Zombiequote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik niet
maar goed, ik betaalde wel voor Dolores O'Riordan
Ja zo stond ze wel op 't podium jaquote:
Zeg poezemoesje.... de ex komt zijn verjaardag in Eindhoven vieren en wil daar gaan stappen. Dus ik kan niet naar de &RG toe. En toch wil ik daar echt een x gaan kijken hoe fout het daar isquote:
que tal?quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik wordt kippig, haal de knoppen door elkaar
Nah, handig toch?quote:
Gossip Mika please...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah, handig toch?
Ik krijg ook wat terug.
De vraag is alleen wanneer dat dat gestort wordt
Maar vast wel voor LL10.
Dinsdag een berg namen he
oh nee, want dat gebeurt nooit...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben niet graag een partypooper maar Gossip en Mika staan natuurlijk al op Pinkpop dus de kans dat ze dan ook in hetzelfde jaar op Lowlands staan lijkt me klein...
Is wel vaker geweest dat er dubbele acts waren hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben niet graag een partypooper maar Gossip en Mika staan natuurlijk al op Pinkpop dus de kans dat ze dan ook in hetzelfde jaar op Lowlands staan lijkt me klein...
Dat is de eerstvolgende ja, niet die in hetzelfde jaarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh nee, want dat gebeurt nooit...
vorgig jaar de prodigy op Lowlands, de eerstvolgende pinkpop staan ze daar ook
Jammer.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:05 schreef Ang3l het volgende:
Zeg poezemoesje.... de ex komt zijn verjaardag in Eindhoven vieren en wil daar gaan stappen. Dus ik kan niet naar de &RG toe. En toch wil ik daar echt een x gaan kijken hoe fout het daar is
Wanneer is je ouwe weer een x in Buul?
Dat komt inderdaad vaak voor... maar twee grote festivals in hetzelfde seizoen toch bijna nooit...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh nee, want dat gebeurt nooit...
vorgig jaar de prodigy op Lowlands, de eerstvolgende pinkpop staan ze daar ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |