Ik heul me verheugen op een kwaaie moots, is er niets aan de hand!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:53 schreef Disana het volgende:
Mootie neemt whoopsyDaisy onderhanden. Daisy zegt dat ze de ban van Peter terecht vond.
Mehehe, en dan straks begint Johan op volle sterkte te zingen en tief jij zo van je stoel afquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb mijn geluid helemaal open staan en vang af en toe wat op.
Sorry, spesjaal voor jou heb ik er nog 1 gedaan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heul me verheugen op een kwaaie moots, is er niets aan de hand!
Deceptie!
Ik neem aan dat ze het, hoewel ze er helemaal klaar mee zijn, toch niet erg leuk vinden dat Heidi de chat van Peter ook op z'n site heeft gezet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:49 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor dat Alsido het over Heidi heeft. Ik hoop wel op een positieve manier. Moeilijk te verstaan.
GA jij nou maar naar die onderste dan kan je ook eens ervaren hoe het is om langer als 2 uur erop te zitten zonder een ban aan je reet te krijgenquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:56 schreef 5thencounter het volgende:
Welke is nou de officiële Johanchat? onder of boven?![]()
bovenquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:56 schreef 5thencounter het volgende:
Welke is nou de officiële Johanchat? onder of boven?![]()
quote:
De VMR is toch pas om 19 uur?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:06 schreef Dottey het volgende:
en iemand belt weer tijdens de vmr.
Ik neem aan met een moderator want johan vraagt of alle bans er echt af zijn.
Het gaat ook echt weer helemaal nergens over.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:07 schreef mootie het volgende:
Van nu af aan is er openheid, aldus een zwetende Johan, om vervolgens naar buiten te hobbelen als zijn telefoon gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |