Ja, je krijgt dus niet het echte merk, maar namaak.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Fake producten in de zin van merkje nagemaakt?
Coastal Scents? Al ben ik niet te spreken over hun gelliner, maar anderen wel.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:38 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben op zoek naar een bruinkleurige betaalbare gel liner. Sleek maakt ze niet meer, iemand nog suggesties?
Spullen van Zoeva kun je veel goedkoper op eBay krijgen. Palletten bijv 10¤ incl op eBayquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:11 schreef GimmeGore het volgende:
Vast al vaker gevraagd, maar weet iemand hoe vaak Zoeva update?
Er is momenteel echt veel uitverkocht.
Link van de winkel?quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:44 schreef -ladybird- het volgende:
Ja klopt paletten van 10 euro, maar kreeg gister wel een mat palette ipv de shimmer die ik had besteld![]()
Gelukkig kreeg ik vandaag een mailtje dat ze het shimmer palette gratis nasturenze doen echt alles voor een 5 star rating daar
Winkel,quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Kopen jullie MAC ook op ebay of gewoon in de winkel?
eBay of http://www.allcosmeticswholesale.com/quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Kopen jullie MAC ook op ebay of gewoon in de winkel?
dankquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:17 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
eBay of http://www.allcosmeticswholesale.com/Maar op eBay idd uitkijken, veel nep!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:27 schreef Pien85 het volgende:
Ah, kan ik hier ook om tips vragen? Jullie zijn de experts, toch?
Het probleem: Ik ben inmiddels bijna 25, maar zie dr veel jonger uit. Als ik helemaal zonder make up naar, bijvoorbeeld, de supermarkt ga om sigaretten te halen, komt het nog regelmatig voor dat ze mijn legitimatie willen zien (). Nu ben ik sinds kort weer wat make up gaan gebruiken, gewoon 'n beetje oogschaduw en mascara. Sigaretten halen lukt me inmiddels zonder me te moeten legitimeren, maar voor een fles baileys moet ik nog steeds m'n legitimatie laten zien
Ook kleren met leuke kleurtjes of frutseltjes er aan waag ik me niet aan, maakt me ook veel jonger dan ik ben. Iemand tips om er voor te zorgen dat ik dr een klein beetje volwassen uit zie?
Als je nog nooit foundation hebt gebruikt zou ik niet zomaar in één keer voor een zware dekking gaan. Ik geloof dat je het natuurlijk wilt houden dus dan is een "glans" wel gewenst denk ik. Je zou zo'n half dagcréme/half foundation kunnen gebruiken. Nivea verkoopt ze, dacht ik. Vichy flexilift teint is ook een goeie, het geeft je een soort van natuurlijke,gezonde gloed.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou best wel 's een goede foundation ofzo willen proberen, gewoon om m'n gezicht wat meer levendigheid te geven, maar ik heb echt de ballen verstand van make-up. Wie geeft een lesje make-up 101, of, beter nog, zijn de dames bij de ici paris ed een beetje te vertrouwen?
Waar woon je ook alweer? In Rotterdam zit een hele grote Douglas waar mensen werken die er echt verstand van hebben. Laat je eens informeren, vraag of ze het product bij je aan willen brengen, schrijf de naam op van wat ze je hebben aangeraden, en ga weer naar huis. Kijk of het bij daglicht, in de etalage bij de volgende winkel, thuis in de badkamerspiegel, etc. er ook zo mooi uit ziet als in de winkel en besluit daarna of je het product wilt hebben of niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou best wel 's een goede foundation ofzo willen proberen, gewoon om m'n gezicht wat meer levendigheid te geven, maar ik heb echt de ballen verstand van make-up. Wie geeft een lesje make-up 101, of, beter nog, zijn de dames bij de ici paris ed een beetje te vertrouwen?
bij de ici paris in amsterdam staan meiden die heel goed meehelpen! ligt er trouwens wel aan welke je inlooptquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:10 schreef clumsy_clown het volgende:
dames bij ici paris te vertrouwen? HMM. de ene wel en de andere vijf praten ergens over waar ze niet eens weten waar ze het over hebben.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Misschien een ander kapseltje, kleine haarverandingen helpen ook al snel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:27 schreef Pien85 het volgende:
Ah, kan ik hier ook om tips vragen? Jullie zijn de experts, toch?
Het probleem: Ik ben inmiddels bijna 25, maar zie dr veel jonger uit. Als ik helemaal zonder make up naar, bijvoorbeeld, de supermarkt ga om sigaretten te halen, komt het nog regelmatig voor dat ze mijn legitimatie willen zien (). Nu ben ik sinds kort weer wat make up gaan gebruiken, gewoon 'n beetje oogschaduw en mascara. Sigaretten halen lukt me inmiddels zonder me te moeten legitimeren, maar voor een fles baileys moet ik nog steeds m'n legitimatie laten zien
Ook kleren met leuke kleurtjes of frutseltjes er aan waag ik me niet aan, maakt me ook veel jonger dan ik ben. Iemand tips om er voor te zorgen dat ik dr een klein beetje volwassen uit zie?
Zwaai dan maar dag met het handje naar je bankrekening saldoquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:08 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben een paar weken geleden naar de MACstore geweest.
Ben naar huis gekomen met de oil control lotion, de studio fix fluid en powder. En kan alleen maar wow! zeggen.
Dekt supergoed, ik glim bijna niet meer en ik zie er niet uit alsof mijn hoofd is dichtgeplamuurd
Nadeel is nu wel dat ik meer MAC dingen wil
Ik zou een goede penselenset kopen en een leuk palette, bijvoorbeeld van NYX of Zoevaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:46 schreef ymme het volgende:
Wat is echt een must have qua kwasten en oogschaduw?
Ja! Ik heb 2 foundationkwasten en die bevallen super. Ga binnenkort 1 van de kwastensets bestellen, als ik er uit ben welke het word. (L)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:42 schreef Diconnected het volgende:
Zijn de kwasten van zoeva van goede kwaliteit? Zoek me wezeloos naar goede betaalbare kwasten namelijk
ik zou voor de bamboo gaan!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:33 schreef Diconnected het volgende:
Zit te twijfelen tussen https://www.zoeva-shop.de/brush-sets/12-tlg-basic-set/a-123594/ en https://www.zoeva-shop.de/brush-sets/bamboo-brush-set/a-123621/
Hoe doe je dat precies? Gebruik je daarvoor zo'n wenkbrauwkit die ze bv bij de etos wel eens hebben liggen? Mijn wenkbrauwenhebben niet veel vorm. Dat ondanks het epileren, de haartjes voorbij de 'knik' die de meeste mensen hebben staan naar beneden gericht en daardoor ziet het er al snel uit als een recht streepje. Ze zijn bovendien niet erg 'egaal'.quote:Op zondag 11 juli 2010 02:41 schreef beautyfreak het volgende:
[..]
Misschien een ander kapseltje, kleine haarverandingen helpen ook al snel.
Oh, wenkbrauwen aanzetten, eventueel wat bronzer om te shapen, en wat blush. Bij jouw koppie zou ik toch voor de warmere kleuren blush gaan.
Ja die ziet er best hendig en mooi uitquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:35 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ik zou voor de bamboo gaan!
Zijn genoeg filmpjes over te vinden op youtubequote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:49 schreef Sts het volgende:
[..]
Hoe doe je dat precies? Gebruik je daarvoor zo'n wenkbrauwkit die ze bv bij de etos wel eens hebben liggen? Mijn wenkbrauwenhebben niet veel vorm. Dat ondanks het epileren, de haartjes voorbij de 'knik' die de meeste mensen hebben staan naar beneden gericht en daardoor ziet het er al snel uit als een recht streepje. Ze zijn bovendien niet erg 'egaal'.
Ik zou juist die andere nemen, want ik heb helemaal niets met bamboo.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja die ziet er best hendig en mooi uit
Rood kan je neutraliseren met een groene concealer.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:21 schreef ymme het volgende:
Ik heb van mezelf heel rode wangen.
Hoe kan die het beste camoufleren? Zonder een hele laag smink op mijn gezicht te hebben.
Het moet wel een beetje natuurlijk blijven zeg maar
Hmm naja het is dezelfde prijs, dus ik denk niet dat er veel verschil in zal zitten?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zou juist die andere nemen, want ik heb helemaal niets met bamboo.
Qua kwaliteit zullen ze vergelijkbaar zijn denk ik.
Was vandaag bij de Sephora en zag dat zowel de produkten van Too Faced als Benefit FORS omhoog gegaan zijn. De Benetint is nu 38 euro. Ze hebben zelf over de display met adviesprijzen allemaal andere prijzen zitten plakken.quote:Op maandag 19 april 2010 19:35 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Benetint pocketpal: 22 euro
Benetint: 32 euro
(Ik heb even online gekeken en het loont zeker om online te bestellen, alleen zitten blijkbaar in Hongkong veel verkopers die namaak verkopen)
Eucerin heeft wel een goedequote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:24 schreef ymme het volgende:
Groene concealer check.
Ik ga op zoek. Thanks
Lees het topic even, een aantal pagina's terug vroeg iemand precies hetzelfde, en die heeft toen wat tips gekregenquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wil ook een kwarstenset gaan aanschaffen! Wat zijn goede merken buiten MAC om?
ja dat doe k dus ook nooit, mijn dagcreme laat ik eerst goed intrekken en daarna pas foundation, maar k ben geen expertquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:14 schreef Tamashii het volgende:
Ik hoor verschillende mensen zeggen om concealer of foundation in je dagcrème te mengen, maar is dat niet slecht voor je huid? Want ik doe altijd eerst mijn dagcrème, zodat dat lekker kan intrekken want dat is gewoon goed voor je huid. Maar foundation etc verstopt toch je poriën?
Oeh leuk! Wat heb je gekocht? Mijn favoriete kleur oogschaduw is Mulch. En Club is ook prachtig!quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:27 schreef Sharana_LV het volgende:ik ga morgen naar de MAC store!
Ik wil mooie oogschaduw halen (liefst in bruintinten/naturel tinten, iig niet te donker) en ik wil een mooie kwarst om het aan te brengen, en misschien nog wat andere mooie spulletjes.
Hebben jullie nog tips voor oogschaduwkleurtjes?
En hoe brnegen jullie foundation aan? Ik doe het nu met een sponsje, opzich wel fijn alleen het gaat dan onder mijn nagels zitten!
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:38 schreef Swatch het volgende:
[..]
Oeh leuk! Wat heb je gekocht? Mijn favoriete kleur oogschaduw is Mulch. En Club is ook prachtig!
dit dus, en:quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:11 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb bij de mac oogschduw, poeder en primer gekocht!
ik heb nog wat chanel makeup gezien die ik wil, maar die haal ik donderdag op schiphol wel!
Bij de Etos hebben ze die!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:24 schreef ymme het volgende:
Groene concealer check.
Ik ga op zoek. Thanks
Ik weet bijna zeker van niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:17 schreef Sharana_LV het volgende:
weet iemand of mac ook op schiphol verkocht wordt? anders haal ik mijn brushes daar vrijdag!
Aahh tnx. Hier wachtte ik opquote:Op donderdag 16 september 2010 19:16 schreef DeltaCephei het volgende:
Vanaf volgende week donderdag Sephora Prijzencircus, eigen merk (excl paletten en kwasten) 3 voor 10¤.
accepteren?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:24 schreef vamperotica het volgende:
Ok...Help... Ik word oud(er) en mn oogleden gaan hangen... wat moet ik doen?
Dat ook jaquote:
Er is helaas weinig aan te doen behalve als je idd nix meer ziet het teveel weg laten halenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat ook ja![]()
Maar t zit behoorlijk in den familie... Mn vader's oogleden hingen zowat over zijn ogen heen
*mesjes zoeken gaatquote:Op donderdag 16 september 2010 21:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Er is helaas weinig aan te doen behalve als je idd nix meer ziet het teveel weg laten halen
Ik ben ook al halverwege een ooglidreductie/lift ding
Een tip: kom wel op dag 1, want daarna ziet de Sephora eruit alsof er een tornado overheen gegaan is. Persoonlijk vind ik de oogschaduw van Sephora bijzonder slecht. Maar andere dingen zijn dan weer best primaquote:Op donderdag 16 september 2010 19:16 schreef DeltaCephei het volgende:
Vanaf volgende week donderdag Sephora Prijzencircus, eigen merk (excl paletten en kwasten) 3 voor 10¤.
Ik heb er wat mascara's van gesleten en heb 2 colorful palettes met 4 kleurtjes oogschaduw erin.quote:Op zondag 19 september 2010 19:22 schreef koekii het volgende:
Heeft iemand al wat evaring met de make-up van Sephora?
Er is toch aankomende week toch weer circusprijzen ofzo? Vandaar mijn vraag over de make up van Sephora ze zijn echt prachtig, maar ik wou toch even weten of ze het waard zijn. Anders ga ik ook vroeg even langs bij de V&D.quote:Op zondag 19 september 2010 20:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb er wat mascara's van gesleten en heb 2 colorful palettes met 4 kleurtjes oogschaduw erin.
Die oogschaduws zijn supermooi en blijven erg goed zitten, de mascara's zijn ook fijn.
Ga deze week dan ook flink wat andere dingetjes inslaan als er weer 3 voor 10 euro zijnHierboven werd trouwens gezegd dat je er de eerste dag moet zijn, ik ben tot nu toe elke keer in Groningen geweest maar daar wordt elke dag, misschien wel meerdere keren per dag, keurig alles bijgevuld..
3 euro per stuk zijn ze zeker waard ja!quote:Op zondag 19 september 2010 20:13 schreef koekii het volgende:
[..]
Er is toch aankomende week toch weer circusprijzen ofzo? Vandaar mijn vraag over de make up van Sephora ze zijn echt prachtig, maar ik wou toch even weten of ze het waard zijn. Anders ga ik ook vroeg even langs bij de V&D.
Ik vond deze pallet er erg mooi uitzien maar ik las in reviews op internet dat veel mensen vonden dan er veel glitter in zat die dan over je hele gezicht belandde. Dus uiteindelijk heb ik er vanaf gezien. Maar heb je het online gekocht of verkopen ze het ook ergens in Nederland?quote:Op zondag 19 september 2010 16:49 schreef RabbitHeart het volgende:
Zijn er hier nog meer Urban Decay fans?.
Ik heb oogshaduw en een paar eyeliners van ze en ik vind ze echt helemaal fantastisch.
Eyeliners heb ik in de kleuren baked, honey, 1999, bourbon en stash. De eerste twee zijn mijn favorieten, ik vind de rest een beetje saai. Baked en honey staan echt prachtig bij mijn haar en ogen.
Vorige maand heb ik Ammo gekocht.
Ik woon in the UK dus gewoon bij Boots gekochtquote:Op zondag 19 september 2010 21:44 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ik vond deze pallet er erg mooi uitzien maar ik las in reviews op internet dat veel mensen vonden dan er veel glitter in zat die dan over je hele gezicht belandde. Dus uiteindelijk heb ik er vanaf gezien. Maar heb je het online gekocht of verkopen ze het ook ergens in Nederland?
(Ik heb vandaag een contrast duo van Chanel gekocht)
Dat heb ik dus met de Sephora oogschaduw maar daar zijn de mensen hierboven dan weer heel enthousiast over.quote:Op zondag 19 september 2010 22:32 schreef _aurum_ het volgende:
ik vind Chanel echt geen goede oogschaduw maken. Er zit niet genoeg pigment in en ze zijn te hard, dus je moet bijna boenen om het uit het doosje te krijgen![]()
Grootste miskoop ooit
Qua oogschaduw vind ik het het geld absoluut niet waard.. maar de Joues Contraste blushes daarentegenquote:Op zondag 19 september 2010 22:05 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik heb geen ervaring met Chanel make-up, ligt een beetje boven mijn budget... Urban Decay, Mac en Benefit liggen wel in mijn budget. Is het kwaliteitsverschil groot genoeg om het de extra prijs waard te maken?.
Ik vind dat ze qua oogschaduw geen leuk assortiment hebben, maar mijn vrienden de make-upgeek is echt lyrisch over hun powders en foundations. Volgende make-up item dat word aangeschaft is de "hello flawless" powder. Wel aan de prijs, 25 pondquote:Op zondag 19 september 2010 23:02 schreef Keroppi het volgende:
[..]
(Trouwens sinds Sephora de prijzen van Benefit zo omhoog hebben gegooid, zit je al richting Lancome/Chanel/etc niveau...)
Wat is het?quote:Op maandag 20 september 2010 19:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kon deze vanmiddag bij The Body Shop niet weerstaan...
[ afbeelding ]
Morgen ga ik hem proberen, ik ben benieuwd.
Kajal! Het is net een wasco-stift.quote:
Drie keer radenquote:Op maandag 20 september 2010 21:42 schreef Keroppi het volgende:
Aha, welke kleur heb je gekocht? Ik vind die kleur groen persoonlijk nogal afzichtelijk, zouden ze echt denken dat daar een markt voor is?
quote:Op maandag 20 september 2010 21:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Drie keer raden
Groene oogmake-up staat mij mooi, als rooie met groene ogen met bruin erdoor![]()
Jammer dat ze hem niet in paars hebben, dat is ook een superkleur voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |