Hier wel, goeie temp zo maar weer es op pad, wat loonbeslagen leggen.quote:
Ja welja de hele week familie over de vloerquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hier wel, goeie temp zo maar weer es op pad, wat loonbeslagen leggen.
Kan ik as maandag ook al bij je terecht.
Kan ik dinsdag Brabant of limburg doen.
Heb je DJ Hero DLC? Zo ja, welke? David Guetta trackpack lijkt me wel okay. Volgende week maar eens MS Punten halenquote:
Ik had de eerste pack, maar daarna niet veel gespeeld. Misschien binnenkort Guetta pack kopen want Guettaquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je DJ Hero DLC? Zo ja, welke? David Guetta trackpack lijkt me wel okay. Volgende week maar eens MS Punten halen
Ma kwam niet he.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja welja de hele week familie over de vloer
Nee die komen zaterdagquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:51 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ma kwam niet he.
Dinsdag slaap ik in Maasland, woensdag ws weer bij jou.
Voor welke console had 'm nou?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik had de eerste pack, maar daarna niet veel gespeeld. Misschien binnenkort Guetta pack kopen want Guetta
Wat? Vliegen ze premium met de KLM ofzo?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:07 schreef Bastard het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ee-keer-zo-duur.html
Jaaaaa kom er maar in hoor
Ja .. hoe kan je er nou het DUBBELE naast zitten?? We hebben het hier niet over een paar tientjes ofzo.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat? Vliegen ze premium met de KLM ofzo?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor welke console had 'm nou?of
Serieus, politiekquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja .. hoe kan je er nou het DUBBELE naast zitten?? We hebben het hier niet over een paar tientjes ofzo.
Als ik een karwei ga doen weet ik grofweg wel wat het zal kosten, bereken 15% onvoorziene uitgave, WAT EEN PRUTSERS!!
En daarbij.. het stukje dat het DEMISSIONAIRE kabinet TOCH NOG militairen in 2011 heeft
Binnenkort maar eens back to back draaien dan!quote:
Etalagepop ophangen in de achterkeuken aan kettingen en al die draden er op aansluiten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb trouwens een hoop meuk qua kabelsScartkabels, coaxkabels, netwerkkabels, scartblokjes, scartverdeelboxen, usb kabels, usb verlengkabels. Wat moet ik er mee?
Zeker de helft heeft een enkele reis prullenbak gekregen.
Scartkabels... Zo jaren '90
,..........................quote:
TMF muziek! Niks voor mij.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik zit hier in een kooi, en jij bent vrij.
Deze dan sjo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |