op 3FMquote:
Goeie Juup correctiequote:Op donderdag 25 maart 2010 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
zaterdag zondag gaat de zomertijd weer in
je mist idd bepaalde suri genenquote:
ik moet tussendoor wel eens wat doen qua werkquote:
ja maar dan is het 's ochtends weer langer donkerquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
EN DAN IS HET GEWOON LICHT TOT 20:00
EN DA BLIJFT STEEDS LANGER WORDEN TOT OVER DRIE MAANDS!
Je deed een juupjequote:Op donderdag 25 maart 2010 13:36 schreef Blueman het volgende:
Luister, ik vind het best goed dat ze hier onze oprit vegen naar de parkeergarage... maar kan dat wat zachter!!!
valt wel mee, zoveel scheelt dat niej, want de zon gaat ook elke dag eerder opquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja maar dan is het 's ochtends weer langer donker
hopelijk doen ze de parkeerplaatsen bij mij voor de deur ook...die liggen nog vol zandquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:36 schreef Blueman het volgende:
Luister, ik vind het best goed dat ze hier onze oprit vegen naar de parkeergarage... maar kan dat wat zachter!!!
wel als je vroeg opstaatquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
valt wel mee, zoveel scheelt dat niej
Smoesjes.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik moet tussendoor wel eens wat doen qua werk
Je weet het nooit met die people!quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hopelijk doen ze de parkeerplaatsen bij mij voor de deur ook...die liggen nog vol zand
achteraf lullenquote:
ik haat wakker worden als het nog donker isquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik haat wakker worden als het nog donker is![]()
ik heb de gordijnen op de slaapkamer nooit dicht...niks lekkerder als wakker worden terwijl de zon op je schijnt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |