Dit dus!quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:07 schreef HolleKies het volgende:
het zijn je ogen.. daar bespaar ik geen cent op.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:23 schreef wwwever het volgende:
Ik gebruik eigenlijk al jaren Kruidvat maandlenzen. Heb verschillende lenzen geprobeerd en van de goedkopere merken zijn die van de Kruidvat echt een van de betere. De lenzen van de Etos b.v. zijn echt onwijs dun, Kruidvat lenzen zijn voor mij precies dik genoeg. Wel mis je uiteraard professionele begeleiding/controle/etc.
Mijn laatste controle is, denk ik, zo'n 3-4 jaar geleden. Nooit ergens last van, maar ontzettend stom eigenlijk. Maar ik gebruik al 18 jaar lenzen (12 jaar zacht, waarvan 10 jaar 'goedkope' drogistlenzen).quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:25 schreef Marasje het volgende:
[..]
Ga nu ook bijna nooit op controle haha.. Gewoon nieuwe halen en weer wegwezen
Goed zoquote:Op maandag 29 maart 2010 00:14 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik gebruik inmiddels al jaartje of 8 met plezier kruidvat lenzen ( sterkte -6 en - 6.25 ) en laat mijn ogen 2 jaarlijks meten of wanneer ik zelf het idee heb als t niet goed zit bij de oogarts.
Ik heb eerst lenzen gehad van optifree en andere via het zkh, via opticien, en altijd gesodemieter en oogontsteking.
En ik heb hier nog geen enkele keer problemen mee gehad.
Mijn ogen zijn goed doorvoed etc.
Bv bij Hans Anders hebben ze maximaal -1. Daar kun je dus neit terecht als je geen standaard lenzen nodig hebt.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:14 schreef Mixende_match het volgende:
ik las pas in consumentengids dat specsavers de goedkoopste had, daarna hans anders en toen kruidvat..
quote:Op maandag 29 maart 2010 08:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bv bij Hans Anders hebben ze maximaal -1. Daar kun je dus neit terecht als je geen standaard lenzen nodig hebt.
Doe niet zo kneuzerig, kneus. Bij MIJN hans anders kon ik niet terecht voor lenzen, afgelopen week, omdat ze dáár geen lenzen hadden die verder gingen dan -1. Geen idee waarom ze geen custom lenzen hebben, maar dat werd mij verteld.quote:
Presenteer je eigen ervaring met je eigen HA dan ook niet als iets dat geldt voor alle HA.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Doe niet zo kneuzerig, kneus. Bij MIJN hans anders kon ik niet terecht voor lenzen, afgelopen week, omdat ze dáár geen lenzen hadden die verder gingen dan -1. Geen idee waarom ze geen custom lenzen hebben, maar dat werd mij verteld.
Jouw waarheid is niet altijd dé waarheid.
Krijg hiv.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:41 schreef Chule het volgende:
Presenteer je eigen ervaring met je eigen HA dan ook niet als iets dat geldt voor alle HA.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |