote invloed gaat krijgen in je Christelijk/Joodse land.
De islam heeft niet voor doden gezorgd. Mensen met extreme opvattingen zijn daarvoor verantwoordelijk. Als we jou moeten geloven dan hadden de moslims ons inmiddels uitgeroeid.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 28 maart 2010 @ 23:30:43 #204
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_79692153
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, eerlijk gezegd niet. Leg uit.
Het vermoorden van een politieke leider, als bescherming voor de Islam.

Volkert;
quote:
Het ging daarbij voor de verdachte om de combinatie van de algemene stigmatiserende politieke denkbeelden van Fortuyn, de polariserende wijze waarop Fortuyn die voor het voetlicht bracht en de grote politieke macht die Fortuyn dreigde te krijgen. Hij zag voor zichzelf geen andere mogelijkheid om dat gevaar te stoppen dan door Fortuyn om het leven te brengen.
pi_79692160
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:28 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Het werkt met hooligans ook niet
[..]

Tja, maar ik vind de pappen en nat houden methode ook niets. Er worden echt mensen serieus slachtoffer van straatterreur. Het druist tegen elk rechtvaardigheid gevoel in.

Goed knieschijven schieten kan niet, en mensen met een dubbel paspoort uitzetten stuit op iets teveel kritiek. Maar wat dan? preventief opsluiten als er sprake is van een gespannen situatie? ook een hellend vlak.
Laat er eens een criminoloog op los. Ik heb mij eerlijk gezegd niet verdiept in de aanpak van etterbakjes. Makkelijk antwoord, dat weet ik.

Ik zie jou overigens ook geen oplossingen aandragen
pi_79692202
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:30 schreef Torrio het volgende:

[..]

Het vermoorden van een politieke leider, als bescherming voor de Islam.

quote van Volkert;
[..]

Sorry, ik zie nog steeds geen verband met moslimextremisme. Dus volgens jou is de dood van Fortyun te danken aan de islam?
  zondag 28 maart 2010 @ 23:32:41 #207
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_79692225
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De islam heeft niet voor doden gezorgd. Mensen met extreme opvattingen zijn daarvoor verantwoordelijk. Als we jou moeten geloven dan hadden de moslims ons inmiddels uitgeroeid.
Extremistische christenen blazen zichzelf ook niet op.
  zondag 28 maart 2010 @ 23:33:09 #208
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_79692245
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Sorry, ik zie nog steeds geen verband met moslimextremisme. Dus volgens jou is de dood van Fortyun te danken aan de islam?
Nope, aan links.
pi_79692247
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:32 schreef Torrio het volgende:

[..]

Extremistische christenen blazen zichzelf ook niet op.
Nee, die schieten liever een abortusarts dood en leven zelf rustig verder. Je punt is?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 maart 2010 @ 23:33:55 #210
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_79692263
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Laat er eens een criminoloog op los. Ik heb mij eerlijk gezegd niet verdiept in de aanpak van etterbakjes. Makkelijk antwoord, dat weet ik.

Ik zie jou overigens ook geen oplossingen aandragen
Ik pretendeer nergens een oplossing te hebben. Maar ik stoor me in dit soort topics altijd aan mensen die heel hard roepen dat wilders' oplossingen fascistisch en xenofoob zijn maar zelf geen andere oplossing bieden. Wilders heeft het nergens over in knieschijven schieten, maar wel over een ministerie van veiligeheid (kan efficienter zijn) en het inzetten van andere diensten dan alleen politie om de orde te bewaren.

Op zich klinkt het best genuanceerd als je de rest van zijn afspraken over de afgelopen jaren even wegdenkt.
pi_79692290
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:33 schreef Torrio het volgende:

[..]

Nope, aan links.
Aah dus links is in zn geheel verantwoordelijk voor de dood van Fortuyn. Maar goed, dan nog slaat jouw opmerking nergens op. Van Gogh werd aangedragen als voorbeeld voor de gevaren van moslimsextremisme en vervolgens kom jij aanzetten met Fortuyn.

Je beseft toch wel dat er dan iets misgaat?
pi_79692325
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Op zich klinkt het best genuanceerd als je de rest van zijn afspraken over de afgelopen jaren even wegdenkt.
Vind je het heel erg als ik dat niet doe en dat ik zijn islamfobie ook laat meewegen in mijn politieke voorkeur?
  zondag 28 maart 2010 @ 23:37:03 #213
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_79692378
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aah dus links is in zn geheel verantwoordelijk voor de dood van Fortuyn. Maar goed, dan nog slaat jouw opmerking nergens op. Van Gogh werd aangedragen als voorbeeld voor de gevaren van moslimsextremisme en vervolgens kom jij aanzetten met Fortuyn.

Je beseft toch wel dat er dan iets misgaat?
Ik besef ook dat er iets misgaat wanneer elke discussie over Marokkanen uiteindelijk een PVV bash discussie wordt. En dan nog, Fortuyn werd vermoord o.a. om z'n ideeen over de Islam. Grotendeels eigenlijk. Ik zie dus niet in waar het misgaat volgens jou.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 maart 2010 @ 23:37:18 #214
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_79692387
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vind je het heel erg als ik dat niet doe en dat ik zijn islamfobie ook laat meewegen in mijn politieke voorkeur?
Dat komen we weer op het punt... wat dan wel?

Ik kan me voorstellen dat wanneer mijn gezin werd geterroriseerd door een paar van die gasten ik er een aantal om zou leggen uit pure frustratie. Ik vrees ook in dat je dat binnen nu en een jaar of 2 gaat zien.
pi_79692451
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:37 schreef Torrio het volgende:

[..]

Ik besef ook dat er iets misgaat wanneer elke discussie over Marokkanen uiteindelijk een PVV bash discussie wordt. En dan nog, Fortuyn werd vermoord o.a. om z'n ideeen over de Islam. Grotendeels eigenlijk. Ik zie dus niet in waar het misgaat volgens jou.
Ja, door een autochtoon. Niet door een geflipte moslimextremist. Snap je waar ik heen wil. We hebben het over de gevaren van de islam en jij komt aanzetten met Volkert, die op geen enkele wijze gelieerd is aan de islam.
pi_79692521
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:37 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat komen we weer op het punt... wat dan wel?

Ik kan me voorstellen dat wanneer mijn gezin werd geterroriseerd door een paar van die gasten ik er een aantal om zou leggen uit pure frustratie. Ik vrees ook in dat je dat binnen nu en een jaar of 2 gaat zien.
Wat fijn zeg. Je hebt last van een paar ettertjes en je stemt op een partij die discriminatie voorstaat. Voor zulk soort mensen kan ik weinig respect opbrengen. Ik vind het heel vervelend dat zij last ondervinden van die etterbakjes maar er zijn meer wegen die naar Rome leiden.

Overigens zet de VVD ook flink in op de aanpak van ettertjes. Alleen ontbreekt het islam-sausje.
  zondag 28 maart 2010 @ 23:45:09 #217
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_79692673
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, door een autochtoon. Niet door een geflipte moslimextremist. Snap je waar ik heen wil. We hebben het over de gevaren van de islam en jij komt aanzetten met Volkert, die op geen enkele wijze gelieerd is aan de islam.
Je kan praten tot je een ons weegt, het verleden heeft ons geleerd dat de doden op dat gebied zo goed als altijd door linkse of allochtone handen komen. Dat zegt mij al meer dan genoeg.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 maart 2010 @ 23:46:31 #218
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_79692720
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat fijn zeg. Je hebt last van een paar ettertjes en je stemt op een partij die discriminatie voorstaat.
Wie zegt dat ik er op stem? Ik zeg dat je over zijn voorstellen heenvalt (nu ook weer) maar een andere oplossing heb je ook niet, terwijl je wél met me eens ben dat het onacceptabel is.
quote:
Voor zulk soort mensen kan ik weinig respect opbrengen. Ik vind het heel vervelend dat zij last ondervinden van die etterbakjes maar er zijn meer wegen die naar Rome leiden.
Tja dat roep je nu wel maar veel verder dan 'langer opsluiten' ,waarvoor serieuze wetswijzigingen nodig zijn die geen enkele partij in hun programma heeft, kom je niet. Daar heb ik dan weer weinig respect voor.

Dus wederom... wat nu?
quote:
Overigens zet de VVD ook flink in op de aanpak van ettertjes. Alleen ontbreekt het islam-sausje.
Tja, behalve wat loze kreten over 'een hardere aanpak' heb ik nog weinig concreets gehoord. En DAT doet wilders net wel. En DAT spreekt veel mensen aan.
  zondag 28 maart 2010 @ 23:47:15 #219
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_79692739
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat fijn zeg. Je hebt last van een paar ettertjes en je stemt op een partij die discriminatie voorstaat. Voor zulk soort mensen kan ik weinig respect opbrengen. Ik vind het heel vervelend dat zij last ondervinden van die etterbakjes maar er zijn meer wegen die naar Rome leiden.

Vind jij maar eens een Marokkaan in je huis na inbraak, met een mes in z'n hand. Zie jij je beste vriend maar eens in elkaar gebeukt worden door 7 Marokkanen. Je bent een onwetende mafkees weet je dat. Dankzij mensen als JOU is het zover gekomen dat er trampersoneel wordt mishandeld en ambulancepersoneel. Houd je oogkleppen maar op, blijf in je eigen wereldje leven.
pi_79692800
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:45 schreef Torrio het volgende:

[..]

Je kan praten tot je een ons weegt, het verleden heeft ons geleerd dat de doden op dat gebied zo goed als altijd door linkse of allochtone handen komen. Dat zegt mij al meer dan genoeg.
Natuurlijk is dat onzin. Maar geef nou toch eens toe dat je het mis had. We hadden het over moslimsextremisme en jij begint over Fortyun. Fout. Klaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')