Nee, maar dat deden ze afgelopen weekend ook al met de opening dus ik ga ervan uit dat ze het weer doen.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah okee, een dubbel zoeklicht dus in dit geval. Zie jij het ook?
Nou jammer dan, zijn de Vulcans alweer niet geland.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nee, maar dat deden ze afgelopen weekend ook al met de opening dus ik ga ervan uit dat ze het weer doen.
Ik ga voorlopig nog niet slapen, zo eerst maar eens de stad in duikenquote:Op zondag 28 maart 2010 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou jammer dan, zijn de Vulcans alweer niet geland.
Slaap lekker
Een meisje die iets afweet van Star Trek. Ohjee.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou jammer dan, zijn de Vulcans alweer niet geland.
Slaap lekker
Hehehehe.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:47 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Een meisje die iets afweet van Star Trek. Ohjee.
Dan zet je 'em 11 uur achteruitquote:Op zondag 28 maart 2010 14:03 schreef Luco het volgende:
Leuk, een klok waarvan het knopje om de tijd een uur vooruit te zetten het niet doet... En uiteraard is dat de klok waar ik het meeste op kijk
Was het maar zo'n feest. DIng heeft 3 knoppen: Set, Alarm en Up...quote:
quote:
Dat doe je maar in een ander topicquote:
Een telefoonreparatiebedrijfje opzetten.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:20 schreef Bob. het volgende:
Ik heb opeens niet meer zo veel te studeren, wat moet ik nu dan opeens met m'n tijd?![]()
En goedemiddag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |