Erm... hij wordt ingegraven, he?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:19 schreef Piles het volgende:
Waarom trechtervormig? De poten zitten toch aan de rand, of springen ze zo hard dat ze lager dan de poten komen?
Juist ja, ik snap m alquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:20 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Erm... hij wordt ingegraven, he?
x 1/3 als het een kegelvorm wordtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:28 schreef ParanormalActivities het volgende:
pi x R kwadraat x diepte = inhoud van je kuil
Doe eens uitrekenen voor me?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:28 schreef ParanormalActivities het volgende:
pi x R kwadraat x diepte = inhoud van je kuil
Dan geef je haar de rekenmachine en schop, want schijnbaar vind jij het geen geweldig ideequote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
Mijn vrouw is op het geweldige idee gekomen dat de trampoline maar ingegraven moet worden, dit had ze elders gezien en dat leek haar wel wat.
Je kunt veel beter toch een rond gat maken met rechte randen. Koop je wat van dat buigbare golfplaat bij de bouwmarkt en dat gebruik je om te zorgen dat de boel niet in stort.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hierbij antwoorden op diverse vragen:
De trampoline is in zijn huidige staat een enorm bouwwerk (we hadden bij aankoop de afmeting een beetje onderschat) in de tuin en wordt veelvuldig door mijn beide kids gebruikt, maar ook door buurtkinderen, vriendjes, neefjes/nichtjes indien op bezoek.
Ook al is het oppervlak niet bruikbaar voor andere dingen, het blijft toch een behoorlijk gevaarte in zijn huidige vorm. Indien ingegraven krijgt de tuin toch een minder vol aangezicht.
Nee.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:46 schreef Adfundum het volgende:
Kun je er niet gelijk een zwembad onder maken?
Dat dacht ik eerst ook en toen keek ik al helemaal op tegen de giga hoeveelheid aarde af te voeren. Maar toen zag ik bij iemand uit de buurt dat dat helegaar niet nodig is. Je moet het niet moeilijker maken dan het is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:46 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Je kunt veel beter toch een rond gat maken met rechte randen. Koop je wat van dat buigbare golfplaat bij de bouwmarkt en dat gebruik je om te zorgen dat de boel niet in stort.
In die kuil zul je ook wat stenen (stoeptegels) en ofzo neer moeten leggen om de poten op te zetten anders zakken ze weg.
Welnee, paar aanhangwagentjes en dumpen op milieustraat oidquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:49 schreef jack4ya het volgende:
Denk je erom dat je mogelijk een container moet huren om de grond af te laten voeren?
En dat dat afhankelijk van locatie, grondsoort ed, een behoorlijk klap geld kan kosten?
Dat inderdaad.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Welnee, paar aanhangwagentjes en dumpen op milieustraat oid
Dat dachten wij ook. Alleen ligt die een paar km ver, en het was echt asociaal veel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:53 schreef ruud.nl het volgende:
[Welnee, paar aanhangwagentjes en dumpen op milieustraat oid]
Dat inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |