En dat is Schubbekuttenveen of zo?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:22 schreef Lindstrøm. het volgende:
[ afbeelding ]
niet fokken met deze stad
Zegt een tukkerquote:Op maandag 6 december 2010 18:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En dat is Schubbekuttenveen of zo?
Mijn excuus, het 5e gebouw word idd in Korea gebouwt. Ik heb deze perongeluk met dit gebouw verwisseld:quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:32 schreef tjoptjop het volgende:
Ziet er ambitieus uit.
Ik neem aan dat er nog niks staat?
edit: in de URL staat South Korea
Jahoor, op dit forum kun je meer informatie/bouwfoto's vinden. Helaas heeft niet elk futuristisch gebouw een eigen topic.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:49 schreef tjoptjop het volgende:
Heb je er iets meer info? webpagina ofzo?
thnxquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:51 schreef Kadoe het volgende:
[..]
Jahoor, op dit forum kun je meer informatie/bouwfoto's vinden. Helaas heeft niet elk futuristisch gebouw een eigen topic.
http://www.skyscrapercity.com/forumdisplay.php?f=1932
Hoe Lang is een Chinese wolkenkrabber.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:28 schreef Jabberwocky het volgende:
Als het er staat, wordt het zeker een stad die ik graag eens bezoek. Op dit moment topt niets binnen Europa Frankfurt.
Naast Hong Kong ben ik buiten Europa ook onder de indruk van Shanghai. Pudong.![]()
[ afbeelding ]
Verouderd plaatje want het staat met oa World Financial Centre alweer iets voller, maar het geeft een idee.
nee héquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoe Lang is een Chinese wolkenkrabber.
In mijn ogen is het pretentieuze troep...quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:31 schreef Kadoe het volgende:
In mijn ogen is Bakoe (Azerbeidzjan) de absolute Europese topper
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De meest pretentieuze skyline is de beste.quote:Op maandag 13 december 2010 19:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In mijn ogen is het pretentieuze troep...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |