abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 mei 2010 @ 19:13:18 #201
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_81098724
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:04 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Fake producten in de zin van merkje nagemaakt?
Ja, je krijgt dus niet het echte merk, maar namaak.
KuikenGuppy
pi_81099459
Woei, eergisteren een aantal kwasten besteld op Zoeva en vandaag al binnen Mag USPS/TNT een voorbeeld aan nemen, mijn kwasten van Lumière zijn sinds half februari spoorloos
pi_81358741
Leuk topic! Ik ga hier ook meelezen!
pi_81534509
ik ben op zoek naar een bruinkleurige betaalbare gel liner. Sleek maakt ze niet meer, iemand nog suggesties?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_81571559
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:38 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben op zoek naar een bruinkleurige betaalbare gel liner. Sleek maakt ze niet meer, iemand nog suggesties?
Coastal Scents? Al ben ik niet te spreken over hun gelliner, maar anderen wel.
Anders kun je MAC proberen
pi_81572071
Ik heb gelliners net ontdekt door een extraatje in een swap pakketje. Waarom heeft niemand me verteld dat er zoiets geweldigs bestond?!
Ik wil eigenlijk een donkergrijze want zwart is te hard bij mij vind ik en met bruin zie ik eruit of ik een tik op mijn ogen heb gehad.
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:01:54 #207
57434 Marloes
Digital Love
pi_81584438
De gel eyeliner van BB is geweldig maar niet goedkoop
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_81608745
BB?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_81610314
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 01:46 schreef MinderMutsig het volgende:
BB?
Ik denk Bobbi Brown
All good things are wild and free.
  FOK!fossiel woensdag 26 mei 2010 @ 10:49:04 #210
1455 Keroppi
kool kikker
pi_81910532
Ik was helemaal enthousiast over m'n mini Benetint, dus bij dezelfde verkoopster ook een mini Posietint en Highbeam gekocht. Maar Posietint is echt heel anders dan Benetint. Heeft meer een creme-structuur dan de 'bessensap' consistentie van Benetint. Heb ook niet het idee dat Posietint zo onwijs hecht als Benetint.

Nouja, voor die paar euro is het geen ramp.

(Ik kan nog proberen hoe die 't als blusher doet, maar ik moet zo werken en ik heb geen zin het risico te lopen om met te roze wangetjes op m'n werk te arriveren )
Chick on a mission
  woensdag 26 mei 2010 @ 14:18:40 #211
57434 Marloes
Digital Love
pi_81919805
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 01:46 schreef MinderMutsig het volgende:
BB?
O, sorry, ik bedoelde idd Bobbi Brown
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 2 juni 2010 @ 11:32:47 #212
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_82227483
Wil iemand trouwens nog Sephora oogschaduw?
Het is de Stephane no 38. 'bright aquamarine with silver glitter' en hij is nooit gebruikt. Plasticje is er wel af, maar dat is dan ook het enige wat er mee gedaan is .. Voor 5e incl. mag iemand hem hebben.

En om dit in V&A te gooien lijkt me wat overbodig, en hoop ook dat het niet als spam gezien wordt oid, maar weggooien vind ik ook zonde.

Edit;

Klik.

Klik

[ Bericht 29% gewijzigd door ChipsZak. op 02-06-2010 11:38:03 ]
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 2 juni 2010 @ 14:11:02 #213
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_82234709
Vast al vaker gevraagd, maar weet iemand hoe vaak Zoeva update?

Er is momenteel echt veel uitverkocht.
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:43:59 #214
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_82242163
Ze vullen regelmatig aan.
Stuur ze anders een mail .
KuikenGuppy
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:36:32 #215
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_82244414
ik heb bij yves rocher (1e keer was het merk van mijn oma, kan nog dagen herinneren waar ik bij haar de post met de papiertjes waarbij je je prijs mag zoeken mocht openmaken ) twee oogschaduwtjes besteld in een waas van studieontwijkend gedrag.
Ik vond ze interessant genoeg om 10 euro bij elkaar te sprokkelen voor de gratis verzending :p

daarbij natuurlijk de 1 euro zak proefmonstertjes en twee maskertjes

oogschaduwlinkje
  vrijdag 4 juni 2010 @ 15:27:47 #216
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_82331313
Ah, kan ik hier ook om tips vragen? Jullie zijn de experts, toch?
Het probleem: Ik ben inmiddels bijna 25, maar zie dr veel jonger uit. Als ik helemaal zonder make up naar, bijvoorbeeld, de supermarkt ga om sigaretten te halen, komt het nog regelmatig voor dat ze mijn legitimatie willen zien ( ). Nu ben ik sinds kort weer wat make up gaan gebruiken, gewoon 'n beetje oogschaduw en mascara. Sigaretten halen lukt me inmiddels zonder me te moeten legitimeren, maar voor een fles baileys moet ik nog steeds m'n legitimatie laten zien Ook kleren met leuke kleurtjes of frutseltjes er aan waag ik me niet aan, maakt me ook veel jonger dan ik ben. Iemand tips om er voor te zorgen dat ik dr een klein beetje volwassen uit zie?
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 16:21:37 #217
299023 Voici
Ça me plaît
pi_82333610
In ieder geval roze blushes ontwijken. Oranje blush maakt je vaak iets ouder in het gezicht.
pi_82875482
ik ben een paar weken geleden naar de MACstore geweest.

Ben naar huis gekomen met de oil control lotion, de studio fix fluid en powder. En kan alleen maar wow! zeggen.

Dekt supergoed, ik glim bijna niet meer en ik zie er niet uit alsof mijn hoofd is dichtgeplamuurd

Nadeel is nu wel dat ik meer MAC dingen wil
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_83816084
Even omhoog hoor! Dit topic is veel te leuk om te laten dalen...

Ik kreeg vandaag NARS Sheer Glow Foundation binnen. Op eerste gezicht; mooi!
pi_83816147
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:11 schreef GimmeGore het volgende:
Vast al vaker gevraagd, maar weet iemand hoe vaak Zoeva update?

Er is momenteel echt veel uitverkocht.
Spullen van Zoeva kun je veel goedkoper op eBay krijgen. Palletten bijv 10¤ incl op eBay
pi_83818463
Ja klopt paletten van 10 euro, maar kreeg gister wel een mat palette ipv de shimmer die ik had besteld

Gelukkig kreeg ik vandaag een mailtje dat ze het shimmer palette gratis nasturen ze doen echt alles voor een 5 star rating daar
Wie is daar?
pi_83818512
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 19:44 schreef -ladybird- het volgende:
Ja klopt paletten van 10 euro, maar kreeg gister wel een mat palette ipv de shimmer die ik had besteld

Gelukkig kreeg ik vandaag een mailtje dat ze het shimmer palette gratis nasturen ze doen echt alles voor een 5 star rating daar
Link van de winkel?
All good things are wild and free.
  donderdag 8 juli 2010 @ 19:46:07 #223
230558 Koeketrommel
Trommel met koek.
pi_83818534
Wat vinden jullie van het goedkope merk Ecssense ofzo?
Als je ontbijt op bed wilt slaap je maar in de keuken.
pi_83868119
Kopen jullie MAC ook op ebay of gewoon in de winkel?
  zaterdag 10 juli 2010 @ 17:14:57 #225
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_83886529
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Winkel, eBay is vaak neppe shit
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_83886612
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:
eBay of http://www.allcosmeticswholesale.com/ Maar op eBay idd uitkijken, veel nep!
pi_83888075
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 17:17 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

eBay of http://www.allcosmeticswholesale.com/ Maar op eBay idd uitkijken, veel nep!
dank
pi_83888363
Ik zou best wel 's een goede foundation ofzo willen proberen, gewoon om m'n gezicht wat meer levendigheid te geven, maar ik heb echt de ballen verstand van make-up . Wie geeft een lesje make-up 101, of, beter nog, zijn de dames bij de ici paris ed een beetje te vertrouwen?
pi_83892391
Bij Coastal scents heb zijn de verzendkosten toch verschrikkelijk hoog? Vanaf 20 euro als ik alleen een pallet bestel zie ik?
Iedereen is er zo enthousiast over maar kan mij dat niet voorstellen met die hoge verzendkosten of kijk ik nou verkeerd?
Wie is daar?
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:35:23 #230
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_83892877
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 15:27 schreef Pien85 het volgende:
Het probleem: Ik ben inmiddels bijna 25, maar zie dr veel jonger uit. Als ik helemaal zonder make up naar, bijvoorbeeld, de supermarkt ga om sigaretten te halen, komt het nog regelmatig voor dat ze mijn legitimatie willen zien ( ). Nu ben ik sinds kort weer wat make up gaan gebruiken, gewoon 'n beetje oogschaduw en mascara. Sigaretten halen lukt me inmiddels zonder me te moeten legitimeren, maar voor een fles baileys moet ik nog steeds m'n legitimatie laten zien Ook kleren met leuke kleurtjes of frutseltjes er aan waag ik me niet aan, maakt me ook veel jonger dan ik ben. Iemand tips om er voor te zorgen dat ik dr een klein beetje volwassen uit zie?

Als ik zo je foto's in je fotoboek bekijk heb je inderdaad een jonge uitstraling. Het komt door je wenkbrauwen, dat maakt dat je gezicht er natuurlijk en "onaangetast" uitziet. Je zou je wenkbrauwen wat "scherper" kunnen maken, niet dunner, maar de vorm ervan, en wat bijtekenen. Je jukbeenderen zou je met wat donkere foundation/blush-( geen rozetinten, dat zorgt voor een "meisjesachtige look" en dat wil je niet, je wilt er ouder uitzien- wat meer naar voren kunnen brengen. Je hoeft niet meteen 20 lagen make-up te gebruiken, als je maar de juiste tinten gebruikt en in de juiste hoeveelheden komt 't goed. Ik zal hier zo even een paint posten.
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:39:21 #231
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_83893027
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou best wel 's een goede foundation ofzo willen proberen, gewoon om m'n gezicht wat meer levendigheid te geven, maar ik heb echt de ballen verstand van make-up . Wie geeft een lesje make-up 101, of, beter nog, zijn de dames bij de ici paris ed een beetje te vertrouwen?
Als je nog nooit foundation hebt gebruikt zou ik niet zomaar in één keer voor een zware dekking gaan. Ik geloof dat je het natuurlijk wilt houden dus dan is een "glans" wel gewenst denk ik. Je zou zo'n half dagcréme/half foundation kunnen gebruiken. Nivea verkoopt ze, dacht ik. Vichy flexilift teint is ook een goeie, het geeft je een soort van natuurlijke,gezonde gloed.

[ Bericht 0% gewijzigd door raebyddet op 10-07-2010 20:55:42 ]
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
  zaterdag 10 juli 2010 @ 21:01:07 #232
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_83893752
quote:
Waar woon je ook alweer? In Rotterdam zit een hele grote Douglas waar mensen werken die er echt verstand van hebben. Laat je eens informeren, vraag of ze het product bij je aan willen brengen, schrijf de naam op van wat ze je hebben aangeraden, en ga weer naar huis. Kijk of het bij daglicht, in de etalage bij de volgende winkel, thuis in de badkamerspiegel, etc. er ook zo mooi uit ziet als in de winkel en besluit daarna of je het product wilt hebben of niet.
KuikenGuppy
pi_83896013
Hmm ja, een bezoekje aan de douglas stond sowieso op de to-do list, goede tip . Ik gebruik nu mascara, dat doet m'n ogen goed, maar wat meer levendigheid in m\n gezicht zou goed zijn.
pi_83904998
quote:
bij de ici paris in amsterdam staan meiden die heel goed meehelpen! ligt er trouwens wel aan welke je inloopt
pi_83905838
quote:
dames bij ici paris te vertrouwen? HMM. de ene wel en de andere vijf praten ergens over waar ze niet eens weten waar ze het over hebben.
Douglas heeft *vaak* *hier wel * een visagist in de winkel staan, die heeft er wel verstand van en die adviseert je prima.
www.beautyfreak.nl
Wanneer je half bezopen bent, heb je echt een gebrek aan doorzettingsvermogen.
pi_83905880
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 15:27 schreef Pien85 het volgende:
Misschien een ander kapseltje, kleine haarverandingen helpen ook al snel.
Oh, wenkbrauwen aanzetten, eventueel wat bronzer om te shapen, en wat blush. Bij jouw koppie zou ik toch voor de warmere kleuren blush gaan.
www.beautyfreak.nl
Wanneer je half bezopen bent, heb je echt een gebrek aan doorzettingsvermogen.
pi_83912766
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 12:08 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben een paar weken geleden naar de MACstore geweest.

Ben naar huis gekomen met de oil control lotion, de studio fix fluid en powder. En kan alleen maar wow! zeggen.

Dekt supergoed, ik glim bijna niet meer en ik zie er niet uit alsof mijn hoofd is dichtgeplamuurd

Nadeel is nu wel dat ik meer MAC dingen wil
Zwaai dan maar dag met het handje naar je bankrekening saldo
pi_85693147
Sinds ik een zoontje heb besteed ik minder aandacht aan mijn uiterlijk.
Dit gaat dus nu veranderen weer :)
pi_85694527
Wat is echt een must have qua kwasten en oogschaduw?
  woensdag 25 augustus 2010 @ 19:07:03 #240
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_85699539
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:46 schreef ymme het volgende:
Wat is echt een must have qua kwasten en oogschaduw?
Ik zou een goede penselenset kopen en een leuk palette, bijvoorbeeld van NYX of Zoeva :).
KuikenGuppy
pi_85699853
En waar is Zoeva te verkrijgen?
(deze naam in de vriendenkring wel eens vaker voorbij horen komen).
pi_85701297
pi_85703282
Zijn de kwasten van zoeva van goede kwaliteit? Zoek me wezeloos naar goede betaalbare kwasten namelijk :P
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_85708705
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:42 schreef Diconnected het volgende:
Zijn de kwasten van zoeva van goede kwaliteit? Zoek me wezeloos naar goede betaalbare kwasten namelijk :P
Ja! Ik heb 2 foundationkwasten en die bevallen super. Ga binnenkort 1 van de kwastensets bestellen, als ik er uit ben welke het word. (L)
Neem een kijkje op mijn weblog! mybeauty101.blogspot.com
pi_85728719
quote:
Op zondag 11 juli 2010 02:41 schreef beautyfreak het volgende:

[..]

Misschien een ander kapseltje, kleine haarverandingen helpen ook al snel.
Oh, wenkbrauwen aanzetten, eventueel wat bronzer om te shapen, en wat blush. Bij jouw koppie zou ik toch voor de warmere kleuren blush gaan. :)
Hoe doe je dat precies? Gebruik je daarvoor zo'n wenkbrauwkit die ze bv bij de etos wel eens hebben liggen? Mijn wenkbrauwenhebben niet veel vorm. Dat ondanks het epileren, de haartjes voorbij de 'knik' die de meeste mensen hebben staan naar beneden gericht en daardoor ziet het er al snel uit als een recht streepje. Ze zijn bovendien niet erg 'egaal'.
pi_85728895
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:35 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

ik zou voor de bamboo gaan!
Ja die ziet er best hendig en mooi uit :Y
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:18:32 #249
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_85730079
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:49 schreef Sts het volgende:

[..]

Hoe doe je dat precies? Gebruik je daarvoor zo'n wenkbrauwkit die ze bv bij de etos wel eens hebben liggen? Mijn wenkbrauwenhebben niet veel vorm. Dat ondanks het epileren, de haartjes voorbij de 'knik' die de meeste mensen hebben staan naar beneden gericht en daardoor ziet het er al snel uit als een recht streepje. Ze zijn bovendien niet erg 'egaal'.
Zijn genoeg filmpjes over te vinden op youtube ;).
De haartjes die naar beneden gericht staan, kan je met een borsteltje met wat wenkbrauwgel netjes opzij kammen. Voor de vorm van je wenkbrauwen kijk je naar de aanzet van de haartjes, niet naar hoe ze groeien. Als ze te lang zijn, kan je ze ook trimmen bijvoorbeeld, dat kan er heel netjes uit zien.
Als je donker haar hebt, kies je een wenkbrauwpotlood of poeder die één tint lichter is dan je haarkleur, als je licht haar hebt, kies je een kleur die één tint donkerder is dan je eigen haarkleur.
En 'aanzetten' betekent accentueren, niet inkleuren. Het moet dus geen solide lijntje worden, maar een natuurlijke wenkbrauw.
KuikenGuppy
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:20:42 #250
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_85730182
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:52 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ja die ziet er best hendig en mooi uit :Y
Ik zou juist die andere nemen, want ik heb helemaal niets met bamboo. :+
Qua kwaliteit zullen ze vergelijkbaar zijn denk ik.
KuikenGuppy
pi_85730225
Ik heb van mezelf heel rode wangen.
Hoe kan die het beste camoufleren? Zonder een hele laag smink op mijn gezicht te hebben.
Het moet wel een beetje natuurlijk blijven zeg maar :)
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:22:57 #252
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_85730263
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:21 schreef ymme het volgende:
Ik heb van mezelf heel rode wangen.
Hoe kan die het beste camoufleren? Zonder een hele laag smink op mijn gezicht te hebben.
Het moet wel een beetje natuurlijk blijven zeg maar :)
Rood kan je neutraliseren met een groene concealer.
Als je geen hele laag op wilt, kan je wat groene concealer door je dagcreme of foundation mengen.
KuikenGuppy
pi_85730320
Groene concealer check.
Ik ga op zoek. Thanks :)
pi_85731844
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:20 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik zou juist die andere nemen, want ik heb helemaal niets met bamboo. :+
Qua kwaliteit zullen ze vergelijkbaar zijn denk ik.
Hmm naja het is dezelfde prijs, dus ik denk niet dat er veel verschil in zal zitten? :P
  FOK!fossiel zaterdag 28 augustus 2010 @ 23:52:03 #255
1455 Keroppi
kool kikker
pi_85820691
quote:
Op maandag 19 april 2010 19:35 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Benetint pocketpal: 22 euro
Benetint: 32 euro

(Ik heb even online gekeken en het loont zeker om online te bestellen, alleen zitten blijkbaar in Hongkong veel verkopers die namaak verkopen)
Was vandaag bij de Sephora en zag dat zowel de produkten van Too Faced als Benefit FORS omhoog gegaan zijn. De Benetint is nu 38 euro. Ze hebben zelf over de display met adviesprijzen allemaal andere prijzen zitten plakken.

Ik vind Benetint nog steeds fijn spul, maar 38(!) euro is écht overpriced
Chick on a mission
pi_85822731
Ik wil ook een kwarstenset gaan aanschaffen! Wat zijn goede merken buiten MAC om?
pi_85822752
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:24 schreef ymme het volgende:
Groene concealer check.
Eucerin heeft wel een goede :Y te koop bij de apotheek geloof ik! Al is dat spul meer foundation..
pi_85853134
*O* ik ga morgen naar de MAC store!

Ik wil mooie oogschaduw halen (liefst in bruintinten/naturel tinten, iig niet te donker) en ik wil een mooie kwarst om het aan te brengen, en misschien nog wat andere mooie spulletjes.

Hebben jullie nog tips voor oogschaduwkleurtjes?

En hoe brnegen jullie foundation aan? Ik doe het nu met een sponsje, opzich wel fijn alleen het gaat dan onder mijn nagels zitten!
  maandag 30 augustus 2010 @ 10:13:45 #259
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_85863634
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 01:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wil ook een kwarstenset gaan aanschaffen! Wat zijn goede merken buiten MAC om?
Lees het topic even, een aantal pagina's terug vroeg iemand precies hetzelfde, en die heeft toen wat tips gekregen ;).
KuikenGuppy
pi_85880319
ik heb bij de mac oogschduw, poeder en primer gekocht!

ik heb nog wat chanel makeup gezien die ik wil, maar die haal ik donderdag op schiphol wel!
pi_85880393
Ik hoor verschillende mensen zeggen om concealer of foundation in je dagcrème te mengen, maar is dat niet slecht voor je huid? Want ik doe altijd eerst mijn dagcrème, zodat dat lekker kan intrekken want dat is gewoon goed voor je huid. Maar foundation etc verstopt toch je poriën?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_85880530
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:14 schreef Tamashii het volgende:
Ik hoor verschillende mensen zeggen om concealer of foundation in je dagcrème te mengen, maar is dat niet slecht voor je huid? Want ik doe altijd eerst mijn dagcrème, zodat dat lekker kan intrekken want dat is gewoon goed voor je huid. Maar foundation etc verstopt toch je poriën?
ja dat doe k dus ook nooit, mijn dagcreme laat ik eerst goed intrekken en daarna pas foundation, maar k ben geen expert :') ik dacht ook altijd dat anders foundation mijn huid nog meer zou verstoppen

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2010 18:18:55 ]
pi_85906710
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:27 schreef Sharana_LV het volgende:
*O* ik ga morgen naar de MAC store!

Ik wil mooie oogschaduw halen (liefst in bruintinten/naturel tinten, iig niet te donker) en ik wil een mooie kwarst om het aan te brengen, en misschien nog wat andere mooie spulletjes.

Hebben jullie nog tips voor oogschaduwkleurtjes?

En hoe brnegen jullie foundation aan? Ik doe het nu met een sponsje, opzich wel fijn alleen het gaat dan onder mijn nagels zitten!
Oeh leuk! Wat heb je gekocht? Mijn favoriete kleur oogschaduw is Mulch. En Club is ook prachtig!
pi_85910287
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:38 schreef Swatch het volgende:

[..]

Oeh leuk! Wat heb je gekocht? Mijn favoriete kleur oogschaduw is Mulch. En Club is ook prachtig!
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:11 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb bij de mac oogschduw, poeder en primer gekocht!

ik heb nog wat chanel makeup gezien die ik wil, maar die haal ik donderdag op schiphol wel!
dit dus, en:

dinsdag 31 augustus 2010 @ 15:23:27 #265
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_85912578
Mooie kleurtjes hoor :)
KuikenGuppy
pi_85921641
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:23 schreef Burdie het volgende:
Mooie kleurtjes hoor :)
dankjewel!!!
pi_85921657
weet iemand of mac ook op schiphol verkocht wordt? anders haal ik mijn brushes daar vrijdag!
pi_85921834
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:24 schreef ymme het volgende:
Groene concealer check.
Bij de Etos hebben ze die!
  FOK!fossiel dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:35:59 #269
1455 Keroppi
kool kikker
pi_85922435
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:17 schreef Sharana_LV het volgende:
weet iemand of mac ook op schiphol verkocht wordt? anders haal ik mijn brushes daar vrijdag!
Ik weet bijna zeker van niet.
Chick on a mission
pi_85924218
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:35 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ik weet bijna zeker van niet.
thanks dan haal ik ze gewoon donderdagavond!
pi_86508151
Vanaf volgende week donderdag Sephora Prijzencircus, eigen merk (excl paletten en kwasten) 3 voor 10¤.
pi_86508947
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:16 schreef DeltaCephei het volgende:
Vanaf volgende week donderdag Sephora Prijzencircus, eigen merk (excl paletten en kwasten) 3 voor 10¤.
Aahh tnx. Hier wachtte ik op O+
pi_86513604
Ok...Help... Ik word oud(er) en mn oogleden gaan hangen... wat moet ik doen?
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 16 september 2010 @ 21:28:18 #274
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_86513762
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:24 schreef vamperotica het volgende:
Ok...Help... Ik word oud(er) en mn oogleden gaan hangen... wat moet ik doen?
accepteren? :P
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_86514617
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:28 schreef purplerose het volgende:

[..]

accepteren? :P
Dat ook ja -O-
Maar t zit behoorlijk in den familie... Mn vader's oogleden hingen zowat over zijn ogen heen
  donderdag 16 september 2010 @ 21:44:37 #276
52349 purplerose
pi_86514702
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:43 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Dat ook ja -O-
Maar t zit behoorlijk in den familie... Mn vader's oogleden hingen zowat over zijn ogen heen
Er is helaas weinig aan te doen behalve als je idd nix meer ziet het teveel weg laten halen ;(
Ik ben ook al halverwege een ooglidreductie/lift ding :')
pi_86514951
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:44 schreef purplerose het volgende:

[..]

Er is helaas weinig aan te doen behalve als je idd nix meer ziet het teveel weg laten halen ;(
Ik ben ook al halverwege een ooglidreductie/lift ding :')
*mesjes zoeken gaat
  donderdag 16 september 2010 @ 22:00:53 #278
52349 purplerose
pi_86515664
Mijn ma heeft dat laten doen maar het is eigenlijk alweer nodig :') :D _O- :X
  FOK!fossiel donderdag 16 september 2010 @ 22:31:46 #279
1455 Keroppi
kool kikker
pi_86517298
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:16 schreef DeltaCephei het volgende:
Een tip: kom wel op dag 1, want daarna ziet de Sephora eruit alsof er een tornado overheen gegaan is. Persoonlijk vind ik de oogschaduw van Sephora bijzonder slecht. Maar andere dingen zijn dan weer best prima :)
Chick on a mission
pi_86604911
Zijn er hier nog meer Urban Decay fans? ^O^ .

Ik heb oogshaduw en een paar eyeliners van ze en ik vind ze echt helemaal fantastisch.
Eyeliners heb ik in de kleuren baked, honey, 1999, bourbon en stash. De eerste twee zijn mijn favorieten, ik vind de rest een beetje saai :@ . Baked en honey staan echt prachtig bij mijn haar en ogen.

Vorige maand heb ik Ammo gekocht O+ .

Ik ben echt nog een beginner qua make-up, maar ik heb nu wel het idee dat ik een goede basis heb :) .

Zodra ik weer geld heb wil ik graag wat meer kleuren oogschaduw kopen.
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
pi_86609402
Heeft iemand al wat evaring met de make-up van Sephora?
pi_86611080
quote:
Op zondag 19 september 2010 19:22 schreef koekii het volgende:
Heeft iemand al wat evaring met de make-up van Sephora?
Ik heb er wat mascara's van gesleten en heb 2 colorful palettes met 4 kleurtjes oogschaduw erin.
Die oogschaduws zijn supermooi en blijven erg goed zitten, de mascara's zijn ook fijn.
Ga deze week dan ook flink wat andere dingetjes inslaan als er weer 3 voor 10 euro zijn O+ Hierboven werd trouwens gezegd dat je er de eerste dag moet zijn, ik ben tot nu toe elke keer in Groningen geweest maar daar wordt elke dag, misschien wel meerdere keren per dag, keurig alles bijgevuld..
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_86611205
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:10 schreef princess-a het volgende:

[..]

Ik heb er wat mascara's van gesleten en heb 2 colorful palettes met 4 kleurtjes oogschaduw erin.
Die oogschaduws zijn supermooi en blijven erg goed zitten, de mascara's zijn ook fijn.
Ga deze week dan ook flink wat andere dingetjes inslaan als er weer 3 voor 10 euro zijn O+ Hierboven werd trouwens gezegd dat je er de eerste dag moet zijn, ik ben tot nu toe elke keer in Groningen geweest maar daar wordt elke dag, misschien wel meerdere keren per dag, keurig alles bijgevuld..
Er is toch aankomende week toch weer circusprijzen ofzo? Vandaar mijn vraag over de make up van Sephora ze zijn echt prachtig, maar ik wou toch even weten of ze het waard zijn. Anders ga ik ook vroeg even langs bij de V&D. :D
pi_86611497
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:13 schreef koekii het volgende:

[..]

Er is toch aankomende week toch weer circusprijzen ofzo? Vandaar mijn vraag over de make up van Sephora ze zijn echt prachtig, maar ik wou toch even weten of ze het waard zijn. Anders ga ik ook vroeg even langs bij de V&D. :D
3 euro per stuk zijn ze zeker waard ja! ;) Ik ga kijken voor blushers en misschien een losse poeder dus ben heel benieuwd of dat net zo goed gaat bevallen :)
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_86613063
Even nog een vraag stellen :P

Ik zat net toevallig op de site van VD.nl om te kijken wat er in de aanbieding is enzo. Nu blijkt het dat ze ook aan online shoppen meedoen. Geldt de Circusweek ook mee als je gaat online shoppen?
  FOK!fossiel zondag 19 september 2010 @ 21:44:35 #286
1455 Keroppi
kool kikker
pi_86616370
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:49 schreef RabbitHeart het volgende:
Zijn er hier nog meer Urban Decay fans? ^O^ .

Ik heb oogshaduw en een paar eyeliners van ze en ik vind ze echt helemaal fantastisch.
Eyeliners heb ik in de kleuren baked, honey, 1999, bourbon en stash. De eerste twee zijn mijn favorieten, ik vind de rest een beetje saai :@ . Baked en honey staan echt prachtig bij mijn haar en ogen.

Vorige maand heb ik Ammo gekocht O+ .

Ik vond deze pallet er erg mooi uitzien maar ik las in reviews op internet dat veel mensen vonden dan er veel glitter in zat die dan over je hele gezicht belandde. Dus uiteindelijk heb ik er vanaf gezien. Maar heb je het online gekocht of verkopen ze het ook ergens in Nederland?

(Ik heb vandaag een contrast duo van Chanel gekocht O+ )
Chick on a mission
pi_86617701
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:44 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ik vond deze pallet er erg mooi uitzien maar ik las in reviews op internet dat veel mensen vonden dan er veel glitter in zat die dan over je hele gezicht belandde. Dus uiteindelijk heb ik er vanaf gezien. Maar heb je het online gekocht of verkopen ze het ook ergens in Nederland?

(Ik heb vandaag een contrast duo van Chanel gekocht O+ )
Ik woon in the UK dus gewoon bij Boots gekocht :) . Er zitten wel glittertjes in sommige kleuren maar dat vind ik niet zo erg, ik heb het net even gecheckt en in de helft van de kleurtjes zitten glitters. Ik heb vandaag een van de kleuren met glitters op (Maui Wowie) en de glitters zitten gewoon waar ze moeten zitten :) .Vandaag voor de eerste keer Shattered gebruikt (dat is de blauwe) en ik vind hem echt prachtig, dat ik dat nog niet eerder had geprobeerd!

Ik heb geen ervaring met Chanel make-up, ligt een beetje boven mijn budget... Urban Decay, Mac en Benefit liggen wel in mijn budget. Is het kwaliteitsverschil groot genoeg om het de extra prijs waard te maken? :) .
pi_86619133
ik vind Chanel echt geen goede oogschaduw maken. Er zit niet genoeg pigment in en ze zijn te hard, dus je moet bijna boenen om het uit het doosje te krijgen :X

Grootste miskoop ooit :{w
  FOK!fossiel zondag 19 september 2010 @ 23:02:00 #289
1455 Keroppi
kool kikker
pi_86620285
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:32 schreef _aurum_ het volgende:
ik vind Chanel echt geen goede oogschaduw maken. Er zit niet genoeg pigment in en ze zijn te hard, dus je moet bijna boenen om het uit het doosje te krijgen :X

Grootste miskoop ooit :{w
Dat heb ik dus met de Sephora oogschaduw maar daar zijn de mensen hierboven dan weer heel enthousiast over.
Qua pigmentatie vind ik het juist wel ok, maar ik gebruik dit duo ook voor een redelijk naturelle look en daar is het echt perfect voor. En vroeger ook van die doosjes met 4 kleuren gehad en daar was ik ook erg blij mee. Maar ik ben wel eens dat het een beetje overpriced is, maar af en toe moet dat kunnen ;)

(Trouwens sinds Sephora de prijzen van Benefit zo omhoog hebben gegooid, zit je al richting Lancome/Chanel/etc niveau...)
Chick on a mission
pi_86620332
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:05 schreef RabbitHeart het volgende:

Ik heb geen ervaring met Chanel make-up, ligt een beetje boven mijn budget... Urban Decay, Mac en Benefit liggen wel in mijn budget. Is het kwaliteitsverschil groot genoeg om het de extra prijs waard te maken? :) .
Qua oogschaduw vind ik het het geld absoluut niet waard.. maar de Joues Contraste blushes daarentegen O+
pi_86622469
quote:
Op zondag 19 september 2010 23:02 schreef Keroppi het volgende:

[..]

(Trouwens sinds Sephora de prijzen van Benefit zo omhoog hebben gegooid, zit je al richting Lancome/Chanel/etc niveau...)
Ik vind dat ze qua oogschaduw geen leuk assortiment hebben, maar mijn vrienden de make-upgeek is echt lyrisch over hun powders en foundations. Volgende make-up item dat word aangeschaft is de "hello flawless" powder. Wel aan de prijs, 25 pond :{ .

Wacht even...

Ik zie net dat zowel Clinique als Mac goedkopere powder heeft... denk dat het dat maar word dan. Benefit is inderdaad flink aan de prijs. Zie net even dat Chanel zo ongeveer net zo duur is 8)7 .
pi_86648331
Ik kon deze vanmiddag bij The Body Shop niet weerstaan...

Morgen ga ik hem proberen, ik ben benieuwd.
pi_86651710
Oke, wat moet ik halen bij de 3 voor 10 Sephora? :7

Ik wil nog wel graag een concealer/foundation, maar welke van hen is goed? En hoe weet ik of ik de juiste kleur heb met die chaos in de sale daar?
pi_86652978
Begint het vandaag? :D
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_86653324
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:17 schreef Tamashii het volgende:
Begint het vandaag? :D
Nee donderdag pas. :)
  FOK!fossiel maandag 20 september 2010 @ 21:34:46 #296
1455 Keroppi
kool kikker
pi_86653827
quote:
Op maandag 20 september 2010 19:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kon deze vanmiddag bij The Body Shop niet weerstaan...

[ afbeelding ]

Morgen ga ik hem proberen, ik ben benieuwd.
Wat is het?
Chick on a mission
pi_86653965
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:34 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Wat is het?
Kajal! Het is net een wasco-stift.
Je gebruikt het als eyeliner. Ben benieuwd of het werkt: potloden geven bij mij te weinig af, stiften zijn te nat en geven veel af.
  FOK!fossiel maandag 20 september 2010 @ 21:42:19 #298
1455 Keroppi
kool kikker
pi_86654204
Aha, welke kleur heb je gekocht? Ik vind die kleur groen persoonlijk nogal afzichtelijk, zouden ze echt denken dat daar een markt voor is? :)
Chick on a mission
pi_86654701
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:42 schreef Keroppi het volgende:
Aha, welke kleur heb je gekocht? Ik vind die kleur groen persoonlijk nogal afzichtelijk, zouden ze echt denken dat daar een markt voor is? :)
Drie keer raden :D

Groene oogmake-up staat mij mooi, als rooie met groene ogen met bruin erdoor :Y
Jammer dat ze hem niet in paars hebben, dat is ook een superkleur voor mij.
  FOK!fossiel maandag 20 september 2010 @ 22:40:53 #300
1455 Keroppi
kool kikker
pi_86657485
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:51 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Drie keer raden :D

Groene oogmake-up staat mij mooi, als rooie met groene ogen met bruin erdoor :Y
Jammer dat ze hem niet in paars hebben, dat is ook een superkleur voor mij.
:D
Chick on a mission
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')