Dag liefje.quote:
Zou niet weten wat ik daarmee moetquote:
lolwut? Waarom durf je je kamer niet uit?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:52 schreef Myraela het volgende:
Hoe leg je aan je school uit, dat je er niet bent, omdat je je focking kamer niet uitdurfde?
Zeggen dat je agorafobie hebt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:52 schreef Myraela het volgende:
Hoe leg je aan je school uit, dat je er niet bent, omdat je je focking kamer niet uitdurfde?
Waarom zou je je kamer niet uitdurven?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:52 schreef Myraela het volgende:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso, laatste x dat ik bij je was, heb ik ;m helemaal niet om gehad.Pentagon? Bedoel je niet pentagram?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Wanneer houd jij eens op met mij negert te noemen?quote:
Moeder is niet thuis, exstiefvader wel en die begint al te schelden zodra ik ookmaar iets beweeg.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
lolwut? Waarom durf je je kamer niet uit?
quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wanneer houd jij eens op met mij negert te noemen?
Pentagon is een omgekeerd pentagram, slimmerd.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom zou je je kamer niet uitdurven?
[..]
Pentagon? Bedoel je niet pentagram?
Ik vind het vervelend wordenquote:
Weet ik liefjequote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:55 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Het is anders liefkozend bedoeld hoor...![]()
Zal ik 'm inruilen voor 'dwerg(je)' dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik liefjeMaar ik noem mijn broer altijd negert.
Is goed, zo noemt Bart me altijd al.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:00 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Zal ik 'm inruilen voor 'dwerg(je)' dan?
Fotoboek van editprofilequote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ik daarmee moetEn al helemaal niet hoe ik eraan kom.
quote:
Daarom.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is goed, zo noemt Bart me altijd al.
Wtf, die linkquote:
Het leek mij meer dat je met een pentagram zou lopenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Pentagon is een omgekeerd pentagram, slimmerd.
Hij doet het ook liefkozendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |