Wat zij zegt, het kan toch niet extreem diep zitten? Ga alleen niet in de pincet knijpen wanneer je niet ziet wat er tussen zit. Anders gewoon even uit laten spuiten bij de huisarts.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:21 schreef Mirjam het volgende:
nouja, kan het kwaad, je was toch niet van plan het te laten zitten?
is er niet iemand die desnoods héél voorzichtig even met ene pincet het eruit kan halen?
Kutstaafjes terug en succes bij de dokquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:28 schreef todaviamoonbathing het volgende:
Hahaha jah, op naar de dokter dan maar. Heb geen ervaring met vastzittende dingen in mn oor.
Maar ik ben geen watje hoor.![]()
Kutstaafjes, deze kan dicht
(DANK jullie wel voor helpen!!)
Goeie tipquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:29 schreef strikeforce het volgende:
Nooit wattenstaafjes gebruiken je duwt de oorsmeer gewoon terug gewoon luwa sla olie in je oor druppen dan raakt alles los..
Ik raak al chagrijnig als er water in mijn oor zit wat er niet uit wil, laat staan dat ik een dikkere druiperige substantie in mijn oor giet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:29 schreef strikeforce het volgende:
Nooit wattenstaafjes gebruiken je duwt de oorsmeer gewoon terug gewoon luwa sla olie in je oor druppen dan raakt alles los..
Is idd een rotgevoel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik raak al chagrijnig als er water in mijn oor zit wat er niet uit wil, laat staan dat ik een dikkere druiperige substantie in mijn oor giet.
Dit draadje is ook al een half jaar oud, slomequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:49 schreef Lovethehardest. het volgende:
AAAH! dat had ik ook half jaartje terug ofzo. of langer
WAT rot is dat!
nouuuu ik was zelf zo lang bezig tot dat rot ding uit me oor was.
anderhalf uur mee bezig geweest ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |