okequote:
Beentjes harsen of scheren ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben weer schoon. En volgens mij zijn mijn benen nog nooit zo zacht geweest
Je zei 12 uur!quote:
Zwitsalscrubben, dan scheren, dan insmeren met zwitsal bodylotionquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Beentjes harsen of scheren ?
Lijkt me veel werkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zwitsalscrubben, dan scheren, dan insmeren met zwitsal bodylotion
Als ik ga harsen blijft er altijd harsspul zitten.
Wees blij dat je een vent bent joh!quote:
Ik was pas 12:45 wakkerquote:
Ja wij hebben wat minder werkquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wees blij dat je een vent bent joh!
Wij vrouwen verdoen veel tijd met benen/oksels/privates scheren, wenkbrauwen epileren, haar doen, make-up, goede outfit uitzoeken..
Daarom doe ik uit principe bijna nooit meer make-up op, en doe ik zo min mogelijk aan m;n haar. En kleding doe ik ook niet moeilijk overquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja wij hebben wat minder werk
quote:
quote:
quote:
Goedemiddag Stoeprand.quote:
Ik was vroeger wel iemand die veel aandacht aan uiterlijk schonk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarom doe ik uit principe bijna nooit meer make-up op, en doe ik zo min mogelijk aan m;n haar. En kleding doe ik ook niet moeilijk over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |