Zal ik straks wel even doen inderdaad, maar ik wilde eerst eens kijken of ik op de website een statusoverzicht kon vinden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:40 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had na mijn telefonische bestelling het pakket de volgende dag al binnen. Misschien even bellen?
idem toen ik via internet bestelde! terwijl de post er hier soms gerust 3, 4 weken over doet...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:40 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had na mijn telefonische bestelling het pakket de volgende dag al binnen. Misschien even bellen?
'een lungo'quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:59 schreef Schranseman het volgende:
Per ongeluk met een espresso cupje (paars) een lungo gemaakt. Dat smaakt prima!
Je hebt 2 knopjes, espresso knopje en koffie-knopje. In de terminologie is die laatste een "Lungo"quote:
Nou inderdaad!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:55 schreef Rewimo het volgende:
Wat snak ik toch altijd naar mijn Nespresso als ik die slappe koffie hier op kantoor proef
Dat hoop ik nu wel een beetje, ja.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:26 schreef Knuffleheinz het volgende:
Gebruiken ze een pakjesdienst die ook op zaterdag werkt?
Inmiddels ook een bevestiging binnen, het is inderdaad met TNT Post verstuurd. Ik zie het vanzelf wel verschijnenquote:
BCC of ik denk ook Mediamarkt verkoopt ook Nespresso-apparatenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:43 schreef sigLM09 het volgende:
Weet iemand of die Aeroccino ergens in Groningen te koop is? Of is die echt alleen maar via de webshop (en Bijenkorf/boetiek) te koop?
je kan de aerocinno alleen via de webshop of via de nespresso boetique kopen. Helaas niet in de BCC en mediamarktsquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:11 schreef Blik het volgende:
[..]
BCC of ik denk ook Mediamarkt verkoopt ook Nespresso-apparaten
Ik heb ze zien staan in de Nespresso Boutique in de Bijenkorf...quote:Op zondag 28 maart 2010 11:51 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
je kan de aerocinno alleen via de webshop of via de nespresso boetique kopen. Helaas niet in de BCC en mediamarkts
Dat hangt helemaal van je portemonnee afquote:Op zondag 28 maart 2010 12:22 schreef Nouk het volgende:
Welk merk nespresso apparaat moet je nu eigenlijk hebben als je van die cups erin wil doen? Zo'n krups?
Heb bij een collega zulke lekkere koffie gedronken, zelfs de Decaf was heerlijk. Het bleek dus uit zo'n machine te komen met en cup, nu wil ik er ook zo een, maar er blijken zoveel soorten te zijn..
Die ziet er goed uit. En voor cappuccino heb je dan de Citiz & Milk nodig neem ik aan. Zie hem al voor 168 euro, dat is te doen. Thanks.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:26 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal van je portemonnee afIk heb de Nespresso Citiz van Krupps omdat ik het model mooi vindt en de Krupps versie de goedkoopste is.
Dat is vreemd, bij de BCC waar ik mijn Nespresso gekocht heb kon je ook gewoon de Aerocinno kopen.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:51 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
je kan de aerocinno alleen via de webshop of via de nespresso boetique kopen. Helaas niet in de BCC en mediamarkts
Alles waar Nespresso op staat werkt met de cups.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:22 schreef Nouk het volgende:
Welk merk nespresso apparaat moet je nu eigenlijk hebben als je van die cups erin wil doen? Zo'n krups?
Heb bij een collega zulke lekkere koffie gedronken, zelfs de Decaf was heerlijk. Het bleek dus uit zo'n machine te komen met en cup, nu wil ik er ook zo een, maar er blijken zoveel soorten te zijn..
Met zijn tweeen?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:43 schreef Puckzzz het volgende:
Is er nog prijsverschil tussen online bestellen of bij de Bijenkorf (toch?) kopen?
De hoeveelheid koffie die wij drinken kost zo'n 70 euro per maand![]()
![]()
Jahquote:
Het geeft een beetje een 'wij mogen het niet, dan jullie ook niet' gevoel. Ik ben over een paar maanden in Frankrijk, zal eens kijken of ik tegen die tijd wat cupjes non-cupjes kan vindenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:41 schreef Maloney het volgende:
Binnenkort met Senseocupjes: http://www.nu.nl/economie/2216025/koffie-oorlog-komst.html
Het lijkt er niet op, heeft een andere vorm en ander materiaal maar het past toch in de Nespresso.
Rara hoe kan dat?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:41 schreef Maloney het volgende:
Binnenkort met Senseocupjes: http://www.nu.nl/economie/2216025/koffie-oorlog-komst.html
Het lijkt er niet op, heeft een andere vorm en ander materiaal maar het past toch in de Nespresso.
Rara hoe kan dat?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:21 schreef uniekhoorn het volgende:
http://www.nu.nl/economie/2216025/koffie-oorlog-komst.html
Heb ook vandaag via de post spam van ze gehad, daarin stond het wel vermeldquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:50 schreef neo2000 het volgende:
Intensiteit 4 volgens de cupjes bestelpagina.. Nergens anders terug te vinden overigens.
bronquote:Sara Lee komt met Nespresso cups
PARIJS – Sara Lee komt met een eigen Nespresso capsule die past in het concurrerende koffieapparaat van Nestlé. De cup wordt in Frankrijk in supermarkten verkocht onder de naam L’Or Espresso en is beschikbaar in vier verschillende smaken.
De Sara Lee-cupjes (2,99 euro per 10) worden aanzienlijk goedkoper dan die van Nestlé (3,30 euro per 10) en doordat ze in de supermarkten komen te liggen veel beter verkrijgbaar. Nespresso capsules zijn alleen te koop in Nespresso boetieks en via internet.
Rechtszaak
Voorlopig worden de Sara Lee-cups alleen in Franrkijk op de markt gebracht. Aan de hand van het succes daar, worden de cups verder over Europa uitgerold.
Sara Lee is niet bang voor een rechtszaak van Nestlé vanwege schending van het patent. ‘Onze capsules zijn anders in vorm, maat, materiaal, eigenlijk in alles’, aldus een woordvoerder.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:07 schreef Adelante het volgende:
Als ze anders zijn van vorm, maat en materiaal gaat dat dan wel passen in een nespresso apparaat?
Je zou denken van wel maargoed wil ze wel eens zienquote:Sara Lee komt met een eigen Nespresso capsule die past in het concurrerende koffieapparaat van Nestlé
Ik vind het ontzettend vies.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:50 schreef neo2000 het volgende:
Intensiteit 4 volgens de cupjes bestelpagina.. Nergens anders terug te vinden overigens.
Kun je uitleggen wat je er vies aan vindt? Waarom? Te sterk? Te slap? Onprettige bijsmaak of nasmaak?quote:
De smaak in zijn geheel, heel vies, erg chemisch.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:51 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Kun je uitleggen wat je er vies aan vindt? Waarom? Te sterk? Te slap? Onprettige bijsmaak of nasmaak?
http://nl.hg.eu/fast-shop/index/productId/161quote:Op woensdag 7 april 2010 16:29 schreef Knuffleheinz het volgende:
Kan je ook gewoon "normale" ontkalker gebruiken ipv die dure nespresso meug?
Smaakt ie naar koffie en net zoals die peperkoek, perzik en oesterzwam(?) versie naar koffie met een (vies) smaakje?quote:Op maandag 12 april 2010 21:59 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik heb twee van die cupjes geprobeerd en de rest maar weggeven
er is maar één site, en dat is de nespresso-site. En of je de nieuwe lekker vind is puur persoonlijk, ik vind hem wel ok in ieder geval.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:29 schreef Righteous het volgende:
Via welke site bestellen jullie meestal ? En welke speciale smaken zouden jullie me aanraden ? Die nieuwe schijnt niet zo lekker te zijn ofzo
Hier die kastanje de minstequote:Op woensdag 21 april 2010 14:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind de kastanje erg lekker, maar de abrikoos nietPeperkoek gaat wel.
Ik wil caramel terug
Die kastanje is ZO goed als latte machiato met een tiny bit caramelsiroopquote:Op woensdag 21 april 2010 14:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hier die kastanje de minsteen akbrikoos goddelijk, je mag hem altijd sturen naar mij hoor als je er vanaf wilt
Misschien kunnen we een ruilhandeltje beginnenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:59 schreef MissHobje het volgende:
Hier die kastanje de minsteen akbrikoos goddelijk, je mag hem altijd sturen naar mij hoor als je er vanaf wilt
Ik las cake-bak actiequote:Op woensdag 21 april 2010 17:53 schreef kahlie het volgende:
Hrmpf, bijna moederdag en geen cash back actiewat jammer... dan toch maar verder sparen...
Meestal wel rond deze periode. Vreemd. Misschien rond papa dag?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:53 schreef kahlie het volgende:
Hrmpf, bijna moederdag en geen cash back actiewat jammer... dan toch maar verder sparen...
Haal je toch die Citiz ?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:30 schreef Janna86 het volgende:
Ik zit er aan te denken om voor mijn verjaardag de Latissima EN660 te vragen.
Vraag me alleen of of DeLonghi een goed merk is, mijn moeder heeft een koffie/cappuccino apparaat van dat merk gehad en die kon zo de prullenbak in.... Iemand? of andere tips zijn ook welkom ik weet er niet zoveel van af nog. Zal goed gaan meelezen
Ja dat was gewoon een *** ding en wij zijn nogal van het weggooienquote:Op woensdag 21 april 2010 22:32 schreef Righteous het volgende:
[..]
Haal je toch die Citiz ?
[ afbeelding ]
Lijkt me niet slim als een eerdere de prullenbak inging om dan weer een soortgelijke te halen .
Nouja klein maar fijn zullen we maar zeggen . Ik vind het een perfect apparaat . Cup erin knallen en je hebt koffie . Geen gezeik met standen en filters . Melk opschuimer zit apart . Maar dat moet ook . Als dat door je hele machine gaat blijf je schoonmaken .quote:Op woensdag 21 april 2010 22:35 schreef Janna86 het volgende:
[..]
Ja dat was gewoon een *** ding en wij zijn nogal van het weggooien![]()
Ik vind die Citiz zo klein lijken en maakt die ook met 1 druk op de knop een cappuccino?
Ja, dat deed ik al. Ik zag de Cube langskomen gisteren of eergisteren. Maar ik zoek een Citiz & Milk van Krups... ik blijf gewoon zoeken. Ik heb hem pas voor 5 Juni nodig, dus nog voldoende tijd.quote:Op maandag 26 april 2010 11:52 schreef neo2000 het volgende:
dailyoffers.nl in de gaten houden loont trouwens ook wel als je op zoek bent naar een apparaat.
Doe dat soms 3 maandenquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:17 schreef P.F het volgende:
Is het erg om je cupje de hele dag in het apparaat te laten zitten (dus niet in het opvangbakje)
Ik denk van wel, maar mijn semi huisgenoot vergeet het dus altijd en gelooft niet dat het slecht is
Dat is toch een goede prijs? Waaromquote:Op donderdag 29 april 2010 22:58 schreef Deisyy het volgende:
Bij de Makro staat de Magimix M190 Citiz Milk Black voor 199,95 in de folder en dan ook nog eens met een cash-back actie van 50.
150 euro voor deze dus![]()
[ afbeelding ]
Dequote:Op donderdag 29 april 2010 23:08 schreef kahlie het volgende:
[..]
Dat is toch een goede prijs? Waarom? Heb ik wat gemist? Ik dacht dat de zwarte van Krups was, niet van Magimix, maar dat lijkt me verder niet veel uitmaken?
Edit: Oh, de titanium is van Krups... die heb ik enkel voor 249 euro gezien, en die rode vanaf 165 euro... Ik vind het voor 150 euro wel een goede deal... Service is toch aan huis enzo.
Milieu overwegingen lijkt me. Cupjes zijn van aluminiumquote:Op maandag 3 mei 2010 10:17 schreef _aurum_ het volgende:
Oh, kan iemand me dit uitleggen. Bij het winkeltje zei de verkoopster dat je je lege cups ook kan inleveren...alleen door de drukte vergat ik te vragen wat hier net nut van was.
Weet iemand het antwoord hierop?
Op de doos van de cups staat een productiedatum en een best-te-gebruiken-voordatum, hier zit 11 maanden tussen, maar ik denk niet dat je dit al te nauw moet nemen.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:58 schreef Haay1971 het volgende:
Vorige week die nieuwe limited edition Tanzaru binnen gekregen (2 treetjes). Vind de smaak wel oké, maar zeker geen favoriet. Voor dezelfde prijs (¤ 0,37 per cup) vind ik zowel de Rosabaya de Colombia als de Dulsão do Brazil gewoon lekkerder. Vind de nasmaak van Tanzaru wat aan de zure kant.
Overigens kreeg ik van een collega nog iets van 6 cups van de gember smaak (uit de eind-2008 variations) die hij niet lekker vindt. Heb er één geprobeerd, maar vind die smaak ook ECHT NIET LEKKER. Maar een vriend van me zei dat hij ze wel lekker vindt, dus vinden ze alsnog een goede bestemming.![]()
Overigens, hoe lang zijn die cups eigenlijk houdbaar? De koffie is dan wel gesealed in zo'n cup maar zal toch wel z'n versheid verliezen na verloop van tijd...
Iets met schapen en een dam.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:22 schreef Marloes het volgende:
Nouja, als je veel koffie drinkt dan scheelt het toch best wel...
Voor zover ik weet idd alleen espresso.
Er komt overigens nog meer concurrentie las ik, van de ethical coffee company oid
Iets met concurrentie is goed voor consumenten..quote:
Het was ook geen klacht hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:22 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Iets met concurrentie is goed voor consumenten..
Zeker lekker, zijn denk ik bij ons thuis de meer populairdere variant.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heb gisteren voor het eerst Fortissio Lungo en Indriya gehaald, vind ze beiden lekker.
Eerst bestelde ik eens in de zoveel tijd een flinke voorraad, maar sinds de Bijenkorf hier ze ook heeft, is dat toch wel makkelijker.
Is niet te zien zonder een actief tweaker account..quote:Op maandag 10 mei 2010 15:57 schreef DancePlaza het volgende:
lol.. cups hervullenguide op got
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1408324/0/
Je mist niet veel, iemand die cupjes open snijdt, ze leegpeutert met een lepeltje, ze met (waarsch. el cheapo) gemalen koffie opvult, stukkie alu folie er over heen en inz'n apparaat knalt. Heeft meerdere voordelen:quote:Op maandag 10 mei 2010 17:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Is niet te zien zonder een actief tweaker account..
Heb je daar ook een foto van oid? ik zie hem zo snel niet in de folders..quote:Op maandag 10 mei 2010 16:06 schreef De_Hertog het volgende:
Bij de Blokker is een simpel cuphoudertje in de aanbieding, voor 40 cups, 6 euro.
moeite van het lezen niet waard. geklooi.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Is niet te zien zonder een actief tweaker account..
Wat een labiel zooitje bij jullie thuis zegquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:50 schreef kahlie het volgende:
Hoe laat vriendlief weten dat hij gek is van z'n Nespresso automaat:
A) Hij noemt het ding "mijn andere liefje"
B) Hij drinkt gelijk de eerste dag 2x espresso en 1x Lungo
C) Hij kijkt d'r verliefd naar en vult alvast gelijk z'n club registratie in
D) Hij is gelijk klaarwakker en hyper na z'n koffie
E) Hij roept 30x op de dag dat hij mij "Zo lief vindt"
F) All of the above
Wel leuk hoor... zo maak je nog eens iemand blijDikke F was het dus
![]()
ik wil niet weten wat er gebeurd als je er eens op kruipt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:50 schreef kahlie het volgende:
Hoe laat vriendlief weten dat hij gek is van z'n Nespresso automaat:
A) Hij noemt het ding "mijn andere liefje"
B) Hij drinkt gelijk de eerste dag 2x espresso en 1x Lungo
C) Hij kijkt d'r verliefd naar en vult alvast gelijk z'n club registratie in
D) Hij is gelijk klaarwakker en hyper na z'n koffie
E) Hij roept 30x op de dag dat hij mij "Zo lief vindt"
F) All of the above
Wel leuk hoor... zo maak je nog eens iemand blijDikke F was het dus
![]()
Welke AH?quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:44 schreef neo2000 het volgende:
Zo lekker is de koffie gewoon!
Overigens ook nespresso cups hier inmiddels in het AH schap gesignaleerd. Helaas geen Fortissio Lungo die ik voornamelijk drink, maar goed, voor in noodgevallen..
Nou ik denk het niet, want bij mijn AH (groot) zeiden ze dat zij dat niet gingen doenquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:02 schreef neo2000 het volgende:
In het fantastisch mooie pittoreske dorp Steenbergen (Brabant) waar ik woonachtig ben.
Maar da's maar een kleine AH, dus lijkt mij dat ze landelijk die dingen gaan verkopen bij de AH's..
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat er een ondernemer in Brabant is die ze verkoopt, verder heb ik er nog niet van gehoord! Oh jawel trouwens, bij sommige c1000 winkels worden ze ook verkocht.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:32 schreef neo2000 het volgende:
Of ze gebruiken Brabant als proef, dat kan natuurlijk ook nog.
Wáááát?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:57 schreef sesc het volgende:De volgende worden in de toekomst niet meer besteld:
Ristretto
Arpeggio
De bookmark button bovenin..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:28 schreef sesc het volgende:
Hoe abonneer ik me op dit topic? Ik kan het niet vinden?
Mijn zusje heeft dit nagevraagd bij een nespresso boutiek en het schijnt helemaal niet schadelijk te zijn voor je apparaat.. Was een onderzoek naar geweest.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:11 schreef JtodaX het volgende:
Je hoeft die ristretto niet in zo'n miniscule 25ml hoeveelheid te doen hoor. Ook al wordt het door Nespresso niet aangeraden (niet goed voor je machine) vindt een vriend van mij ristretto op lungoformaat het beste kopje koffie ter wereld.
Sterker nog : Je kunt bij de Citiz dmv de knop ingedrukt te houden al naar smaak zelf de dosering bepalenquote:Op zondag 16 mei 2010 12:54 schreef Marloes het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft dit nagevraagd bij een nespresso boutiek en het schijnt helemaal niet schadelijk te zijn voor je apparaat.. Was een onderzoek naar geweest.
Sterker nog, je kunt dit bij elk Nespresso apparaat doen.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:49 schreef Righteous het volgende:
[..]
Sterker nog : Je kunt bij de Citiz dmv de knop ingedrukt te houden al naar smaak zelf de dosering bepalen
Prima dingetje voor dat geld. Gisteren nog steeds te koop bij de Blokker voor 6,99quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:35 schreef De_Hertog het volgende:
Google vond deze:
[ afbeelding ]
Dat is hem, maar op die site staat dat het inmiddels verlopen zou zijn, geldig tot 9 mei. Maar maandag kon ik hem nog gewoon kopen voor die prijs.
Tjek Koffie voor de fijnproever: Zoals we onze vrouwen willen #5quote:Op zondag 16 mei 2010 16:07 schreef Spanky78 het volgende:
Even om jullie de ogen uit te steken: ik heb zojuist een gaggia titanium besteld
[ afbeelding ]
na jaren slappe senseo en dure nespresso, nu eindelijk een echte machine!
Oja, thx. Ik ben echt zo blij! Eindelijk komt er echt lekkere koffie ici. Overigens niets mis met nespresso, maar ik wil de boel zelf kunnen kiezen!quote:Op zondag 16 mei 2010 16:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tjek Koffie voor de fijnproever: Zoals we onze vrouwen willen #5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |