Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Kreator = Maarten
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
SPOILER: VerjaardagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
- Gezelligheid staat voorop in deze serie, een beetje medewerking wordt gevraagd.
[ Bericht 0% gewijzigd door rulerofdeath op 25-03-2010 16:04:34 ]Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
het is me niet gelukt, sorryquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:48 schreef haakon het volgende:
wie maakt em vol ?
* ReMcOrE zwaait naar alle 3 damesquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lekker op t terras met San en Selma
*jaloers*quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lekker op t terras met San en Selma
Assiejquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:32 schreef Assiej het volgende:
Noh had ik dat maar geweten, kwam ik even hallo zeggen
na de wedstrijd?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:38 schreef Robinhoo het volgende:
Ey Remco zag je die rellen gisteren nog?
Ja.quote:
nadat ik jou sprak op de trappen? want daarna ben ik redelijk snel richting de trein gelopenquote:
ja daarna nog. de ME sloeg plots een medewerker van Twentequote:Op donderdag 25 maart 2010 15:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nadat ik jou sprak op de trappen? want daarna ben ik redelijk snel richting de trein gelopen
dat heb ik kats gemistquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:47 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ja daarna nog. de ME sloeg plots een medewerker van TwenteToen werd het Twente supporters <-> ME.. zucht.
* Oldenzaal jaloers is..quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:56 schreef Samzz het volgende:
Lekker aan het bierKusjes van Selma, Nath, Sandra en mij
Sandra?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:56 schreef Samzz het volgende:
Was het maar zon feest .quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:57 schreef Oldenzaal het volgende:
Binnenkort weer zwemmen in het hulsbeek!!!!
oow, jawel hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:56 schreef Kreator het volgende:
Ik sta nog steeds niet in de hall of fame.
Mits geen blauwalg rotzooiquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:57 schreef Oldenzaal het volgende:
Binnenkort weer zwemmen in het hulsbeek!!!!
die deur in de buis werd opengetrapt? of die deur van het uitvak?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:54 schreef Robinhoo het volgende:
Wat klopt heus niet?!?!
De ME'ers werden agressief omdat wij het zat waren dat lange wachten in het vak.. dus hadden paar de deur opengetrapt. En toen werd er geslagen op een medewerker van Twente..
En ik heb wel paar klappen met zo'n kutknuppel gehad
gewoon bier of witbier?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:56 schreef Samzz het volgende:
Hoezo niet dan!?quote:
De deur in het uitvak werd open getrapt. Ik weet ook niet waarom we weer moesten wachten in de buis.. maar wel iets om agressief van te worden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die deur in de buis werd opengetrapt? of die deur van het uitvak?en nu mooie blauwe plekken?
[..]
gewoon bier of witbier?en groetjes +
terug...
ja, de behandeling was weer verre van normaalquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
De deur in het uitvak werd open getrapt. Ik weet ook niet waarom we weer moesten wachten in de buis.. maar wel iets om agressief van te worden.
eens! moet vanavond ook nog wat theorie lezen, maar echt geen zin inquote:
dus eigenlijk helemaal niet zo "Lol"quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:19 schreef Mdrop het volgende:
Lol ... kom je thuis heeft een malloot het gehele (speel)veldje voor je huis omgeploegd, bye bye buurtfeest.
Die Feyenoorders zijn ook helemaal losgeslagen met die fakkels gooien, kreeg er bijna 1 aan mijn kopquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, de behandeling was weer verre van normaal![]()
[..]
eens! moet vanavond ook nog wat theorie lezen, maar echt geen zin in
[..]
dus eigenlijk helemaal niet zo "Lol"
Wel jammer dat het stadion niet affiktequote:Op donderdag 25 maart 2010 16:26 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Die Feyenoorders zijn ook helemaal losgeslagen met die fakkels gooien, kreeg er bijna 1 aan mijn kopWord je wel lekker opgefokt van
Een heleboel! Ik doe steeds iets anders dan leren! Om 5 uur ga ik weer bezig!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:25 schreef rulerofdeath het volgende:
Femke
hoezo? moet je nog meer leren?
Wel lekker dat die sukkels flinke tikken kregen van de MEquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wel jammer dat het stadion niet affikte
hmm, sterkte d'r meequote:Op donderdag 25 maart 2010 16:27 schreef Fems het volgende:
[..]
Een heleboel! Ik doe steeds iets anders dan leren! Om 5 uur ga ik weer bezig!
waarom niet dan, omdat je moet studeren?quote:
tuig daar in Rotterdam, eerlijk waarquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:26 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Die Feyenoorders zijn ook helemaal losgeslagen met die fakkels gooien, kreeg er bijna 1 aan mijn kopWord je wel lekker opgefokt van
Gelukkig boeit dat buurtfeest me niet zo veel, maar gok dat er mensen zijn die het erger vinden, ouders enzoquote:
Dat volk naast de wandquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom niet dan, omdat je moet studeren?ik doe er vanavond na de training een paar in de kantine, maar niet veel want ben echt brak door weinig slaap vannacht
[..]
tuig daar in Rotterdam, eerlijk waar
toen de 1-1 viel kwam de rechterkant gelijk richting de wand, links bleef alleen een beetje schreeuwen en popiejopie doenquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:34 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat volk naast de wandIk snap niet echt wat die lui willen IN het stadion. Ga dan stoer doen buiten en breek erdoor ofzo
Uhuh! Morgenavond maar een biertje doen!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom niet dan, omdat je moet studeren?ik doe er vanavond na de training een paar in de kantine, maar niet veel want ben echt brak door weinig slaap vannacht
[..]
tuig daar in Rotterdam, eerlijk waar
Ik vond het wel wat hebben. Maar ga dan niet schreeuwen "KANKERJODEHH" "HAMAS HAMAS JODEN AAN HET GAS". Want dan verliest het zijn waarde nogal snel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toen de 1-1 viel kwam de rechterkant gelijk richting de wand, links bleef alleen een beetje schreeuwen en popiejopie doenvond dat 'welkom' trouwens wel wat hebben, dat zie ik ze in Enschede nog niet doen
die zielige vuurwerk geluiden doen ze toch ook nog alleen in Rotterdamquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toen de 1-1 viel kwam de rechterkant gelijk richting de wand, links bleef alleen een beetje schreeuwen en popiejopie doenvond dat 'welkom' trouwens wel wat hebben, dat zie ik ze in Enschede nog niet doen
Ik vind volk al een te 'nette' naam voor die luiquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:34 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat volk naast de wandIk snap niet echt wat die lui willen IN het stadion. Ga dan stoer doen buiten en breek erdoor ofzo
@ M2?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:38 schreef Fems het volgende:
[..]
Uhuh! Morgenavond maar een biertje doen!
ja, dat is dan wel weer triestquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:39 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik vond het wel wat hebben. Maar ga dan niet schreeuwen "KANKERJODEHH" "HAMAS HAMAS JODEN AAN HET GAS". Want dan verliest het zijn waarde nogal snel.
maar verder alleen maar andere nummers, dus redelijk 'netjes'quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:41 schreef Robinhoo het volgende:
Oke wij schreeuwen dan ook: "Rotterdam, Kankerstad, In de oorlog lag je plat" Maar dat gaat tenminste nog over Rotterdam
Haha geweldig.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:43 schreef ReMcOrE het volgende:
maar verder alleen maar andere nummers, dus redelijk 'netjes'wel mooi dat iedereen de tune van A-team deed toen de politie te paard langskwam
Ooh toen zat ik denk ik al in het stadion (?)quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar verder alleen maar andere nummers, dus redelijk 'netjes'wel mooi dat iedereen de tune van A-team deed toen de politie te paard langskwam
Nope, blijf in Grunn dit weekend.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
@ M2?
[..]
ja, dat is dan wel weer triest
wij stonden ook redelijk vooraan volgens mij, maar kan best zijn dat je dat net gemist hebtquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:45 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ooh toen zat ik denk ik al in het stadion (?)
Ik stond wel mooi redelijk vooraan.
pics van die grill met verstralers?quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:46 schreef Redbaron het volgende:
Heuj mn sideskirt zit weer normaal vast![]()
Binnenkort achter en de andere kant eens doen, bumper eraf en lip plaatsen. Kijken of ik de ventilator van de airco naar beneden kan verplaatsen en de hella grill met verstralers erin monteren
quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
pics van die grill met verstralers?
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
LeuIk zat net even een onmeunig mooi meisje te helpen, kon eerst even een sec of 2 niet praten en alleen maar staren
![]()
![]()
quote:
In Almelo wil je niet op het terras zittenquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm wat had ik vanmiddag graag op terras gezetenWeet iemand wat voor weer het zaterdag/zondag wordt? Ik wil wel een keer naar Almelooo ofzo komen
Kunnen we daar op terras zitten!
Wat ik heb gehoord word het dit weekend slechterquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm wat had ik vanmiddag graag op terras gezetenWeet iemand wat voor weer het zaterdag/zondag wordt? Ik wil wel een keer naar Almelooo ofzo komen
Kunnen we daar op terras zitten!
Klopt:quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:33 schreef Redbaron het volgende:
Wat ik heb gehoord word het dit weekend slechter
Slecht? Kans op onweerquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:33 schreef Redbaron het volgende:
Wat ik heb gehoord word het dit weekend slechter
als je met verstralers die dingen naast het embleem bedoelt, dan vind ik het echt 3x niksquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De enige die ik tot nu kan vinden. Mijn auto is donkerblauw maar nu heb je een idee
onweer is tofquote:
Dat is toch niet spannend. Zo'n donkere onweerswolk die je probeert in te halen, terwijl je op je fietsje bent en nergens kunt schuilen. Da's spannend!quote:
zeker! maar alleen als je net binnen bent voordat het losbarstquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is toch niet spannend. Zo'n donkere onweerswolk die je probeert in te halen, terwijl je op je fietsje bent en nergens kunt schuilen. Da's spannend!
Het is alleen maar een beetje licht hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:03 schreef Samzz het volgende:
Onweer is engIk wil dan het liefste oprollen onder de dekens of in iemands armen
Deze man hier spreekt de waarheid, onweer is fucking geniaal, helemaal als het echt warm is met regen erbij en je nat regent maar niet koud hebt door diezelfde regen en omdat het warm is.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is toch niet spannend. Zo'n donkere onweerswolk die je probeert in te halen, terwijl je op je fietsje bent en nergens kunt schuilen. Da's spannend!
dat is genietenquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
helemaal als het echt warm is met regen erbij en je nat regent maar niet koud hebt door diezelfde regen en omdat het warm is.
Ook pics van knappe vrouwen uit Goor alstublieft.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:10 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb 2 jaar geleden nog een lijpe bliksemfoto gemaakt. Even opsnorren
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Deze man hier spreekt de waarheid, onweer is fucking geniaal, helemaal als het echt warm is met regen erbij en je nat regent maar niet koud hebt door diezelfde regen en omdat het warm is.
Ik kwam ze net tegen, maar die houd ik voor mezelfquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ook pics van knappe vrouwen uit Goor alstublieft.
Eens maar toch zit ik dan liever hier buiten onder het afdak das pas genieten, vooral die (frisse) lucht die er na zon bui hangtquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Deze man hier spreekt de waarheid, onweer is fucking geniaal, helemaal als het echt warm is met regen erbij en je nat regent maar niet koud hebt door diezelfde regen en omdat het warm is.
woaaa bruutquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik kwam ze net tegen, maar die houd ik voor mezelf
Mijn bliksemfoto:
[ afbeelding ]
Tevens pafipo!
Wow, die is gaaf!quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mijn bliksemfoto:
[ afbeelding ]
Tevens pafipo!
Vette shizzlequote:Op donderdag 25 maart 2010 18:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mijn bliksemfoto:
[ afbeelding ]
Tevens pafipo!
Zo'n kans heb je maar 1x in de 10 jaar ongeveer, dus ja ik ben er wel blij meequote:Op donderdag 25 maart 2010 18:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Wow, die is gaaf!
Kan helaas geen foto vinden van dezelfde kleur auto als die van mij, daar staat het echt 10x beter.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je met verstralers die dingen naast het embleem bedoelt, dan vind ik het echt 3x niks
[..]
onweer is tofmits ik binnen ben
Doe je dat met een digitale? ik weet nog wel dat ik het vroeger met een oude deed, met rolletje, en dan de afsluiter gewoon open houden, dat werkte ook wel eens. Denk dat zoiets tegenwoordig nog wel kan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zo'n kans heb je maar 1x in de 10 jaar ongeveer, dus ja ik ben er wel blij mee
Bliksem fotograferen is niet zo moeilijk, maar zie maar eens dat je droog staat en dat het verderop volop onweert.
ben benieuwdquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Kan helaas geen foto vinden van dezelfde kleur auto als die van mij, daar staat het echt 10x beter.
Vind ik
Het gaat met digitaal precies op dezelfde manier zoals je beschrijft. Net zo lang belichten totdat je een bliksem te pakken hebt. Spiegelreflexen hebben meestal bulb-stand waarmee je de sluiter bedient.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Doe je dat met een digitale? ik weet nog wel dat ik het vroeger met een oude deed, met rolletje, en dan de afsluiter gewoon open houden, dat werkte ook wel eens. Denk dat zoiets tegenwoordig nog wel kan?
Ik ook, maar past nu niet omdat ik een extra fan heb ten behoeve van de airco.quote:
nou ja, misschien komt hij hier over een tijdje voorbijquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:32 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik ook, maar past nu niet omdat ik een extra fan heb ten behoeve van de airco.
Dus kan je ook geen foto plaatsen hoe het ongeveer zou moeten zijn...
Is dat zo raar dan met dit weerquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:39 schreef Redbaron het volgende:
Damn ik ben ziek denk ik. heb ineens zin om t-shirts te kopen
En de donder dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is alleen maar een beetje licht hoor
Een beetje kan ik wel hebben en carbid vind ik prachtig... Maar de combi donder + bliksem... Brrrrrquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is maar een beetje geluid![]()
Net zo tof als carbid schieten
quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
GoedenavondIk zit weer in de bieb want ik heb thuis geen internet.
![]()
Is bij carbid schieten niet andersquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:46 schreef Samzz het volgende:
Een beetje kan ik wel hebben en carbid vind ik prachtig... Maar de combi donder + bliksem... Brrrrr
Jaquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oh en Sanvolgende keer nemen we een bult geld mee en gaan we weer naar dat boekenwinkeltje.
Ik vind een gecontroleerde knal op de grond toch ietsje anders dan een flinke donder bovenin de lucht gecombineerd met lichtflitsenquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Is bij carbid schieten niet andersMaar je mag wel bij me schuilen hoor
Kleine meisjes zijn ook bang voor onweerquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind een gecontroleerde knal op de grond toch ietsje anders dan een flinke donder bovenin de lucht gecombineerd met lichtflitsen
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://link.marktplaats.nl/333331942
quote:Zanggarantie: 100%
Was die uiteindelijk tevreden over de zangkwaliteiten?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja, die zanggarantie was de doorslag voor iemand om Drizzie van me te kopen![]()
Geen idee, heb hem niet meer gezienquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Was die uiteindelijk tevreden over de zangkwaliteiten?
Slippers natuurlijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:54 schreef Fems het volgende:
Weten jullie wat mijn probleem is.. Ik wil best een rokje of jurkje aan trekken met dit mooie weer.. Ik weet echter niet wat voor schoenen en legging/majo/panty/iets onder moet doen!
Wedden dat het kan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:56 schreef Fems het volgende:
Nu al? Dat kan niet
Wat denk je dat ik net gedaan hebquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:20 schreef Oldenzaal het volgende:
Wie heeft er zin om hard te lopen uit Oldenzaal?
Heb vandaag wel mensen gezien op slippersquote:
quote:
*jaloers is*quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:50 schreef haakon het volgende:
morgen stage, bier drinken @ stage, trainen, weer bier drinken
W000t, rocket science!quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:50 schreef rulerofdeath het volgende:
zonet even gemaakt met een collega
Bij laser-LED's is dat niet raar neequote:Op donderdag 25 maart 2010 22:17 schreef rulerofdeath het volgende:
wat een felle kutled. volgens mij word ik d'r kats blind van
Ik snap eigenlijk niet dat je die vogels koopt om ze een paar maand later weer weg te doenquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Maar Henkie is geen schatje, 't is een regelrechte terreurvogel geworden, en dus verkoop ik hem.
Wat ik met Newbie ga doen weet ik niet, zal vast niet goed verkopen, een mannetje die niet zingt
is geen laser-led hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bij laser-LED's is dat niet raar nee
Klap veur de bek hem'n? Dan sloap ie waquote:
Succes !quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:00 schreef Fems het volgende:
Bleh, nog een paar uurtjes leren en dan tentamen maken! Vind het verrekte spannend
ik stop alquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:56 schreef Fems het volgende:
Dankjulliewel allemaal!Niet nu al gaan duimen hoor, dan worden jullie duimen zo moe! Moet om 2 uur!
Ja... Maar ik moet ook van m'n nicht. Ze wil perse om de zoveel tijd met m'n onderrugspieren aan de slagquote:
Misluktquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja... Maar ik moet ook van m'n nicht. Ze wil perse om de zoveel tijd met m'n onderrugspieren aan de slag
kameraad zou er ook heen moeten, die heeft vorige week z'n onderrug gekneusdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja... Maar ik moet ook van m'n nicht. Ze wil perse om de zoveel tijd met m'n onderrugspieren aan de slag
Ik heb ze zwaar gekneusd gehad, daarom wil ze ook perse m'n onderrug doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:22 schreef haakon het volgende:
[..]
kameraad zou er ook heen moeten, die heeft vorige week z'n onderrug gekneusd
Van het paard gevallen? Iniedergeval, toen ik nog paard reed, en van een afviel en mijn staartbotje kneusde, heeft mijn onderrug ook een flinke tik gehad.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ze zwaar gekneusd gehad, daarom wil ze ook perse m'n onderrug doen.
Geslingerd komt meer in de buurtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:28 schreef Fems het volgende:
[..]
Van het paard gevallen? Iniedergeval, toen ik nog paard reed, en van een afviel en mijn staartbotje kneusde, heeft mijn onderrug ook een flinke tik gehad.
Lekker weer is het niet nee.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga naar werk. Fietsend door de regen![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
ik wil het wel aanbieden maar dat bedoel je vast niet..
Zolang je het goed kunt vind ik dat helemaal niet erg.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:29 schreef Kreator het volgende:
ik wil het wel aanbieden maar dat bedoel je vast niet..
Eentje die het goed kan graag, en niet eentje die óf je rug slooptquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:44 schreef Fems het volgende:
Zoek een vriendin, koop massageolie, klaaar
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zolang je het goed kunt vind ik dat helemaal niet erg.
Stelletje perverts hier!
Zet een advertentiequote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eentje die het goed kan graag, en niet eentje die óf je rug slooptof waar je niets van voelt
Niks voor mij iig.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er hier een wereld open voor sommige mensen. Gemasseerd door een man, bleh!!
Het is niet homo-achtig, ik voel me gewoon niet fijn bij het idee dat er een man aan me zitquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:21 schreef Fems het volgende:
Kijk, dat is nu iets wat ik niet snap!
Waarom wordt dat gelijk als homo-achtig gezien? Wat maakt het ingodsnaam uit. Als jij een dagje naar de sauna gaat, gemasseerd wil worden en er komt een man aan? Ga je dan weigeren? Jij bent gek.
hij hoeft toch niet aan je piele te trekken?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is niet homo-achtig, ik voel me gewoon niet fijn bij het idee dat er een man aan me zit
Elke dag een andere ziekte ofzo?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:21 schreef haakon het volgende:
sars !
niet iedereen overlijd aan aids, dus spreid je kansenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Elke dag een andere ziekte ofzo?
't is voor zijn gezondheid beter dat niet te doen inderdaadquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hij hoeft toch niet aan je piele te trekken?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet iedereen overlijd aan aids, dus spreid je kansen
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
't is voor zijn gezondheid beter dat niet te doen inderdaad
wel gaaf trouwens dat als het woord kanker gebruikt word, dat dan iedereen daar over valtquote:
Beter is het niet te verwoordenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:29 schreef Kreator het volgende:
Ik word regelmatig door een man gemasseerd. Maar dat is een osteopaat. Daar heb ik dan geen moeite mee, want het is medisch verantwoord. Al zit ie wel vaak naast me te luisteren naar mijn organen (ja ik weet het..) en dan ligt zijn elleboog naast mijn pé-nis.
.
Ik zou me wel zorgen maken als een mannelijke fokker mij wil verleiden met een massage.
Sowieso ziektes gebruikenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wel gaaf trouwens dat als het woord kanker gebruikt word, dat dan iedereen daar over valt
jaa das mooi he !quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wel gaaf trouwens dat als het woord kanker gebruikt word, dat dan iedereen daar over valt
Waar heb jij last van? Telkens een andere ernstige ziekte... Aandachttekort of zo?quote:
waar heb jij last van? elke keer tegen mijn niets bedoelende opmerkingen in te gaan ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar heb jij last van? Telkens een andere ernstige ziekte... Aandachttekort of zo?
Ik stel gewoon een vraag. Maar als je zo wilt doen, prima.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:09 schreef haakon het volgende:
[..]
waar heb jij last van? elke keer tegen mijn niets bedoelende opmerkingen in te gaan ?
kun je weer naar huisquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mag de afdeling niet meer op, wordt iemand door ambulancepersoneel geholpen
quote:
daar issie alquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een vraag. Maar als je zo wilt doen, prima.
quote:
Oei... Weet je wat er is?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mag de afdeling niet meer op, wordt iemand door ambulancepersoneel geholpen
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:12 schreef Kreator het volgende:
http://www.arcadetown.com/theidiottest/gameonline.asp
Wie is brilliant? Ik wel ieg.
Het is heel droevig idd.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:26 schreef Samzz het volgende:
Echt he... Het regent zo knetterhard, ik was nat tot op de huidEn dat van tien minuutjes fietsen.
Ik maak je wel weer warmquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:26 schreef Samzz het volgende:
Echt he... Het regent zo knetterhard, ik was nat tot op de huidEn dat van tien minuutjes fietsen.
Jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is heel droevig idd.. En dat met weekend voor de deur.
.
Gisteren was echt een heeeerlijke dagquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dat vergeleken met gisteren..
*kras*
Hoef ik je niet warm te houdenquote:
Niks mooiers dan in een Ierse Pub biertjes tikkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. En morgen ook.. Al weet ik nog niet of dat aan het weer ligt.
Om vervolgens een hotel in te strompelen op loopafstand. Ideaal.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:46 schreef Samzz het volgende:
Niks mooiers dan in een Ierse Pub biertjes tikken
Datquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Om vervolgens een hotel in te strompelen op loopafstand. Ideaal.
Zal wel net iets minder zijn. Volgens mij een standaard 3 sterren hotel. Ik ben heel verwend qua hotels. Ik slaap vaak ik 4 of 5 sterren. Ik hou van luxe.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:47 schreef Samzz het volgende:
Dat
Ik ben benieuwd naar dat hotel overigens, of het net zo 'luxe' is als het Novotel of het Mercure
NH Utrecht is een vier sterren hotel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zal wel net iets minder zijn. Volgens mij een standaard 3 sterren hotel. Ik ben heel verwend qua hotels. Ik slaap vaak ik 4 of 5 sterren. Ik hou van luxe.
Oh. Dan is het sowieso wel goed.quote:
Je mag niet rijden met drank op!!!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:28 schreef Redbaron het volgende:
weer terug ri enter, moet npg vijf kwwrtier rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |