quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:13 schreef Nembrionic het volgende:
De overburen krijgen net een hele grote doos aangeboden door de postbode, maar de doos was open/beschadigd. Ze zijn nu al 5 minuten bezig om te kijken of alles klopt en ik zie een hoop handgebaren
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
En dan samen met een ander invullen wat ze zeggen, terwijl je ze gebaren ziet maken. Jaja, flauw, maar altijd wel grappig.
Windows 7 heb je vanaf een euro of 80. Met wat geluk kan je dezelfde hardware blijven gebruiken, dan houdt het op bij de kosten voor de softwarequote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:33 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag![]()
Hoeveel kost het ong. om Windows vista te upgraden naar Windows 7?
Hmm toch wel prijzig... Peace wil voor zn verjaardag graag een upgrade en dan nieuw geheugen van 4 gig ipv de 2 gig die hij nu heeft. Onder Vista kan het geen 4 gig worden, als ik het goed begrepen heb.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Windows 7 heb je vanaf een euro of 80. Met wat geluk kan je dezelfde hardware blijven gebruiken, dan houdt het op bij de kosten voor de software
De 32-bit versie van Vista kan dat inderdaad niet, de 64-bit editie kan wel met 4 GB overwegquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm toch wel prijzig... Peace wil voor zn verjaardag graag een upgrade en dan nieuw geheugen van 4 gig ipv de 2 gig die hij nu heeft. Onder Vista kan het geen 4 gig worden, als ik het goed begrepen heb.
En?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb net een sms gekregen van Nem vanuit de screening voor 1 tegen 100
Dat mag hij zelf zeggenquote:
quote:
Heb je dan ook een 64-bit editie van Vista? En wat kost die dan?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De 32-bit versie van Vista kan dat inderdaad niet, de 64-bit editie kan wel met 4 GB overweg
Ik zeg alles op rood!quote:
Alleen harten en ruiten spelenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wordt pokeren. Alleen alles op rood wordt lastig
Ja, maar die is niet of nauwelijks goedkoper dan de 64-bit editie van Windows 7. Alleen interessant dus als je de 64-bit editie al hebtquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je dan ook een 64-bit editie van Vista? En wat kost die dan?
Spannend voor Nem!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |