Ik ga nu maar eens beginnen met koken, zal nog wel even duren voor het af isquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo, net heerlijk gegeten, ik had een ovenschotel gemaakt met aardappeltjes, ui, ei, spek en spinazie
Volgende keer gewoon ook zijn portie nemen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:56 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb net gegeten. Veel te weinig, want Sheep had de restjes van gisteren opgewarmd en er een handje sla bij gedaan. Ik ben even heel pissig nu. Niet alleen daardoor trouwens.
Go lintwormquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:05 schreef Soempie het volgende:
Ik val langzaam af en ik doe er niks voor.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:56 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb net gegeten. Veel te weinig, want Sheep had de restjes van gisteren opgewarmd en er een handje sla bij gedaan. Ik ben even heel pissig nu. Niet alleen daardoor trouwens.
Nee, Sven is bezig met afvallen en kookt nu heel andere dingen (hij kookt meestal en ik eet altijd gewoon wat de pot schaft).quote:
Ik had gisteren ovenaardappeltjes gemaakt waarvan nog wat over was. Maar net genoeg voor één persoon. En dat is aangevuld met een handje sla, net genoeg voor één persoon. Dat moeten we met zijn tweeën delen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was het plan dat jullie restjes van gisteren zouden eten of wat?
Handig!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, Sven is bezig met afvallen en kookt nu heel andere dingen (hij kookt meestal en ik eet altijd gewoon wat de pot schaft).
van die 3 aardappeltjes en dat handje sla?quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
van die 3 aardappeltjes en dat handje sla?
Oh die.... die ken ik maar al te goed..... Ik sport veel maar meestal na het sporten eet ik meer dan tijdens de maaltijden....quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, van de vreetbuien die ik daarna krijg door de honger
Ha IARLquote:
Dat is wel crappy zeg. Ga je op reis?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:15 schreef iamredleader het volgende:
shitben ziek geworden op de eerste dag van de vakantie. Verhoging, keelpijn en ontzettend slap/moe. Lig al in bed, morgen wordt nog interessant...
Ja, we vertrekken morgenavond met de boot naar Engeland. Moet het inpakken afmaken en de auto volladen, en nog naar Rotjeknor rijden.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is wel crappy zeg. Ga je op reis?
succes dan! Toeter je even als je langs Capelle komt?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, we vertrekken morgenavond met de boot naar Engeland. Moet het inpakken afmaken en de auto volladen, en nog naar Rotjeknor rijden.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:23 schreef mr_anonimous het volgende:
succes dan! Toeter je even als je langs Capelle komt?
Waar in Engeland ga je naar toe?quote:
Dan snap ik het nog niet helemaal. Er was al bekend dat het niet genoeg zou zijn voor twee personen maar dat heeft Sheep toch geprobeerd?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik had gisteren ovenaardappeltjes gemaakt waarvan nog wat over was. Maar net genoeg voor één persoon. En dat is aangevuld met een handje sla, net genoeg voor één persoon. Dat moeten we met zijn tweeën delen.
Geef een hongerige chagrijnige vrouw nooit te weinig eten!
En stofzuigen en de magnetron schoonmaken is ook te veel van het goede, ondanks de toezegging.
En ik vlieg altijd voor hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |