abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 september 2010 @ 21:44:37 #276
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_86514702
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:43 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Dat ook ja -O-
Maar t zit behoorlijk in den familie... Mn vader's oogleden hingen zowat over zijn ogen heen
Er is helaas weinig aan te doen behalve als je idd nix meer ziet het teveel weg laten halen ;(
Ik ben ook al halverwege een ooglidreductie/lift ding :')
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_86514951
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:44 schreef purplerose het volgende:

[..]

Er is helaas weinig aan te doen behalve als je idd nix meer ziet het teveel weg laten halen ;(
Ik ben ook al halverwege een ooglidreductie/lift ding :')
*mesjes zoeken gaat
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 16 september 2010 @ 22:00:53 #278
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_86515664
Mijn ma heeft dat laten doen maar het is eigenlijk alweer nodig :') :D _O- :X
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  FOK!fossiel donderdag 16 september 2010 @ 22:31:46 #279
1455 Keroppi
kool kikker
pi_86517298
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:16 schreef DeltaCephei het volgende:
Vanaf volgende week donderdag Sephora Prijzencircus, eigen merk (excl paletten en kwasten) 3 voor 10¤.
Een tip: kom wel op dag 1, want daarna ziet de Sephora eruit alsof er een tornado overheen gegaan is. Persoonlijk vind ik de oogschaduw van Sephora bijzonder slecht. Maar andere dingen zijn dan weer best prima :)
Chick on a mission
pi_86604911
Zijn er hier nog meer Urban Decay fans? ^O^ .

Ik heb oogshaduw en een paar eyeliners van ze en ik vind ze echt helemaal fantastisch.
Eyeliners heb ik in de kleuren baked, honey, 1999, bourbon en stash. De eerste twee zijn mijn favorieten, ik vind de rest een beetje saai :@ . Baked en honey staan echt prachtig bij mijn haar en ogen.

Vorige maand heb ik Ammo gekocht O+ .

Ik ben echt nog een beginner qua make-up, maar ik heb nu wel het idee dat ik een goede basis heb :) .

Zodra ik weer geld heb wil ik graag wat meer kleuren oogschaduw kopen.
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
pi_86609402
Heeft iemand al wat evaring met de make-up van Sephora?
pi_86611080
quote:
Op zondag 19 september 2010 19:22 schreef koekii het volgende:
Heeft iemand al wat evaring met de make-up van Sephora?
Ik heb er wat mascara's van gesleten en heb 2 colorful palettes met 4 kleurtjes oogschaduw erin.
Die oogschaduws zijn supermooi en blijven erg goed zitten, de mascara's zijn ook fijn.
Ga deze week dan ook flink wat andere dingetjes inslaan als er weer 3 voor 10 euro zijn O+ Hierboven werd trouwens gezegd dat je er de eerste dag moet zijn, ik ben tot nu toe elke keer in Groningen geweest maar daar wordt elke dag, misschien wel meerdere keren per dag, keurig alles bijgevuld..
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_86611205
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:10 schreef princess-a het volgende:

[..]

Ik heb er wat mascara's van gesleten en heb 2 colorful palettes met 4 kleurtjes oogschaduw erin.
Die oogschaduws zijn supermooi en blijven erg goed zitten, de mascara's zijn ook fijn.
Ga deze week dan ook flink wat andere dingetjes inslaan als er weer 3 voor 10 euro zijn O+ Hierboven werd trouwens gezegd dat je er de eerste dag moet zijn, ik ben tot nu toe elke keer in Groningen geweest maar daar wordt elke dag, misschien wel meerdere keren per dag, keurig alles bijgevuld..
Er is toch aankomende week toch weer circusprijzen ofzo? Vandaar mijn vraag over de make up van Sephora ze zijn echt prachtig, maar ik wou toch even weten of ze het waard zijn. Anders ga ik ook vroeg even langs bij de V&D. :D
pi_86611497
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:13 schreef koekii het volgende:

[..]

Er is toch aankomende week toch weer circusprijzen ofzo? Vandaar mijn vraag over de make up van Sephora ze zijn echt prachtig, maar ik wou toch even weten of ze het waard zijn. Anders ga ik ook vroeg even langs bij de V&D. :D
3 euro per stuk zijn ze zeker waard ja! ;) Ik ga kijken voor blushers en misschien een losse poeder dus ben heel benieuwd of dat net zo goed gaat bevallen :)
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_86613063
Even nog een vraag stellen :P

Ik zat net toevallig op de site van VD.nl om te kijken wat er in de aanbieding is enzo. Nu blijkt het dat ze ook aan online shoppen meedoen. Geldt de Circusweek ook mee als je gaat online shoppen?
  FOK!fossiel zondag 19 september 2010 @ 21:44:35 #286
1455 Keroppi
kool kikker
pi_86616370
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:49 schreef RabbitHeart het volgende:
Zijn er hier nog meer Urban Decay fans? ^O^ .

Ik heb oogshaduw en een paar eyeliners van ze en ik vind ze echt helemaal fantastisch.
Eyeliners heb ik in de kleuren baked, honey, 1999, bourbon en stash. De eerste twee zijn mijn favorieten, ik vind de rest een beetje saai :@ . Baked en honey staan echt prachtig bij mijn haar en ogen.

Vorige maand heb ik Ammo gekocht O+ .

Ik vond deze pallet er erg mooi uitzien maar ik las in reviews op internet dat veel mensen vonden dan er veel glitter in zat die dan over je hele gezicht belandde. Dus uiteindelijk heb ik er vanaf gezien. Maar heb je het online gekocht of verkopen ze het ook ergens in Nederland?

(Ik heb vandaag een contrast duo van Chanel gekocht O+ )
Chick on a mission
pi_86617701
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:44 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ik vond deze pallet er erg mooi uitzien maar ik las in reviews op internet dat veel mensen vonden dan er veel glitter in zat die dan over je hele gezicht belandde. Dus uiteindelijk heb ik er vanaf gezien. Maar heb je het online gekocht of verkopen ze het ook ergens in Nederland?

(Ik heb vandaag een contrast duo van Chanel gekocht O+ )
Ik woon in the UK dus gewoon bij Boots gekocht :) . Er zitten wel glittertjes in sommige kleuren maar dat vind ik niet zo erg, ik heb het net even gecheckt en in de helft van de kleurtjes zitten glitters. Ik heb vandaag een van de kleuren met glitters op (Maui Wowie) en de glitters zitten gewoon waar ze moeten zitten :) .Vandaag voor de eerste keer Shattered gebruikt (dat is de blauwe) en ik vind hem echt prachtig, dat ik dat nog niet eerder had geprobeerd!

Ik heb geen ervaring met Chanel make-up, ligt een beetje boven mijn budget... Urban Decay, Mac en Benefit liggen wel in mijn budget. Is het kwaliteitsverschil groot genoeg om het de extra prijs waard te maken? :) .
pi_86619133
ik vind Chanel echt geen goede oogschaduw maken. Er zit niet genoeg pigment in en ze zijn te hard, dus je moet bijna boenen om het uit het doosje te krijgen :X

Grootste miskoop ooit :{w
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  FOK!fossiel zondag 19 september 2010 @ 23:02:00 #289
1455 Keroppi
kool kikker
pi_86620285
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:32 schreef _aurum_ het volgende:
ik vind Chanel echt geen goede oogschaduw maken. Er zit niet genoeg pigment in en ze zijn te hard, dus je moet bijna boenen om het uit het doosje te krijgen :X

Grootste miskoop ooit :{w
Dat heb ik dus met de Sephora oogschaduw maar daar zijn de mensen hierboven dan weer heel enthousiast over.
Qua pigmentatie vind ik het juist wel ok, maar ik gebruik dit duo ook voor een redelijk naturelle look en daar is het echt perfect voor. En vroeger ook van die doosjes met 4 kleuren gehad en daar was ik ook erg blij mee. Maar ik ben wel eens dat het een beetje overpriced is, maar af en toe moet dat kunnen ;)

(Trouwens sinds Sephora de prijzen van Benefit zo omhoog hebben gegooid, zit je al richting Lancome/Chanel/etc niveau...)
Chick on a mission
pi_86620332
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:05 schreef RabbitHeart het volgende:

Ik heb geen ervaring met Chanel make-up, ligt een beetje boven mijn budget... Urban Decay, Mac en Benefit liggen wel in mijn budget. Is het kwaliteitsverschil groot genoeg om het de extra prijs waard te maken? :) .
Qua oogschaduw vind ik het het geld absoluut niet waard.. maar de Joues Contraste blushes daarentegen O+
pi_86622469
quote:
Op zondag 19 september 2010 23:02 schreef Keroppi het volgende:

[..]

(Trouwens sinds Sephora de prijzen van Benefit zo omhoog hebben gegooid, zit je al richting Lancome/Chanel/etc niveau...)
Ik vind dat ze qua oogschaduw geen leuk assortiment hebben, maar mijn vrienden de make-upgeek is echt lyrisch over hun powders en foundations. Volgende make-up item dat word aangeschaft is de "hello flawless" powder. Wel aan de prijs, 25 pond :{ .

Wacht even...

Ik zie net dat zowel Clinique als Mac goedkopere powder heeft... denk dat het dat maar word dan. Benefit is inderdaad flink aan de prijs. Zie net even dat Chanel zo ongeveer net zo duur is 8)7 .
pi_86648331
Ik kon deze vanmiddag bij The Body Shop niet weerstaan...

Morgen ga ik hem proberen, ik ben benieuwd.
pi_86651710
Oke, wat moet ik halen bij de 3 voor 10 Sephora? :7

Ik wil nog wel graag een concealer/foundation, maar welke van hen is goed? En hoe weet ik of ik de juiste kleur heb met die chaos in de sale daar?
pi_86652978
Begint het vandaag? :D
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_86653324
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:17 schreef Tamashii het volgende:
Begint het vandaag? :D
Nee donderdag pas. :)
  FOK!fossiel maandag 20 september 2010 @ 21:34:46 #296
1455 Keroppi
kool kikker
pi_86653827
quote:
Op maandag 20 september 2010 19:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kon deze vanmiddag bij The Body Shop niet weerstaan...

[ afbeelding ]

Morgen ga ik hem proberen, ik ben benieuwd.
Wat is het?
Chick on a mission
pi_86653965
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:34 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Wat is het?
Kajal! Het is net een wasco-stift.
Je gebruikt het als eyeliner. Ben benieuwd of het werkt: potloden geven bij mij te weinig af, stiften zijn te nat en geven veel af.
  FOK!fossiel maandag 20 september 2010 @ 21:42:19 #298
1455 Keroppi
kool kikker
pi_86654204
Aha, welke kleur heb je gekocht? Ik vind die kleur groen persoonlijk nogal afzichtelijk, zouden ze echt denken dat daar een markt voor is? :)
Chick on a mission
pi_86654701
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:42 schreef Keroppi het volgende:
Aha, welke kleur heb je gekocht? Ik vind die kleur groen persoonlijk nogal afzichtelijk, zouden ze echt denken dat daar een markt voor is? :)
Drie keer raden :D

Groene oogmake-up staat mij mooi, als rooie met groene ogen met bruin erdoor :Y
Jammer dat ze hem niet in paars hebben, dat is ook een superkleur voor mij.
  FOK!fossiel maandag 20 september 2010 @ 22:40:53 #300
1455 Keroppi
kool kikker
pi_86657485
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:51 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Drie keer raden :D

Groene oogmake-up staat mij mooi, als rooie met groene ogen met bruin erdoor :Y
Jammer dat ze hem niet in paars hebben, dat is ook een superkleur voor mij.
:D
Chick on a mission
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')