Het was al bekend dat het slechts genoeg was voor 1 persoon maar Sheep heeft daar geen actie op ondernomen. Dat maak ik er uit op.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan snap ik het nog niet helemaal. Er was al bekend dat het niet genoeg zou zijn voor twee personen maar dat heeft Sheep toch geprobeerd?
Manchesterquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Waar in Engeland ga je naar toe?
Naar City of United?quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:30 schreef iamredleader het volgende:
Sheep is vanavond verwerkt tot shoarma door onze blauwe olifant
Cool! Is Manchester een leuke stad? Ik ben 1 x in Liverpool geweest maar dat was niet bijster jofel. Als je de cavern pub en het Beatlesmuseum hebt gehad dan kun je weer weg.quote:
Geen idee, komen we gauw achterquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Cool! Is Manchester een leuke stad? Ik ben 1 x in Liverpool geweest maar dat was niet bijster jofel. Als je de cavern pub en het Beatlesmuseum hebt gehad dan kun je weer weg.
Als er maar een pub is met bier!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Geen idee, komen we gauw achter
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik moet nu even niet aan bier of pubs denken... Krijg zo nog een mok soep, en dan slapen
Oei, herkenbaar.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:15 schreef B.ertha het volgende:
En stofzuigen en de magnetron schoonmaken is ook te veel van het goede, ondanks de toezegging.
Ik zou soms ook wel een vrouwtje willen dat voor me zorgt op zulke momenten.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, het vrouwtje zorgt goed voor me
Ja, dat is wel een enorm pluspunt aan het hebben van een relatie. Dat er iemand is om voor je te zorgen als je ziek bent.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zou soms ook wel een vrouwtje willen dat voor me zorgt op zulke momenten.
Nee. Het is verstandiger om me daar nu niet aan te wagen. Financieel gaat het niet zo jofel....quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een enorm pluspunt aan het hebben van een relatie. Dat er iemand is om voor je te zorgen als je ziek bent.![]()
Ben je niet aan het daten?
Truste IARLquote:
En vrouwen zijn duur natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee. Het is verstandiger om me daar nu niet aan te wagen. Financieel gaat het niet zo jofel....
Dat niet. maar ik heb gewoon geen geld om gezellig wat te gaan drinken. Dat is meestal toch iets waar het mee begint.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
En vrouwen zijn duur natuurlijk.
Of je plukt een bosje narcissen in het park.
Geen zin om de toyboy van een of andere steenrijke zakenvrouw te worden?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee. Het is verstandiger om me daar nu niet aan te wagen. Financieel gaat het niet zo jofel....
Op zich zou dat best een lucratieve bijbaan zijn. Weet je er eentje dan?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Geen zin om de toyboy van een of andere steenrijke zakenvrouw te worden?
Niet direct, maar als bijvoorbeeld Patricia Paay een ventje van in de 20 scoort..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op zich zou dat best een lucratieve bijbaan zijn. Weet je er eentje dan?
Ja ik dacht dat het het vriendje van haar dochter was.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Niet direct, maar als bijvoorbeeld Patricia Paay een ventje van in de 20 scoort..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |