Precies, maar laat ze lekker gaan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is het toppunt van RLS volgens Johan. Nou, nee hoor. In een RLS verwacht ik geluid, bewegende beelden en zo.
En hij gelooft het zelf ook nog, waarschijnlijk. Dat is het moedeloze aan alles.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido zegt dat hij van juli t/m januari de hele dag gezenderd en met laptop op de stream te zien was.
Die staat al op de programmering?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:43 schreef Marrije het volgende:
Maakt mij niet uit, woensdag wordt dit dus uitgevochten.
Het was één grote ik heb geen idee waar men het over heeft-show van Alsido. Wat een Garethquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hij gelooft het zelf ook nog, waarschijnlijk. Dat is het moedeloze aan alles.
Tijdens de jaap show, of maandag, dat was ook nog een optie, maar dan zou het geld kostenquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hij gelooft het zelf ook nog, waarschijnlijk. Dat is het moedeloze aan alles.
[..]
Die staat al op de programmering?
Het is nu voor het eerst dat ik weer even meekeek, en meteen weet ik weer waarom ik niet alles moet geloven wat hier geschreven wordt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido zegt dat hij van juli t/m januari de hele dag gezenderd en met laptop op de stream te zien was.
Wow je mag gewoon komen helpen daar.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:53 schreef Copycat het volgende:
Mevrouw Ceausescu.
Blindevink mag Aklsido komen helpen. Met een ringsleutelsetje.
Nee hoor.. beide werken nog..quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:20 schreef Jian het volgende:
Heej, Peter's chat er al weer af bij Hidi, toch gezwicht voor de macht van mediatycoon Vlemmix ?
Die met de twee chats is toch weg?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee hoor.. beide werken nog..
Ik heb het nog even nagekeken voor je. Hier is de transcriptie:quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is nu voor het eerst dat ik weer even meekeek, en meteen weet ik weer waarom ik niet alles moet geloven wat hier geschreven wordt.Je verdraait het zelf ook
Hij zei niet dat hij gezenderd was. Was hij ook niet
Ik ga dit niet voor de hele Vraag maar Raak doen, als je het niet erg vindt.quote:Johan: "Alsido is gewoon hier aan het werk met allerlei klussen en die zijn belangrijker als hier als een poppetje in het beeld te zitten springen want Alsido houdt liever van dingen maken en werken als dat-ie hier ja ..."
Alsido: "ja dat ik hier alleen met een zender om en een beetje achter de chat gaat zitten"
Johan: "ja, dat dat dat dat eh .... ja"
Alsido: "en ik kan me dat eh... Ik heb dat in het begin wél gedaan .... toen liep ik met een laptop bij me en die heb ik toen overal mee naar toe genomen, ook beneden met de verbouwing en ook hierboven... eh tot en met januari dus vanaf juli? Volgens mij? Vanaf juli tot en met januari heb ik met een latop"
Johan: En hier, eh, van Tita Toverheks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |