Dat zijn toch gewoon platen die je niet vergeetquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik was laatst in zo'n tienerkroeg, die plaat kwam erop. En ik en een kameraad bleken de enigen die hem nog niet waren vergeten
Resulteerde in behoorlijk wat rare blikken.
Nelly blijft gewoon een baasquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
InderdaadDat zijn van die topnummers
Net als
Met dat pleistertje van hemquote:
Nja, gemiddelde leeftijd was daar 15, dus denk dat ze nog te jong waren voor zulkse geweldadige platen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon platen die je niet vergeet
Daar was ik fan vanquote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:00 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nja, gemiddelde leeftijd was daar 15, dus denk dat ze nog te jong waren voor zulkse geweldadige platen.
Dat zou kunnenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:00 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nja, gemiddelde leeftijd was daar 15, dus denk dat ze nog te jong waren voor zulkse geweldadige platen.
Soms komt hij nog eens voorbij in de oude vergeten kansloze kroegen hier. En stiekem ga ik dan erg losquote:
Happy hardcore blijft gewoon baas.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zou kunnenVolk wat ook nooit het happy hardcore tijdperk heeft meegemaakt
Van die knuppels dat hakken een soort van jumpen/pootje over is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zou kunnenVolk wat ook nooit het happy hardcore tijdperk heeft meegemaakt
Bobby vquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:03 schreef Rauw. het volgende:
Om maar even wat uber sexyness in deze tent te brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |