ik wil niet weten wat er gebeurd als je er eens op kruipt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:50 schreef kahlie het volgende:
Hoe laat vriendlief weten dat hij gek is van z'n Nespresso automaat:
A) Hij noemt het ding "mijn andere liefje"
B) Hij drinkt gelijk de eerste dag 2x espresso en 1x Lungo
C) Hij kijkt d'r verliefd naar en vult alvast gelijk z'n club registratie in
D) Hij is gelijk klaarwakker en hyper na z'n koffie
E) Hij roept 30x op de dag dat hij mij "Zo lief vindt"
F) All of the above
Wel leuk hoor... zo maak je nog eens iemand blijDikke F was het dus
![]()
Welke AH?quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:44 schreef neo2000 het volgende:
Zo lekker is de koffie gewoon!
Overigens ook nespresso cups hier inmiddels in het AH schap gesignaleerd. Helaas geen Fortissio Lungo die ik voornamelijk drink, maar goed, voor in noodgevallen..
Nou ik denk het niet, want bij mijn AH (groot) zeiden ze dat zij dat niet gingen doenquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:02 schreef neo2000 het volgende:
In het fantastisch mooie pittoreske dorp Steenbergen (Brabant) waar ik woonachtig ben.
Maar da's maar een kleine AH, dus lijkt mij dat ze landelijk die dingen gaan verkopen bij de AH's..
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat er een ondernemer in Brabant is die ze verkoopt, verder heb ik er nog niet van gehoord! Oh jawel trouwens, bij sommige c1000 winkels worden ze ook verkocht.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:32 schreef neo2000 het volgende:
Of ze gebruiken Brabant als proef, dat kan natuurlijk ook nog.
Wáááát?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:57 schreef sesc het volgende:De volgende worden in de toekomst niet meer besteld:
Ristretto
Arpeggio
De bookmark button bovenin..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:28 schreef sesc het volgende:
Hoe abonneer ik me op dit topic? Ik kan het niet vinden?
Mijn zusje heeft dit nagevraagd bij een nespresso boutiek en het schijnt helemaal niet schadelijk te zijn voor je apparaat.. Was een onderzoek naar geweest.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:11 schreef JtodaX het volgende:
Je hoeft die ristretto niet in zo'n miniscule 25ml hoeveelheid te doen hoor. Ook al wordt het door Nespresso niet aangeraden (niet goed voor je machine) vindt een vriend van mij ristretto op lungoformaat het beste kopje koffie ter wereld.
Sterker nog : Je kunt bij de Citiz dmv de knop ingedrukt te houden al naar smaak zelf de dosering bepalenquote:Op zondag 16 mei 2010 12:54 schreef Marloes het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft dit nagevraagd bij een nespresso boutiek en het schijnt helemaal niet schadelijk te zijn voor je apparaat.. Was een onderzoek naar geweest.
Sterker nog, je kunt dit bij elk Nespresso apparaat doen.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:49 schreef Righteous het volgende:
[..]
Sterker nog : Je kunt bij de Citiz dmv de knop ingedrukt te houden al naar smaak zelf de dosering bepalen
Prima dingetje voor dat geld. Gisteren nog steeds te koop bij de Blokker voor 6,99quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:35 schreef De_Hertog het volgende:
Google vond deze:
[ afbeelding ]
Dat is hem, maar op die site staat dat het inmiddels verlopen zou zijn, geldig tot 9 mei. Maar maandag kon ik hem nog gewoon kopen voor die prijs.
Tjek Koffie voor de fijnproever: Zoals we onze vrouwen willen #5quote:Op zondag 16 mei 2010 16:07 schreef Spanky78 het volgende:
Even om jullie de ogen uit te steken: ik heb zojuist een gaggia titanium besteld
[ afbeelding ]
na jaren slappe senseo en dure nespresso, nu eindelijk een echte machine!
Oja, thx. Ik ben echt zo blij! Eindelijk komt er echt lekkere koffie ici. Overigens niets mis met nespresso, maar ik wil de boel zelf kunnen kiezen!quote:Op zondag 16 mei 2010 16:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tjek Koffie voor de fijnproever: Zoals we onze vrouwen willen #5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |