Ik poste. En meteen was het een slot en pagina 7.quote:
Dan blijf ik hier hangenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik poste. En meteen was het een slot en pagina 7.
Dus ik ging er vanuit dat ik post 300 had.
Ik had echter 299 en BB tegelijkertijd post 300.
Dit is de goede
quote:
Die wil ik het liefst vergetenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:29 schreef Pietverdriet het volgende:
De nacht dat we het voor het eerst met een man deden?
De duivel leest mee.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je 't over de duivel hebt, dan bellen ze op
Haaj Bruce!quote:
Ik ga morgenavond naar d'r kijken in 013quote:
Ik niet hoor, het was een restauranthouder die me het merg uit me rug pijpte, en ik was zo gemeen om daarna te vragen: Heeft het gesmaakt?quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik niet hoor, het was een restauranthouder die me het merg uit me rug pijpte, en ik was zo gemeen om daarna te vragen: Heeft het gesmaakt?
Waarom, hij had toch wat warms binnengekregen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:11 schreef Ang3l het volgende:
Ook lastig, zonder ruggemerg verdergaan
Wel fooi gegeven?
Hier staat ze op een gratis festivalquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond naar d'r kijken in 013
Alsof dat een bonus isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom, hij had toch wat warms binnengekregen?
Wie heeft dat gemaakt?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:26 schreef Deceit het volgende:
I can't wait for the weekend to beginnnnnnnnnn
vanaaf rotterdammmm
ik zal ff de flyer opzoeken....:
[ afbeelding ]
whaaaa
Als het feest zo goedkoop is als de flyer ben ik snel weg
Ik betaal gewoon voor d'rquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hier staat ze op een gratis festival
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |