Waarom heb je een proxy nodig? En hoe weet je dat je een proxy nodig hebt?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:35 schreef Adala het volgende:
Ik heb een proxy nodig, maar heb eigenlijk geen idee hoe ik eraan kom en hoe het werkt. Kan iemand me dat uitleggen?
Ik heb het nodig om op een site te komen met een ander IP-adres.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:37 schreef Allen het volgende:
[..]
Waarom heb je een proxy nodig? En hoe weet je dat je een proxy nodig hebt?
Als je weet dat je iets nodig hebt, weet je ook wat het is, namelijk.
Ja, maar hoe weet je dat je met een proxy jouw probleem oplost?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:40 schreef Adala het volgende:
[..]
Ik heb het nodig om op een site te komen met een ander IP-adres.
als je nou geband bent, blijf dan ook lekker wegquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:40 schreef Adala het volgende:
[..]
Ik heb het nodig om op een site te komen met een ander IP-adres.
Wat kan er gebeuren, dan? En wat moet ik vooral niet doen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:50 schreef Berend. het volgende:
Pas je een beetje op? Een proxy is niet al te veilig.
Vooral niet onbeveiligd online bankieren of winkelen, je netwerkverkeer gaat namelijk via een andere computer (de proxy).quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:55 schreef Adala het volgende:
[..]
Wat kan er gebeuren, dan? En wat moet ik vooral niet doen?
Bedankt voor de waarschuwing, maar dan heb ik nog een vraag. Ik doe het nu dus via http://www.boratproxy.com/, en ondertussen zit ik in een ander tabblad hier op Fok!, maar dat gaat dan toch niet via die site, of wel?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:56 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Vooral niet onbeveiligd online bankieren of winkelen, je netwerkverkeer gaat namelijk via een andere computer (de proxy).
Nee dat gaat niet via die site, alleen elk tabblad waar je 'boratproxy' in de adresbalk ziet staanquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:01 schreef Adala het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing, maar dan heb ik nog een vraag. Ik doe het nu dus via http://www.boratproxy.com/, en ondertussen zit ik in een ander tabblad hier op Fok!, maar dat gaat dan toch niet via die site, of wel?
En passwords van fora kunnen ook verzameld worden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:56 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Vooral niet onbeveiligd online bankieren of winkelen, je netwerkverkeer gaat namelijk via een andere computer (de proxy).
quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Waarom zo moeilijk doen met een proxy.
Gewoon je internetabonnement opzeggen en een nieuwe afsluiten bij een andere aanbieder. Dat levert ook een nieuw IP-adres op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |