En Tessa zelf? Die kan er mijns inziens amper wat aan doen. Er is een T-shirt van haar in de slaapruimte van een muur gevallen. Haar eerste reflexmatige reactie: "hoe kàn dat?" Haar stem is bezwangerd van een beschuldigende toon, je hóórt haar zeggen: "wie heeft er $#@# aan dat shirt gezeten".
Zo maar een willekeurig voorbeeld van hoe het er in die hersenpan aan toe gaat. De streamverslagen bevatten talrijke krachtiger voorbeelden.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat als je een uurtje Tessa-gedachtes zou uitschrijven je bakken met achterdocht zou zien. Het is oorlog onder die scalp. Gebeurt er iets onverwachts dan kijkt ze reflexmatig vijandig naar haar omgeving.
Ja, alle Tessa-irritatie, op slag kan ik het begrijpen.
Maar laten we wel bedenken, het grootste slachtoffer van Tessa is ..... juist, Tessa zelf. Want zij draagt haar boze gedachtes en gevoelens, waar ze niet bewust voor kiest, al zou ze dat willen, als een kwalijk geurende parfum overal met zich mee, haar omgeving er mee besmettend. Binnen en buìten de bus. Het is haar wereldje. Zij kan er nóóit aan ontsnappen. Athans, niet in deze fase van haar leven.
En straks, dan gaat ze dus ook nog eens door SBS gefileerd worden, 't kan niet uitblijven. Voor half Nederland. Voor àl haar familie, vrienden en toekomstige collega's.
Tessa is pas 21.....
p.s. Ik schreef dit stukje wat eerder maar kreeg toen geen connectie met FOK. Zojuist, tijdens de uitzending: ádemloos zitten kijken naar Tessa's reactie op Bullents chat-mededeling (over het geroddel wat hij ontdekte bij het terugkijken van de uitzendingen). Wàt een verkramping op haar gezicht, wàt een angstig defensieve woorden.
quote:
op 04-25-2000 om 07:42 PM schreef Arjuno het volgende:
1. Haar eerste reflexmatige reactie: "hoe kàn dat?" Haar stem is bezwangerd van een beschuldigende toon, je hóórt haar zeggen: "wie heeft er $#@# aan dat shirt gezeten".
2. Zo maar een willekeurig voorbeeld van hoe het er in die hersenpan aan toe gaat. De streamverslagen bevatten talrijke krachtiger voorbeelden.
3. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat als je een uurtje Tessa-gedachtes zou uitschrijven je bakken met achterdocht zou zien. Het is oorlog onder die scalp. Gebeurt er iets onverwachts dan kijkt ze reflexmatig vijandig naar haar omgeving.
4. Ja, alle Tessa-irritatie, op slag kan ik het begrijpen.
5. Zojuist, tijdens de uitzending: ádemloos zitten kijken naar Tessa's reactie op Bullents chat-mededeling (over het geroddel wat hij ontdekte bij het terugkijken van de uitzendingen). Wàt een verkramping op haar gezicht, wàt een angstig defensieve woorden.
1. Die blik van haar toen dat Tshirt was gevallen! Heeft niemand daar een screenshot van kunnen maken?
2. Zie de commentaren op de streamverslagen. Tessa beschrijven word je niet in dank afgenomen.
3. Ik slaap niet meer, als ik slaap droom ik van De Bus. Mental Coach en Psych kunnen binnenkort ingeschakeld worden.
4. Gelijkgestemden, verenigt U!
5. Ze had zelfs al zo'n Evil-Tessa-Blik toen ze hoorde dat Büllent op de chat aanwezig was.
En die laatste is meteen een mooie testcase. Vanavond wordt deze uitzending herhaald. Ik zit klaar, met video en al!
Want ik ben jullie getuige, en ik wil vanavond voor eens en voor altijd weten of ik met een te bevooroordeelde blik naar Tessa kijk, of dat ik gewoon gelijk heb, en ze eigenlijk gewoon een heel zielig mensje is.
Ze is zo bang voor de stream-uitzendingen. Lees de verslagen maar, het komt keer op keer terug!
quote:
op 04-25-2000 om 08:09 PM schreef Ossie het volgende:
Poeh poeh, appelflap, kun je niet tegen een beetje kritiek ofzo?
Je weet toch dat mensen je verslagen goed vinden, waarom blijf je dan maar malen over iets wat tot nu toe 2 mensen hebben gezegd??
Ja hoor je hebt gelijk, Tessa is een heel zielig mensje. En als ik haar nou geen heel zielig mensje vind?
Voor mij hoef je het niet te bewijzen hoor.
Ehh, Ossie, het kan ook zijn dat Appelflap geïntrigeerd wordt door het fenomeen Tessa en datgene wat het bij haarzelf oproept.
En Appelflap, afgezien van je ervaringen vanavond bij de herhaling, ben ik ook nieuwsgierig naar je reactie op het deel van mijn verhaal (wat volgt op "Ja, alle Tessa-irritatie, op slag kan ik het begrijpen") wat je niet quootte.
quote:
op 04-25-2000 om 07:42 PM schreef Arjuno het volgende:Ja, alle Tessa-irritatie, op slag kan ik het begrijpen.
Maar laten we wel bedenken, het grootste slachtoffer van Tessa is ..... juist, Tessa zelf. Want zij draagt haar boze gedachtes en gevoelens, waar ze niet bewust voor kiest, al zou ze dat willen, als een kwalijk geurende parfum overal met zich mee, haar omgeving er mee besmettend. Binnen en buìten de bus. Het is haar wereldje. Zij kan er nóóit aan ontsnappen. Athans, niet in deze fase van haar leven.
En straks, dan gaat ze dus ook nog eens door SBS gefileerd worden, 't kan niet uitblijven. Voor half Nederland. Voor àl haar familie, vrienden en toekomstige collega's.
Tessa is pas 21.....
Natuurlijk is Tessa zelf Tessa's grootste slachtoffer. Over 6 weken ben ik haar vergeten, en zal ik hopenlijk ook niet meer over haar dromen. (Droom immers ook niet over Willem)
Ik hoop voor haar (en dat hoop ik echt) dat de rest van Nederland haar ook vergeet. Ik vind het geen mooie aanvulling voor haar CV.
Ik blijf steeds die stokende Tessa zien die het over Kankersmoelen heeft, terwijl Seki dat woord niet in zijn mond heeft gehad. (Ben overigens ook geen Seki-fan). En iedere uitzending doet ze er zelf weer een schepje bovenop.
Ik hoop dat Antonette wakker wordt, en meer met Essie zal gaan optrekken. De beelden van de uitzending van vandaag waren alweer een paar dagen oud. Zo niet, dan is er voor mij maar één die de prijs verdient, en dat is Iwan 2.1
Ze valt best mee, ze is nog jong en heeft nog een beetje dat puberale gedrag. Ze denkt dat ze alles beter weet. Geef het een beetje tijd. Over een paar jaar zal ook zij terug kijken op deze perioden in haar leven en denken "wat heb ik toch allemaal gezegd wat heb ik toch allemaal gedaan".
Je moet niet vergeten dat jullie je er nu heerlijk aan kunnen ergeren stel je toch eens voor dat ze er niet meer ingezeten zou hebben.....
Wat betreft de opmerking van Bullent bij de chat, vind ik toch dat hijzelf ook kilo's boter op zijn hoofd heeft. Hij heeft aan het begin toch hele avonden en nachten met Seki over de andere bewoners geroddeld. Ze noemden dan wel geen namen maar we wisten allemaal wel precies wie ze bedoelden.
De latere hekel van Tessa ten opzichte van Bullent en Esmeralda kan ik nog wel begrijpen ook. Die twee hadden zichzelf boven de rest verheven met hun psycho gelul. Ze stemde iemand weg en kwamen vervolgens weer met dat geneuzel van "ik heb een briefje voor je geschreven". Sorry maar ook ik walgden daarvan.
Voor de goede orde ik ben geen Tessafan.
quote:
op 04-25-2000 om 08:24 PM schreef Ossie het volgende:
Natuurlijk zag ik de blik van Tessa. Maar ik weet niet wat ik eruit moet halen.
Ik denk, Ossie, dat de producer ons het antwoord al heeft gegeven. Er werd niet alleen op Tessa ingezoemd toen ze wat zei, maar ook toen ze stil, met een verongelijkte blik, voor zich uit keek. Tessa zèlf schrok het meest van Büllents opmerking. En ik denk niet dat dat voor niks was.
quote:
Dus voor zover ik weet valt het de laatste week ontzettend mee qua roddelen. Dus Tessa denkt dan, als Tessa zijnde, dat het van het begin moet zijn, en vandaar die verwarde blik erbij.
Ik ben vast 1 van de weinigen die het zo interpreteert. Maar dat komt omdat ik mij zo geen roddelpartij over bullent kan herinneren.
Ik volg je. Maar waar het gif 'm momenteel zit is niet zozeer in haar woorden, maar in haar toon (bijv. bij dat T-shirt-gedoe) en bij het non-verbale.
Daarom werd Bianca zo gek van d'r. Ze vóelde dat Tessa nadrukkelijk niet in haar geïnteresseerd was. Maar omdat ze niet veel verkeerds zei viel er voor haar geen grip op te krijgen.
Alleen mensen die er schijt aan hebben of ze hard kunnen maken wat ze zeggen of niet en er datgene uitflappen wat hen stoort, (Seki-puur en Bianca-on-ethyl), alleen die mensen zeggen over Tessa wat ze ècht denken. Om vervolgens het onderspit te delven, juist omdàt ze het niet hard kunnen maken.
Ik vergeleek in mijn openings-post Tessa met Willem en ben daarbij niet de eerste. Maar ik vergat daarbij te vertellen dat Tessa in één opzicht in een minder onaangename positie zit dan hij destijds bij BB. Zij krijgt ongetwijfeld feedback van de buitenwereld ("Tes, kijk uit...."), bijvoorbeeld tijdens haar uitbraak. Voor Willem kwam de feedback te laat (het matennaaier geroep van achter de schutting).
Ossie, dat is volgens mij de rede dat we Tessa niet meer verbaal horen lopen stoken.
quote:
<snip>
Ossie, wat dacht je hiervan (en dit is niet uit irritatie opgeschreven:
quote:
Van Moor - 28 Maart 2000 @ 13:48.
Tessa komt op mij over als een zeer dominant-masculine vrouw. Onderdrukt
daardoor veel van haar intuïtie/gevoel, ten profijte van rationele berekendheid. Kan
ook niets met aanwijzingen als: 'gebruik je vrouwelijke charmes bij Seki' wat dat zijn haar wapens niet, sterker nog: ze is zich van deze eigenschappen nauwelijks bewust.
Eénmaal probeerde zij zich te buigen over en leunen op een liggende Seki, en bestudeerde even onderzoekend zijn reactie. Aangezien die uitbleef zal ze wsch. intern geconcludeerd hebben: zie je wel, dat werkt dus niet. In de
concurrentie met Ant. en Es. kiest ze dan ook voor de uitdrukkingsloze Iwan, en wapent zich verbaal, omdat dat het deel is waarop ze vanuit haar basis-overlevings-strategie haar vertrouwen heeft gesteld.
My 2 cents."
en:
quote:
Van Moor - 29 Maart 2000 @ 13:48.
quote:
op 03-28-2000 om 07:10 PM schreef Lafayette het volgende:
<snip>
Het cynische is dat Tessa blij is dat Seki uit de bus is maar dat door zijn vertrek haar camouflage is verdwenen.
<snip>
Lafayette
Unquote.
En waarvoor dient roddelen anders ? Toch alleen om een rechtstreekse confrontatie uit
de weg te gaan met het voorwerp van je roddel ? Tessa zal nu, nu ze niet meer bang hoeft te zijn voor consequenties, pas echt losbarsten met haar agressie.
Seki was overigens maar een tijdelijk doelwit van deze agressie: een projektie-target
zogezegd, in dit geval samen te vatten als "autoriteit en autoritair gedrag" .
Waar haar agressie zich werkelijk tegen richt, is de macho-man, de dominante
mannelijke kant die oordeelt (nb. het mailtje, waarin haar 'vriendje' ongenuanceerd oordeelde dat "zij wsch. nu al niets meer om hem gaf"). Ironisch genoeg is het juist die
dominante, oordelende kant die zij zelf overgenomen heeft in haar persoonlijkheid.
Van wie ? Het antwoord is saai maar niet minder relevant: van de 1e man in haar leven
die 'haar hart gebroken heeft' en op wie zij daarom zoveel mogelijk wil lijken, om alsnog
zijn aandacht te winnen: haar vader.
Zij zal zich dan ook in DeBus steeds opnieuw fel keren tegen iedere man, die op één of andere manier de leiding wil nemen en daarbij zijn wil en oordeel doordrukt.
Tessa is 'in oorlog' met zichzelf - maar helaas zal niemand in de Bus haar daarop
aanspreken, zodat zij nog iets zou kunnen leren van deze ervaring..."
Unquote Moor 29-3-2000.
Zie ook in de uitzending vanavond hoe zij zich af begint te keren van de "nieuwe" Iwan die meer 'op solo' gaat.
quote:
op 04-25-2000 om 07:42 PM schreef Arjuno het volgende:.......
Zojuist, tijdens de uitzending: ádemloos zitten kijken naar Tessa's reactie op Bullents chat-mededeling (over het geroddel wat hij ontdekte bij het terugkijken van de uitzendingen). Wàt een verkramping op haar gezicht, wàt een angstig defensieve woorden.
En een van de vervolg-reacties van Ossie:
quote:
Ik bedoel, zij zegt "dat gaat zeker over het begin van de bus". En iedereen leek het daar mee eens te zijn.
En als ik het me zo even bedenk, de laatste weken kan ik mij maar 1 keer herinneren dat Tessa en Antonetje het over Bullent en Essy hadden, en dat was bij het stemmen op Nanda en bianca. Verbeter mij als het meerdere keren waren.
Dus voor zover ik weet valt het de laatste week ontzettend mee qua roddelen. Dus Tessa denkt dan, als Tessa zijnde, dat het van het begin moet zijn, en vandaar die verwarde blik erbij.
Ik ben vast 1 van de weinigen die het zo interpreteert. Maar dat komt omdat ik mij zo geen roddelpartij over bullent kan herinneren.
Nog eens nauwkeurig teruggekeken tijdens de late uitzending. Als ik Tessa zo bekeek dan heb ik nog steeds sterk de indruk dat zij het was die er verreweg het meest ongemakkelijk bij zat en zich aangesproken voelde.
Wat niet wegneemt dat het goed mogelijk is dat met haar ook de anderen er vanuit gingen dat Büllent doelde op geroddel van minder recente datum.
Wel een buitengewoon krachtige opmerking van Büllent toen hij het had over het geroddel: "dat is me geen miljoen waard".
Ossie, ik heb mijn best gedaan om zo precies mogelijk te kijken. Heb jij het nog gezien de tweede keer?
MY PRAYERS HAVE BEEN ANSWERED THANKS TO BULLY! [23/4/2000 | Voltran | nieuw! ]
Wat ben ik trots op Bully..
Voor iedereen die de Live-chat heeft gevolgd weet waarom. Heerlijk de manier waarop hij zich opstelde tegenover sommige bussagiers. Het werd eens tijd dat iemand eens flink de waarheid sprak en dat heeft Bully zeker gedaan. Ik ben echt trots op je.
Niet eromheen draaien zoals andere bussagiers doen met met gevoelens, kan ik dit wel zeggen en bla, bla..
Nee, gewoon recht toe recht aan.
een paar citaten uit het gesprek:
Bully:"Ik heb de vorige afleveringen op band gezien en die miljoen is sommige Bussagiers niet waard."
Bully:" Diegene die mij naaien, naaien zichzelf"
DAMN!!!! zo is het.
Iedereen weet het.
Zij weten het.
Now Face the Truth..
Bul ik wil je persoonlijk bedanken, want al die woorden die jij hebt gezegd zaten mij en met mij nog vele leden al langere tijd dwars. Jij bent de eerste die het ook daadwerkelijk naar hen toe uitspreekt in persoon! Hiermee bedoel ik ook de eerste Bussagier!
Seki was ook zo, maar jij kan het beter verwoorden!
Gewoon jezelf no matter what.
Wie is het met me eens?
Tijd om in die geest hier op het forum door te gaan. En zeker weten dat ik dat ga doen. The truth and nothing but the truth so help you god.
---------------------------------------------
hahaha :-))
Het gezicht van Tessa.. :-)))
Bully vroeg aan mij of ik nog een vraag had tijdens de Live-chat.. Ik zei:" ik mag daar in die bus niemand en ze intresseren me ook niet" Bij nader inzien vond ik dat ik me er te gemakkelijk van had afgemaakt. Waarom zou ik hun praktijken wel moeten accepteren.....
Dus een lekkere, bijtende vraag tussendoor zou mij weer goed doen. de vraag werd door Bully als volgt gesteld:
"Tessa en Antonette een vraag van mijn grootste fan:"
Waarna er even stilte was en en Antonette en Tessa al helemaal happy waren en zeiden van: "nou wat dan? wat dan..? verwachtend dat het een leuke of egostrelende vraag zou zijn. Dat moment maakt alle roddels weer een beetje goed voor mij. Ze zijn in hun eigen roddels en ijdelheid getrapt.. hehe :-)
Bully:'Vinden jullie dat jullie ook niet te dik worden? "heheheh :-)))
die gezichten... haha
Helemaal down dat er nu over hun zelfbeeld de waarheid werd gesproken voor de ogen van zoveel mensen.. You can run, but you can't hide.
Iedereen weet het.
Zij weten het.
Now Face the Truth.. (dejavu)
antwoord Tessa:" Ja, de broeken beginnen aardig aan te spannen... " met een sad face...
Ik ga door en Bully, ik ben je eeuwig dankbaar man. You got Guts!
Met vriendelijke groeten,
*"evil* Voltran :-))
(P.S.: hahah die gezichten hihi hehehe :-))
Bullent moet nodig wat zeggen met z'n: Essie je gelooft niet wat ze allemaal over ons gezegd hebben.
pffft Essie en Bull hebben evenveel geroddeld als wie dan ook in de bus. Bovendien is Bull nog steeds dikke maatjes met iemand waarbij ze beiden flink lulig over de tong zijn gegaan (seki). Maar de overige busagiers hebben het nu "gedaan" ofzo. Wat en enorme hypocriete zeikerd.
IEDEREEEN praat daar over iedereen (net als in het echte leven weet je wel), daar waren ze al een keer achter gekomen na het vertrek van Willeke. IEDEREEN zal elkaar dus op video over elkaar zien lullen.
Maar goed Bullent wil kennelijk ook buiten de bus doorgaan met z'n rol als de "heilige Bull, "gebeten hond" die samen met Aziz en Seki strijd voor eeuwige "eerlijkheid" en z'n belerende vingertje achter ieders rug opheft naar bepaalde mensen bij wie hij bepaalde dingen signaleert".
Wat word ik moe van die sukkel zeg. Helemaal dat iedereen ook zo lekker dom in die simpele tactiek trapt:
met een heilige kop lukraak naar anderen wijzen om zo de aandacht van jezelf af te leiden en als aanklager tegen "het kwaad" zelf goed over te komen.
Degenen die tijdens de heksenjacht de "heksen" aanwezen werden ook altijd als de "zalige heilige slachtoffer-helden" gezien.
Bullent begint steeds meer op Abby uit "the crucible" te lijken. En net als tijdens die vervolging heeft 'ie nog succes met het "mede door hem verzonnen sprookje inclusief verzonnen goed versus kwaad" ook.
[Dit bericht is gewijzigd door dom_is_leuk (Datum 26 April 2000).]
Heb ik al gezegd dat ik van haar moet kotsen?
Bij deze dan. Stel je wilt een graad halen in de nieuwe Olympische Sport 'Projectile Vomiting', dan stel ik voor dat je naar een samenvatting De BUS kijkt met Tessa als hoofdrolspeler.
BWAAAAAGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Een ongenuanceerde mening, c'est vrai, maar ik rook niet!
Knap dat ze het al die tijd heeft volgehouden.
Lafayette
Maar jouw openings-post van het betreffende topic (op 8 maart) is achteraf inderdaad visionair gebleken.
Overigens ook erg gelachen om de laatste post van Coos
quote:
op 04-26-2000 om 05:59 PM schreef dom_is_leuk het volgende:Bovendien is Bull nog steeds dikke maatjes met iemand waarbij ze beiden flink lulig over de tong zijn gegaan (seki).
Wat weet jij daar nu van?
je **** uit je nek!
------------------
Ik weet best wel veel, maar er valt zoveel te weten
[Dit bericht is gewijzigd door Guillotine (Datum 26 April 2000).]
quote:
op 04-26-2000 om 05:59 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
Bullent is echt triest en deze Bullent-fan is nog triester.Bullent moet nodig wat zeggen met z'n: Essie je gelooft niet wat ze allemaal over ons gezegd hebben.
pffft Essie en Bull hebben evenveel geroddeld als wie dan ook in de bus. Bovendien is Bull nog steeds dikke maatjes met iemand waarbij ze beiden flink lulig over de tong zijn gegaan (seki). Maar de overige busagiers hebben het nu "gedaan" ofzo. Wat en enorme hypocriete zeikerd.
IEDEREEEN praat daar over iedereen (net als in het echte leven weet je wel), daar waren ze al een keer achter gekomen na het vertrek van Willeke. IEDEREEN zal elkaar dus op video over elkaar zien lullen.
Maar goed Bullent wil kennelijk ook buiten de bus doorgaan met z'n rol als de "heilige Bull, "gebeten hond" die samen met Aziz en Seki strijd voor eeuwige "eerlijkheid" en z'n belerende vingertje achter ieders rug opheft naar bepaalde mensen bij wie hij bepaalde dingen signaleert".
Wat word ik moe van die sukkel zeg. Helemaal dat iedereen ook zo lekker dom in die simpele tactiek trapt:
met een heilige kop lukraak naar anderen wijzen om zo de aandacht van jezelf af te leiden en als aanklager tegen "het kwaad" zelf goed over te komen.Degenen die tijdens de heksenjacht de "heksen" aanwezen werden ook altijd als de "zalige heilige slachtoffer-helden" gezien.
Bullent begint steeds meer op Abby uit "the crucible" te lijken. En net als tijdens die vervolging heeft 'ie nog succes met het "mede door hem verzonnen sprookje inclusief verzonnen goed versus kwaad" ook.
Sorry Dom_is_leuk, maar dit is echt behoorlijk stompzinnige onzin. Niemand hier verklaart Büllent heilig, maar het feit blijft dat hij De Bus op eigen initiatief heeft verlaten, terwijl hij niet kansloos was voor de eindstrijd en wist dat hij door zijn vertrek ook financiëel het nodige zou moeten inleveren.
Dat geeft hem absoluut moreel recht van spreken -oh nee, zo'n chat moet natuurlijk alleen maar gelul over koetjes en kalfjes zijn-, en bovendien kunnen die ruggegraatloze (en dodelijk saaie) achterblijvers wel eens een ferme schop onder hun hol gebruiken, ook namens de kijkers. Dat Büllent's opmerkingen hard aankwamen bij diegenen op wie hij doelde -wie de schoen past, trekke hem aan- moge duidelijk zijn.
De reden dat Büllent vertrok, was dat hij zich voelde vervreemden van zijn principes, door hetgeen hij zag gebeuren in De Bus en door de uitwerking daarvan op zijn eigen gedrag. Zijn vertrek toonde absoluut aan, dat voor Büllent karakter belangrijker is dan opportunisme en dat verdient naar mijn mening geprezen te worden, in plaats van geridiculiseerd. Ik vind het teleurstellend, dat er hier zo afkeurend en oppervlakkig op wordt gereageerd.
VAMOS!!!!
Ik heb daar toch zo mijn bedenkingen bij. Hij is toch al snel zo'n week of 4 bezig geweest om de bus te verlaten. Pas in de laatste 2 weken zag je hem een beetje veranderen. Naar mijn mening werd hij juist iets losser en eigenlijk iets beter te pruimen.
Ik denk dat Bullent niet goed tegen zijn eigen werkelijke ik kon, hij heeft in een aantal jaren een bepaald persoon gekreeerd die niet was wie hij was maar die wel heel mooi en bijna perfect overkwam. En zoals bij iedereen bestaat de perfecte persoon niet.
Ik denk dat het voor Bullent goed is dat hij is heel goed bij zichzelf te raden gaat.
Zoals nu weer blijkt heeft hij nu ineens wel weer intresse in een andere carriere, terwijl hij bij vertrek verklaarde dat hij graag zijn normale leventje weer op wil pakken en daar goed in wil slagen.
Al met al toch allemaal zeer tegenstrijdig.
Wat dat betreft is Tessa opener dan Bullent zelf en misschien zelfs nog wel wat eerlijker.
quote:
op 04-25-2000 om 08:14 PM schreef dolphin het volgende:
Tessa is nog fouter dan mijn oma vroeger in de oorlog!
Mijn Oma was ook heel fout in de oorlog, zo fout zelfs, dat ze werd vergast.
En wat doen wij met Tessa....... en de rest van de buspassagiers.........?????????
Hier haak ik af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |