Ik vind dat altijd zo spannend! Ivan heeft gisternacht voor het eerst geen late voeding gehad. Gelukkig ging het goed, want ik trek gebroken nachten ineens héél slecht.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ben altijd vrij en J. slaapt met oordoppen als ie dat nodig vind, dus ik ga morgen al beginnen had ik al bedachtEens kijken hoe het bevallen gaat.
Ik zal morgen inventariseren wat ik precies heb. (Ik heb bijvoorbeeld ook opvolgmelk van Friso die ik niet ga gebruiken omdat ik het liever bij Nutrilon houd.) Ik kan eventueel het een en ander naar de Veluwemeet meenemen, maar dat duurt wel nog even.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:10 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik!
Maar dat gaat niet door brievenbus zeker?
Oh wacht, ik zie je op de Veluwemeet toch?
Oh heel graag,super!quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zal morgen inventariseren wat ik precies heb. (Ik heb bijvoorbeeld ook opvolgmelk van Friso die ik niet ga gebruiken omdat ik het liever bij Nutrilon houd.) Ik kan eventueel het een en ander naar de Veluwemeet meenemen, maar dat duurt wel nog even.
Dat zal best! Hoe laat heb je dan de laatste voeding gegeven?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo spannend! Ivan heeft gisternacht voor het eerst geen late voeding gehad. Gelukkig ging het goed, want ik trek slechte nachten ineens héél slecht.
Ivan kreeg de laatste twee voedingen om 18:00 en 22:15 uur. We zijn eerst begonnen om hem iets minder voeding te geven om 22:15 uur, maar ik zag het niet zitten om die hoeveelheid verder te verlagen. Ik heb sterk het idee dat Ivan een 'alles of niets'-jongen is. Als hij wakker wordt gemaakt voor een voeding moet en zal hij ook behoorlijk drinken. Ook dat heeft hij niet van een vreemde.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:14 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat zal best! Hoe laat heb je dan de laatste voeding gegeven?
Rienk slaapt van 19:00 tot 23:00 dus ik kan de voeding dan niet vervroegen?
Volgens mij krijg je die samples ook vanzelf rond de 6 maanden. Dat krijg je ervan als je zo nodig een Blije Doos wilt.quote:Ik had in 2 dozen ook pyamapapje en opvolg melk, dus ik heb alGa ze zeker wel gebruiken, maar niet met precies 6 maanden, wil daar nog even mee wachten tot hij het groente en fruit goed eet.
Dat 'nep'spul geef ik daarna pas omdat ik denk dat het ongezonder is![]()
Ah ok. Mag ik jou schema weten voor de hele dag? Want Ivan zit iets dichter bij Rienk dan Daanquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ivan kreeg de laatste twee voedingen om 18:00 en 22:15 uur. We zijn eerst begonnen om hem iets minder voeding te geven om 22:15 uur, maar ik zag het niet zitten om die hoeveelheid verder te verlagen. Ik heb sterk het idee dat Ivan een 'alles of niets'-jongen is. Als hij wakker wordt gemaakt voor een voeding moet en zal hij ook behoorlijk drinken. Ook dat heeft hij niet van een vreemde.Gister hebben we maar gewoon de gok gewaagd met het risico op een nachtvoeding. De laatste fles heeft hij toen rond 19:00 uur gekregen. We proberen die fles van 18:00 uur nu dus wel later te geven.
Hehe ja, die doos kreeg ik dus al toen Rienk nog geen 2 maanden was en 2 keer!quote:Volgens mij krijg je die samples ook vanzelf rond de 6 maanden. Dat krijg je ervan als je zo nodig een Blije Doos wilt.
Snap ikquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb volgens mij ook nog liga en ligadoosjes! Ik ga morgen even in de voorraadkast duiken. En ik zoek morgen ook op hoe dat bij 4,5 maand met de voedingen zat. Het boekje ligt in Ivans kamer en hij slaapt, dus ik stap maar niet naar binnen!
Herkenbaarquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:52 schreef Vlindur het volgende:
De eerste kleine fles gaat er met moeite in. Hij wil wel, maar de huiskamer is een stuk boeiender [ afbeelding ]
Maar 165 cc zit er nu in![]()
06:30 200
10:30 165
Klinkt plausibel, hoor! Zoiets probeerde ik ook te zeggen. Het is even afwachten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:58 schreef Groofsken het volgende:
Karin, wat lief dat je ernaar vraagt.![]()
Vanochtend heb ik het cb gebeld en die dame zei dat er eigenlijk gewoon nog niet zoveel over te zeggen is, zolang hij ook nog bv krijgt. Voor hetzelfde geld is de bv al dusdanig teruggelopen dat hij zeg maar bijtankt met die flesvoedingen. Zij verwachtte dat hij waarschijnlijk minder ging drinken per fles als de bv helemaal klaar is, dat er gewoon een nieuw evenwicht aan het ontstaan is zo. Ik was heel blij met die invalshoek en ook met het idee dat ik eerst echt in alle rust kan gaan kijken waar dit heengaat en pas daarna hoef te beslissen of er iets veranderd moet worden.
Stopt R. aan de borst wel zelf? Ivan deed dat namelijk nooit. Ik moest hem altijd zelf afkoppelen omdat hij niet echt meer aan het drinken was. Daardoor wist ik al vrij snel dat hij gewoon een grote zuigbehoefte had.quote:Ook zei ze dat de meeste bv-babietjes echt wel zelf stoppen met drinken als ze genoeg hebben (zij zei verder niks over toch doordrinken ivm zuigbehoefte zoals hier werd geopperd en ik ben vergeten dat zelf aan te kaarten).
Puik plan! Goed dat je gebeld hebt. Ik merk aan je dat je er ineens een veel beter gevoel bij hebt. Super!quote:Kort samengevat, ik wacht rustig af en kijk waar dit heengaat, met in mijn achterhoofd voorlopig een ritme van 5 keer 180/6 en fruithap.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |