quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb je dan ook niks meer aan
echt welquote:
Een van mijn alltime favo'squote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ach, jullie kennen de Breakfast Club ook niet![]()
[ afbeelding ]
[..]
zei ik toch
die komt me bekend voor...quote:
Vetquote:
die is goedquote:
ik was volgens mij redelijk jong toen mijn zus en ik hem gekeken hebbenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:18 schreef Symphonic het volgende:
ik vind het echt een hele gave film.
Weet nog dat ik hem voor het eerst zag en bij Suddenly Seymour echt zo'n Pia Douwes hoofd trok als in wtf
zou wel kunnen film is van 1986quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik was volgens mij redelijk jong toen mijn zus en ik hem gekeken hebben
breakfast club heb ik ook pas ergens rond 1990 gekekenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zou wel kunnen film is van 1986
heb ik gezien, ik vind het leukste als steve martin die sadistische tandarts speelt, en bill murray die van pijn houdtquote:
dat vroeg ik me dus ook net afquote:
quote:
idem hierquote:
langzaam opbouwenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver![]()
Even naar de winkel geweest en terug. Ben helemaal kapot. Twee dagen op rij actief doen is duidelijk nog te veel gevraagd
en je gaat vanaf april weer werkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver![]()
Even naar de winkel geweest en terug. Ben helemaal kapot. Twee dagen op rij actief doen is duidelijk nog te veel gevraagd
allemaal et ging toch over breakfast club en toen in eens niet meerquote:
Gaaf !!!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
heb ik gezien, ik vind het leukste als steve martin die sadistische tandarts speelt, en bill murray die van pijn houdt![]()
ik heb BTW de eerdere versie van 1960 met jack nicholson
als je de quotes leest weet je precies om welke film het gaatquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
allemaal et ging toch over breakfast club en toen in eens niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |