Gem leeftijd ligt hier denk iets hoger hoor, ja in klb misschien. Maar op fok wel hoger..quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je hebt kids en hebt een vrouw die lekker met je sext, maar zit wel op een internetforum met een gemiddelde leeftijd van 20/21?
Ongewenst pappie of ben je gewoon een midlifecriselul die zich jong, hip en trendy voor wil doen om zo nog een 16 jarige Krentenbol te scoren?
Zei iemand die een topic gaat openen omdat hij in de weg reed voor een kiaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je wijkt af van het onderwerp.
Het is een beetje een 'Ik ben Dutchie en ik moet iedereen laten weten hoe leuk mijn leven is' topic aan het worden.
Jammer. Bovendien lijk je me erg labiel. Ene moment woedend over een OP. Het moment erop lyrisch over je leven.
Gespleten persoonlijkheid?
Haha, hij komt er niet meer uit en hij gaat het over een andere boeg gooien .. meneer zegt dat mijn leven voorbij is, ik vertel hem waarom dat niet is, heb ik opeens een gespleten persoonlijkheid en ben ik labielquote:Op vrijdag 26 maart 2010 00:06 schreef fs180 het volgende:
[..]
Zei iemand die een topic gaat openen omdat hij in de weg reed voor een kia
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |