Hangt ervanaf waarnaar je streeft. Als het doel is Peter terugwinnen voor SV, dan kan dat met een beetje extra steun van bijvoorbeeld Marian die het zo maar niets vindt. Tenzij je zeker weet dat Alsido dit niet toe zal staan. Dat kan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zinloos, Johan heeft niemand anders dan Alsido. Gratis personeel is nog best lastig te vinden.
Daar lijkt het wel op. Al geruime tijd lijken Alsido en Liesbeth er op uit Peter zo veel mogelijk buitenspel te zetten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:38 schreef Disana het volgende:
Tenzij je zeker weet dat Alsido dit niet toe zal staan. Dat kan.
Klopt. Overduidelijk. Maar als Johan op die bank weer in zijn goeie-jongenstandje gaat, kunnen ze daar niets tegen beginnen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Al geruime tijd lijken Alsido en Liesbeth er op uit Peter zo veel mogelijk buitenspel te zetten.
Niks bijzonders dus, zet er een de chat op zn kop met deze link.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat van Heidi wist ik, dat van een gesprek tijdens Tabula Rasa niet. Is het probleem van gasten die toch niet op komen dagen ook gelijk opgelost
Je hebt gelijk Scrute. We kunnen Peter nog adviseren iemand mee te nemen. Marian bijvoorbeeld, al schat ik haar intellect niet al te hoog in.
Oh, en wat gaat Rouvoet het volk vertellen om 13.45?
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
In dat geval kan hij z'n tong gaan verhuren als toiletpapier en z'n ruggengraat als bungee-koord.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:42 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat Peter na dat 'gesprek' weer helemaal ouwe jongens krentenbrood is met Johan.
Ik kreeg daar een heel goor beeld van op mijn netvlies.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:43 schreef Disana het volgende:
Maar als Johan op die bank weer in zijn goeie-jongenstandje gaat, kunnen ze daar niets tegen beginnen.
Dat had ik al door. Geen crisis vandaagquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:43 schreef danaqui het volgende:
[..]
Niks bijzonders dus, zet er een de chat op zn kop met deze link.
Is een persc zoals iedere week alleen nu met rouw en niet met balkie, en alleen iets vroeger als normaal
In een envelopje met zijn naam eropquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De enigen die bij RNN betaald werden waren de presentatoren, dat waren namelijk mensen die media tot hun beschikking hadden.
Alsido krijgt vast wel zakgeld van Johan. Op vrijdagavond, als hij met natte haartjes in pyjama nog wat mag opblijven om tv te kijken.
Ik hoopte even dat dat de verrassing van Johan zou zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had ik al door. Geen crisis vandaag
Denk dat hij opstapt, of zat hij nog in de 2e kamer, ja ik houd het niet allemaal bij meer, De Toko, de 2e kamer, Ministers die het bijtje erbij neergooien, PeterN die ook aan het rellen was/isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:43 schreef danaqui het volgende:
[..]
Niks bijzonders dus, zet er een de chat op zn kop met deze link.
Is een persc zoals iedere week alleen nu met rouw en niet met balkie, en alleen iets vroeger als normaal
Je kunt natuurlijk wel op je vingers natellen dat die verrassing iets inhoudt waar wij hier geen ene donder aan vinden. Harry Loco die een uurtje langskomt ofzo.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoopte even dat dat de verrassing van Johan zou zijn.
Bipolar anyone?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:47 schreef Disana het volgende:
Sorry Cc. Je kunt echter niet ontkennen dat hij elke keer weer sinterklaas speelt na zo'n hissy fit als die van gisteren.
Je vergeet nog de grazers in de Oostvaardersplassen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk dat hij opstapt, of zat hij nog in de 2e kamer, ja ik houd het niet allemaal bij meer, De Toko, de 2e kamer, Ministers die het bijtje erbij neergooien, PeterN die ook aan het rellen was/is
(clap) <3quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk wel op je vingers natellen dat die verrassing iets inhoudt waar wij hier geen ene donder aan vinden. Harry Loco die een uurtje langskomt ofzo.
en de bouw van de Noord-Zuidlijn, hoe staat het daar eigenlijk mee, hier achter zijn ze ook bezig, mooie grote zandbak, we heben al een brief gehad ( was leuke bouwvakker die het in de gleufjes deed) dat ze vast sorry zeggen voor de overlast in het weekend, ze gaan s`nachts een riolering trekken van hier naar de overkant)quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je vergeet nog de grazers in de Oostvaardersplassen.
En z'n telefoon is kapot of wat is het probleem?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:00 schreef Toverheks het volgende:
Neef Harrie vraagt net op de chat of iemand weet of er iemand in de Toko is, want Neef Harrie wil ze met een bezoekje vereren.
Gister las ik dat er het afgelopen jaar geen extra vertragingen zijn geweest, ze zitten op schema. In 2017 moet-ie klaar zijn. Tja, een klemmende deur is nog wat, maar als De Munt instort bij het graven zijn de rapen pas echt goed gaar, volgens mij.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en de bouw van de Noord-Zuidlijn, hoe staat het daar eigenlijk mee, hier achter zijn ze ook bezig, mooie grote zandbak, we heben al een brief gehad ( was leuke bouwvakker die het in de gleufjes deed) dat ze vast sorry zeggen voor de overlast in het weekend, ze gaan s`nachts een riolering trekken van hier naar de overkant)
Nou mijn deur gaat moeilijk open en dicht, door dat achtelijke heien zitten alle deuren klem dus ben benieuwd hoe het gaat verderop met de bouw van die lijn, als mijn deur al gaat klemmen, wat moeten die deuren daar dan niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |