Als je Johan echt gaat natrekken vind je nog wel meer van dit soort stichtingen ... maar jij weet toch ook wel waarom die stichting bestaat hè, laat m maar schuivenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk de "Bunker" zijn. Alleen zijn de artikelen die het enigszins museumwaardig maakte weer terug naar de sponsor.
En daartussen regeert Koning Vlem I vanuit Paleis Soestdijk als soeverein vorstquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het pand ligt op de grens van Woensel-West en dat is, to say the least, niet de meest frisse buurt van Eindhoven (SBS Probleemwijken had er destijds een field day met Kees Kankerkachel). En aan de andere kant, onder het spoor door, ligt de tippelzone met afwerkhokken voor de straatprostituees.
'quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je Johan echt gaat natrekken vind je nog wel meer van dit soort stichtingen ... maar jij weet toch ook wel waarom die stichting bestaat hè, laat m maar schuiven
Dat dusquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
'
Daarom geloof ik niet in zijn geldproblemen. Ik ken dit soort mensen. Hoe harder ze roepen dat ze leeg zijn, hoe minder medelijden je met ze hoeft te hebben.
Ik wist zo gauw zijn adressen in Huissen en Weert niet meer, maar ik denk dat als je daar kijkt, je ook nog wel het één en ander aan bv'tjes, stichtingen en maatschappijen zal vinden.
Exorcismquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:42 schreef Disana het volgende:
We gaan toch niet echt beleven dat er een kind in Aqua Aura komt? Ik hoop dat dat kind daar ergens anders voor zit.
Ach, op zakelijk gebied heeft hij best het een en ander bereikt. Dat hij er privé een zooitje van maakt doet daar weinig aan af.quote:
En dan zo'n kruis tussen haar benen rammen. Fuck you, fuck Jesus!quote:
Koning Kannix.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Ach, op zakelijk gebied heeft hij best het een en ander bereikt. Dat hij er privé een zooitje van maakt doet daar weinig aan af.
Kannix past nog beter bij Alsido
Your mother sucks cock in hell!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:45 schreef Disana het volgende:
En dan zo'n kruis tussen haar benen rammen. Fuck you, fuck Jesus!
heb het uitgezet, wat een dom dom wijf is die Anne, en zo gemaakt, de 1e keer deed ze spontaan ( op haar manier) nu praat ze al anders en zit netjes en ppfftt vind haar niks, en haar replay schoentjes vind ik ook niks.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:32 schreef Jian het volgende:
goedemorgen![]()
ik ben klaar voor Aquanogwattus
Zoals gewoonlijk is het multifunctioneel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:05 schreef Copycat het volgende:
Lieve groetjes van Annemarie Sips
Wat is het nut van dat kaarsgedoe?
Ik heb nauwelijks geluisterd maar je schijnt ontspannen te raken van het geknisper en de rook in je oor. Mij lijkt zo'n vlam boven je hoofd nou juist niet ontspannen liggenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:05 schreef Copycat het volgende:
Lieve groetjes van Annemarie Sips
Wat is het nut van dat kaarsgedoe?
je kan nog wel meer met kaarsen doen, alleen deze was zo dunnetjesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk is het multifunctioneel.
Het kan je rust geven, allerlei spanningen wegnemen en als klap op de vuurpijl helpt het ook tegen verkoudheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |