Sorry heksje, maar ik begrijp ook niet waar die award op slaat.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:11 schreef Toverheks het volgende:
waar, wie, ja zal er niet verbaasd van staan, maar Ian 1 troost, mijn engels gaat vooruit
Mehehequote:Op donderdag 25 maart 2010 17:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat ik een beker heb gewonnen.
Jonguh! No die en STFU!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Je bent gewoon jaloers omdat ik een beker heb gewonnen.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon tekenend dat zo'n zure luie Twiki wel mag blijven?
Moest die poster nou de tering krijgen van je of niet?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar, wie, ja zal er niet verbaasd van staan, maar Ian 1 troost, mijn engels gaat vooruit
Ga met Johan chatten!quote:
Waarom moest jij nou zo nodig weer Johan achter zijn computer wegjagen? Wilde je ook een beker?quote:
Hij is er klaar mee.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je wil het er niet meer over hebben?
Ik heb 'm gisteren al gehad, tis een wisselbeker denk ikquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom moest jij nou zo nodig weer Johan achter zijn computer wegjagen? Wilde je ook een beker?
Ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:19 schreef Jian het volgende:
Johan heeft zo iets leuks te melden ! Ik vind het de hele tijd al leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |