Zo heeft iedereen wat. Ik was bassist die niet met Fender-achtigen om kon gaanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Een Gibsonhals is over het algemeen te breed naar mijn smaak, ik speel het liefst op een c-shape Fenderhals, die 70's u-shape gaan, maar toch ook niet echt lekker.
Ohh, toch de meest geliefde basgitaren die er zijn denk ikquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo heeft iedereen wat. Ik was bassist die niet met Fender-achtigen om kon gaan
I knowquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ohh, toch de meest geliefde basgitaren die er zijn denk ik
Wel echt hele mooie axe's om te zienquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
I know![]()
Ik had het uiteindelijk wel naar mijn zin met een Alembic.
Ik had niet zo'n hele dure:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Wel echt hele mooie axe's om te zien
die signatures, 3 of 4 geloof ik
Dat bedoel ik, echt heel mooi ... en het oog wil ook wat tochquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had niet zo'n hele dure:
[ afbeelding ]
Spoiler OBS
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, echt heel mooi ... en het oog wil ook wat toch
Die zit er bij mij gewoon nog opquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Ik had vroeger een sticker op de spiegel met "Alles is ijdelheid."
Hij heeft groot gelijk, ik ga ook richting huis.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Neef Harrie gaat naar huis. Hij lijkt beter in staat van het leven te genieten dan Johan.
Geniet van je je weekendquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk, ik ga ook richting huis.
zal het niet weten, we krijgen ook zoveel verrassingen te verwerken per dag.quote:
Altijd alles onderzoeken.. aard van het beestje hé?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:56 schreef Disana het volgende:
Gherankamon? Wat is hiervan de bedoeling?
http://studiovlemmix.forum2go.nl/
Foei, concurreren met Fok
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
Kolere.. zag ik net wéér die kop van LauweLieke?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |