Wat nou!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:22 schreef Cahir het volgende:
is angel nou ook weg? goh wat een samenstelling van H zeg.
Falling slowly is zoooooo'n mooi liedje.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, ken je de film Once?
Omg! Hij is echt zo fijn![]()
!
Huh wattequote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:11 schreef oinaru_isan het volgende:
Stel dat je al vier dates achter de rug hebt, dan heb je 60% kans dat je nog tenminste één en maximaal 16 date nodig hebt om iemand tegen te komen met wie het klikt.
Je kent de filmquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:12 schreef Steve het volgende:
[..]
Falling slowly is zoooooo'n mooi liedje.
G_E heeft zijn vriendje gekozen op de (4+) 16e date, omdat hij volgens de statistieken verder toch niks leuks tegen zou komen, snap-dat-tanquote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:23 schreef Peter het volgende:
[..]
G_E heeft zijn vriendje gekozen op de (4+) 16e date, omdat hij volgens de statistieken verder toch niks leuks tegen zou komen, snap-dat-tan
quote:
Nee, dan kom ik niet meer thuis. En ik duik eigenlijk mijn nest in nu, ik ben echt heel moe (veel rondgelopen).quote:Op zondag 28 maart 2010 00:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
hoe was Amsterdam? Ben je er niet gebleven 4 the nightlife?
Amsterdam is ook goed. Leuk! Waterlooplein. Ik was er van de week nog. Had roze shit gekocht voor de roze woensdag van Nijmegen.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dan kom ik niet meer thuis. En ik duik eigenlijk mijn nest in nu, ik ben echt heel moe (veel rondgelopen).
Ik wil trouwens volgende week ook wel in Amsterdam afspreken, ik wilde naar het waterlooplein vandaag maar daar had ik geen tijd meer voor.
Dat heet zomertijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |