Er zijn ook mannen die scrubbenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee dat is voor vrouwen![]()
[..]
En ik ben geen kat![]()
* DevilsWhore blaastquote:
Zie Ez.quote:
Ik ken er geen. Of ze komen er in ieder geval niet openlijk voor uitquote:
* eNGine10 kattensnoepje gooitquote:
Inderdaad en hij is niet bang om er vooruit te komenquote:
Maar die ken ik niet persoonlijk. Ez is misschien wel een 86 jarige vrouwquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad en hij is niet bang om er vooruit te komen
Als we bezig zijn? Dat er dan zo'n irritant belletje voor m'n bek loopt te rinkelen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet. Je kan me nu altijd horen aankomen, en ik ben weer makkelijk te vinden.
Oh?quote:[..]
Volgende week ga ik je scrubben he?
Sorry.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar die ken ik niet persoonlijk. Ez is misschien wel een 86 jarige vrouw
Ik geloof het nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vraag maar aan de gemiddelde persoon die hier komt. Het merendeel heeft gezien dat ik een 24-jarige blonde god ben
Ez wel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ken er geen. Of ze komen er in ieder geval niet openlijk voor uit![]()
Prrrrrrauw!quote:[..]
* eNGine10 kattensnoepje gooit
Ik doe geen 86-jarige vrouwen. Ez is 24. En mannelijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar die ken ik niet persoonlijk. Ez is misschien wel een 86 jarige vrouw
Dat is ook niet altijd zoquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als we bezig zijn? Dat er dan zo'n irritant belletje voor m'n bek loopt te rinkelen?
Zwitsalscrub toch.quote:[..]
Oh?
Zelfs ik geloof het niet.quote:
Met een superzacht huidje vanwege het scrubbenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vraag maar aan de gemiddelde persoon die hier komt. Het merendeel heeft gezien dat ik een 24-jarige blonde god ben
Jij hebt geeneens een foboquote:
Gelukkig niet neequote:
Hm. Vooruitquote:[..]
Zwitsalscrub toch.
Fijn ik moet nog evenquote:
Erwinquote:
Myraelaquote:
watisser?quote:
Sowieso, laatste x dat ik bij je was, heb ik ;m helemaal niet om gehad.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij hebt geeneens een fobo
[..]
Gelukkig niet nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof je; t erg vindtquote:[..]
Hm. Vooruit
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |