waar, wie, ja zal er niet verbaasd van staan, maar Ian 1 troost, mijn engels gaat vooruitquote:
En loopt, net als Alsukkel, elke dag in dezelfde kleding. Dat schept toch een band.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:10 schreef Disana het volgende:
Dat is een ex-chatter met een plofkop die het liefst zo weinig mogelijk zegt en doet. Favoriete positie: hangend in een hoek.
Waarom krijgt iemand een award van je en moet ie vervolgens niet (of wel?) sterven en the fuck up shutten?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:11 schreef Toverheks het volgende:
waar, wie, ja zal er niet verbaasd van staan, maar Ian 1 troost, mijn engels gaat vooruit
Je bent gewoon jaloers omdat ik een beker heb gewonnen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom krijgt iemand een award van je en moet ie vervolgens niet (of wel?) sterven en the fuck up shutten?
Sorry heksje, maar ik begrijp ook niet waar die award op slaat.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:11 schreef Toverheks het volgende:
waar, wie, ja zal er niet verbaasd van staan, maar Ian 1 troost, mijn engels gaat vooruit
Mehehequote:Op donderdag 25 maart 2010 17:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat ik een beker heb gewonnen.
Jonguh! No die en STFU!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Je bent gewoon jaloers omdat ik een beker heb gewonnen.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon tekenend dat zo'n zure luie Twiki wel mag blijven?
Moest die poster nou de tering krijgen van je of niet?quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ga met Johan chatten!quote:
Waarom moest jij nou zo nodig weer Johan achter zijn computer wegjagen? Wilde je ook een beker?quote:
Hij is er klaar mee.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je wil het er niet meer over hebben?
Ik heb 'm gisteren al gehad, tis een wisselbeker denk ikquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom moest jij nou zo nodig weer Johan achter zijn computer wegjagen? Wilde je ook een beker?
Ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:19 schreef Jian het volgende:
Johan heeft zo iets leuks te melden ! Ik vind het de hele tijd al leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |