abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80027805
het grond kun je wel aanbieden via zo'n briefje bij de supermarkt. Het is voorjaar, genoeg mensen die nu weer de tuin eventjes gaan ophogen. En dan gewoon zorgen dat ze het zelf op moeten halen, scheelt je ook weer een aanhanger huren.
pi_80034879
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:54 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ligt een beetje aan de hoeveelheid. Hopelijk voldoet een huuraanhangwagentje. Ik mag in mijn eigen gemeente 1m2 kostenloos afvoeren, ik kan het een en ander kwijt in gft-kliko's en keurige grond zou ik eventueel nog na zonsondergang kunnen doneren aan de diverse gemeenteperken. Met klei en zand gaat dat wat moeilijker worden.
zoek een sloot waar een gat tussen de wal en de walbeschroeing is ontstaan..

daar kunnen heel wat kruiwagentjes aarde in..

( * Ou-Tannu ervaring heeft ja! )
  woensdag 7 april 2010 @ 10:58:13 #53
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_80035542
Of een willekeurige dijk ophogen, draag je nog een steentje bij aan de maatschappij ook.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  woensdag 7 april 2010 @ 19:38:04 #54
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_80055194
Oké allemaal, bedankt voor de reacties tot zover. Heb nog niet zoveel tijd gehad om te reageren. Afgelopen zaterdag 3 aanhangers vol met klei en grond afgeleverd bij een kennis. Deze sprak ik toevallig over het trampolineproject en die zei; kom maar bij mij in de tuin kipen, ik heb nog aarde nodig.

Aanvankelijk had ik een grondverzetbedrijf/loonwerker gepolst en daar kon ik tegen een tientje per kuub mijn grond kwijt, door mij te betalen uiteraard. Een container huren zou rond de 180 euro kosten inclusief brengen en afvoeren. Nu kostte het dus alleen de huur van de aanhangwagen (30 euro voor de hele dag of iets dergelijks).

Die klei was echt een drama; driekwart bleef telkens aan de schep hangen. Als het aarde of zand was geweest, has ik er ook hooguit twee uur voor nodig gehad, nu was ik er zowat de hele dag mee zoet, met twee man
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_123612981
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2010 19:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
Aanvankelijk had ik een grondverzetbedrijf/loonwerker gepolst en daar kon ik tegen een tientje per kuub mijn grond kwijt, door mij te betalen uiteraard.
_O- _O- 8)7 Da`s een goeie, van die loonwerker.
Zwarte grond kopen kost normaal maar iets van ¤10 per kuub als je een dumper vol laat brengen (Ik ken nog wel zat goedkopere adresjes).
  maandag 4 maart 2013 @ 14:38:56 #56
225461 DubbelZout
Niet zoet, maar zout!
pi_123617149
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 12:45 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

_O- _O- 8)7 Da`s een goeie, van die loonwerker.
Zwarte grond kopen kost normaal maar iets van ¤10 per kuub als je een dumper vol laat brengen (Ik ken nog wel zat goedkopere adresjes).
Mooie kick... een topic van 3 jaar geleden... ^O^
pi_123619286
:@ Ik zag het topic toch echt ergens opduiken, geen idee hoe.
Normaal gesproken houd ik mij niet echt bezig met trampolines.

Aan de andere kant, het wordt voorjaar: trampolinetijd *O*

[ Bericht 27% gewijzigd door bluemoon23 op 04-03-2013 15:43:24 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')