En hij gelooft het zelf ook nog, waarschijnlijk. Dat is het moedeloze aan alles.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido zegt dat hij van juli t/m januari de hele dag gezenderd en met laptop op de stream te zien was.
Die staat al op de programmering?quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:43 schreef Marrije het volgende:
Maakt mij niet uit, woensdag wordt dit dus uitgevochten.
Het was één grote ik heb geen idee waar men het over heeft-show van Alsido. Wat een Garethquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hij gelooft het zelf ook nog, waarschijnlijk. Dat is het moedeloze aan alles.
Tijdens de jaap show, of maandag, dat was ook nog een optie, maar dan zou het geld kostenquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hij gelooft het zelf ook nog, waarschijnlijk. Dat is het moedeloze aan alles.
[..]
Die staat al op de programmering?
Het is nu voor het eerst dat ik weer even meekeek, en meteen weet ik weer waarom ik niet alles moet geloven wat hier geschreven wordt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido zegt dat hij van juli t/m januari de hele dag gezenderd en met laptop op de stream te zien was.
Wow je mag gewoon komen helpen daar.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:53 schreef Copycat het volgende:
Mevrouw Ceausescu.
Blindevink mag Aklsido komen helpen. Met een ringsleutelsetje.
Nee hoor.. beide werken nog..quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:20 schreef Jian het volgende:
Heej, Peter's chat er al weer af bij Hidi, toch gezwicht voor de macht van mediatycoon Vlemmix ?
Die met de twee chats is toch weg?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee hoor.. beide werken nog..
Ik heb het nog even nagekeken voor je. Hier is de transcriptie:quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is nu voor het eerst dat ik weer even meekeek, en meteen weet ik weer waarom ik niet alles moet geloven wat hier geschreven wordt.Je verdraait het zelf ook
Hij zei niet dat hij gezenderd was. Was hij ook niet
Ik ga dit niet voor de hele Vraag maar Raak doen, als je het niet erg vindt.quote:Johan: "Alsido is gewoon hier aan het werk met allerlei klussen en die zijn belangrijker als hier als een poppetje in het beeld te zitten springen want Alsido houdt liever van dingen maken en werken als dat-ie hier ja ..."
Alsido: "ja dat ik hier alleen met een zender om en een beetje achter de chat gaat zitten"
Johan: "ja, dat dat dat dat eh .... ja"
Alsido: "en ik kan me dat eh... Ik heb dat in het begin wél gedaan .... toen liep ik met een laptop bij me en die heb ik toen overal mee naar toe genomen, ook beneden met de verbouwing en ook hierboven... eh tot en met januari dus vanaf juli? Volgens mij? Vanaf juli tot en met januari heb ik met een latop"
Johan: En hier, eh, van Tita Toverheks
Nee laat maar .. het beeld is duidelijk!quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb het nog even nagekeken voor je. Hier is de transcriptie:
[..]
Ik ga dit niet voor de hele Vraag maar Raak doen, als je het niet erg vindt.
ja weet ik ook niet, weet ook niet waarom presies dus ga geen dingen roepen, hoop dat HiDi het ff hier post van het hoe en waarom.quote:
oh wat leuk zeg, ja ach mijn oma vertelde wel heel veel, ook mijn moeder enzo over vroeger en amsterdam, ook ons amsterdam en oude filmbeelden kijk ik graag.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen zochten de mensen elkaar op straat op, televisie heeft daarin heel veel veranderd.
Ik heb in de gang 6 foto's hangen van Jacob Olie. Dat was een fotograaf (eigenlijk timmerman) die het Amsterdam van vlak voor 1900, ten tijde van de grootste uitbreiding van de stad, heeft vastgelegd. Het mooie aan die foto's is dat je geen auto's in de straat ziet én dat je heel veel herkent van de stad zoals-ie nu nog is.
[ link | afbeelding ]
ja wat er op die beker staat daar onder aan weet ik ook niet hoor, had een keertje die foto op mijn afbeeldingen gezet. nu ik er aan denk staat stom he, iets plaatsen waarvan je de betekenis niet kan lezen, ppfftt dat engels van mijquote:
lag het net aan Cc uit, weet ik veel wat er onder staat, ja stom stom stom vertaal het dan ff voor me.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat ik een beker heb gewonnen.
wil je hem voor me verwijderen liesjequote:Op donderdag 25 maart 2010 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
Nee/geen sterf en (Shut The Fuck Up) houd je bek. (vrij vertaald.)
Komt goed, niet mijn subforum, maar wordt wel weggehaald.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wil je hem voor me verwijderen liesjega eerst wel eens een vertaling vragen voor dat ik wat post
Ik denk dat dit Suzzy's stille protest is. Toen ze gisteren zei dat ze zelf verantwoordelijk was voor alle bans, alle bans terecht waren en dat ze de hele dag aanwezig was, klonk ze (bewust of onbewust?) ook al niet erg overtuigend..quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:21 schreef Toverheks het volgende:vind het toch wel rare vormen aan gaan nemen hoor, morgen weer een nieuwe rel, reldeldel wie trekt er aan de bel.
Alle bans eraf, Suzzy in geen velden of wegen te bekennen, nou was me een dagje wel.
Ik heb het maar met suzzy te doen hoor, uiteindelijk heeft ze dus niets te zeggen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat dit Suzzy's stille protest is. Toen ze gisteren zei dat ze zelf verantwoordelijk was voor alle bans, alle bans terecht waren en dat ze de hele dag aanwezig was, klonk ze (bewust of onbewust?) ook al niet erg overtuigend..
De chat valt onder H.H. Prince Kwalsido I. Say no more...quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb het maar met suzzy te doen hoor, uiteindelijk heeft ze dus niets te zeggen?
alleen Johan is de baas, en hij moet luisteren naar Alsidoquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb het maar met suzzy te doen hoor, uiteindelijk heeft ze dus niets te zeggen?
precies, zoals de rest ook niks te zeggen heeftquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze heeft niets anders in te brengen dan lege briefjes! Uiteindelijk is het Johan (zijn eigen woorden vanavond!!) die bepaald wie er een ban krijgt en wie niet. En Johan heeft in zijn oneindige wijsheid besloten dat alle bans van gisteravond moesten worden opgeheven.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
M'n reet! Die bans kwamen van Alsido, maar Johan neemt hem op een nogal klungelige manier in bescherming. Johan wist helemaal niet wat er gisteravond op de chat speelde en hij zei dat hij ook geen contact met Alsido had gehad (wat ik dus ook niet geloof).quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:04 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ze heeft niets anders in te brengen dan lege briefjes! Uiteindelijk is het Johan (zijn eigen woorden vanavond!!) die bepaald wie er een ban krijgt en wie niet.
En zo is Johan weer de joviale peer.quote:En Johan heeft in zijn oneindige wijsheid besloten dat alle bans van gisteravond moesten worden opgeheven.
Waarschijnlijk wordt de nieuwe chat morgen operationeel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:05 schreef spuitje het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee wat de grote verrassing kan zijn die ons te wachten staat? Of is die vanavond al geweest?
Dat zeg je nu wel, maar misschien is de verrassing wel dat Neef Harrie jou morgen in SV Actueel ten huwelijk vraagt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:19 schreef Toverheks het volgende:
nee en ik wordt er niet eens meer warm of koud van, laat staan dat ik me verheug op weer een nieuwe verrassing.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt de nieuwe chat morgen operationeel.
Oh dat zou gaaf wezenquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel, maar misschien is de verrassing wel dat Neef Harrie jou morgen in SV Actueel ten huwelijk vraagt.
Ja, dat weten jij en ik en nog een heleboel andere mensen. Maar Johan verkeert blijkbaar nog steeds in de veronderstelling dat we allemaal het IQ van een regenworm hebben.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
M'n reet! Die bans kwamen van Alsido, maar Johan neemt hem op een nogal klungelige manier in bescherming. Johan wist helemaal niet wat er gisteravond op de chat speelde en hij zei dat hij ook geen contact met Alsido had gehad (wat ik dus ook niet geloof).
[..]
En zo is Johan weer de joviale peer.
Waarschijnlijk begint Johan steeds meer te beseffen dat hij Alsido handig kan gebruiken om zijn eigen imago bij tijd en wijle een beetje op te vijzelen. Bij elke faux pas van Alsido die hij dan weer recht trekt, is hij bij de streamers weer de popie jopie.
De nieuwe chat.. Niet meer IRC based, volledig in eigen beheer, meerdere chatrooms. En niet meer te integreren in andere websites.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en wat houd dat in dan weet je dat PB
Als je de hele dag naar Alsido zit te kijken zou je inderdaad vergeten dat er ook nog kerels zijn die werken ja..quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh dat zou gaaf wezenen maandag gaat hij beginnen bij een nieuwe baas, dus kat in het bakkie
eindelijk een vent, en hij werkt ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |