Er is helaas weinig aan te doen behalve als je idd nix meer ziet het teveel weg laten halenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat ook ja![]()
Maar t zit behoorlijk in den familie... Mn vader's oogleden hingen zowat over zijn ogen heen
*mesjes zoeken gaatquote:Op donderdag 16 september 2010 21:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Er is helaas weinig aan te doen behalve als je idd nix meer ziet het teveel weg laten halen
Ik ben ook al halverwege een ooglidreductie/lift ding
Een tip: kom wel op dag 1, want daarna ziet de Sephora eruit alsof er een tornado overheen gegaan is. Persoonlijk vind ik de oogschaduw van Sephora bijzonder slecht. Maar andere dingen zijn dan weer best primaquote:Op donderdag 16 september 2010 19:16 schreef DeltaCephei het volgende:
Vanaf volgende week donderdag Sephora Prijzencircus, eigen merk (excl paletten en kwasten) 3 voor 10¤.
Ik heb er wat mascara's van gesleten en heb 2 colorful palettes met 4 kleurtjes oogschaduw erin.quote:Op zondag 19 september 2010 19:22 schreef koekii het volgende:
Heeft iemand al wat evaring met de make-up van Sephora?
Er is toch aankomende week toch weer circusprijzen ofzo? Vandaar mijn vraag over de make up van Sephora ze zijn echt prachtig, maar ik wou toch even weten of ze het waard zijn. Anders ga ik ook vroeg even langs bij de V&D.quote:Op zondag 19 september 2010 20:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb er wat mascara's van gesleten en heb 2 colorful palettes met 4 kleurtjes oogschaduw erin.
Die oogschaduws zijn supermooi en blijven erg goed zitten, de mascara's zijn ook fijn.
Ga deze week dan ook flink wat andere dingetjes inslaan als er weer 3 voor 10 euro zijnHierboven werd trouwens gezegd dat je er de eerste dag moet zijn, ik ben tot nu toe elke keer in Groningen geweest maar daar wordt elke dag, misschien wel meerdere keren per dag, keurig alles bijgevuld..
3 euro per stuk zijn ze zeker waard ja!quote:Op zondag 19 september 2010 20:13 schreef koekii het volgende:
[..]
Er is toch aankomende week toch weer circusprijzen ofzo? Vandaar mijn vraag over de make up van Sephora ze zijn echt prachtig, maar ik wou toch even weten of ze het waard zijn. Anders ga ik ook vroeg even langs bij de V&D.
Ik vond deze pallet er erg mooi uitzien maar ik las in reviews op internet dat veel mensen vonden dan er veel glitter in zat die dan over je hele gezicht belandde. Dus uiteindelijk heb ik er vanaf gezien. Maar heb je het online gekocht of verkopen ze het ook ergens in Nederland?quote:Op zondag 19 september 2010 16:49 schreef RabbitHeart het volgende:
Zijn er hier nog meer Urban Decay fans?.
Ik heb oogshaduw en een paar eyeliners van ze en ik vind ze echt helemaal fantastisch.
Eyeliners heb ik in de kleuren baked, honey, 1999, bourbon en stash. De eerste twee zijn mijn favorieten, ik vind de rest een beetje saai. Baked en honey staan echt prachtig bij mijn haar en ogen.
Vorige maand heb ik Ammo gekocht.
Ik woon in the UK dus gewoon bij Boots gekochtquote:Op zondag 19 september 2010 21:44 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ik vond deze pallet er erg mooi uitzien maar ik las in reviews op internet dat veel mensen vonden dan er veel glitter in zat die dan over je hele gezicht belandde. Dus uiteindelijk heb ik er vanaf gezien. Maar heb je het online gekocht of verkopen ze het ook ergens in Nederland?
(Ik heb vandaag een contrast duo van Chanel gekocht)
Dat heb ik dus met de Sephora oogschaduw maar daar zijn de mensen hierboven dan weer heel enthousiast over.quote:Op zondag 19 september 2010 22:32 schreef _aurum_ het volgende:
ik vind Chanel echt geen goede oogschaduw maken. Er zit niet genoeg pigment in en ze zijn te hard, dus je moet bijna boenen om het uit het doosje te krijgen![]()
Grootste miskoop ooit
Qua oogschaduw vind ik het het geld absoluut niet waard.. maar de Joues Contraste blushes daarentegenquote:Op zondag 19 september 2010 22:05 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik heb geen ervaring met Chanel make-up, ligt een beetje boven mijn budget... Urban Decay, Mac en Benefit liggen wel in mijn budget. Is het kwaliteitsverschil groot genoeg om het de extra prijs waard te maken?.
Ik vind dat ze qua oogschaduw geen leuk assortiment hebben, maar mijn vrienden de make-upgeek is echt lyrisch over hun powders en foundations. Volgende make-up item dat word aangeschaft is de "hello flawless" powder. Wel aan de prijs, 25 pondquote:Op zondag 19 september 2010 23:02 schreef Keroppi het volgende:
[..]
(Trouwens sinds Sephora de prijzen van Benefit zo omhoog hebben gegooid, zit je al richting Lancome/Chanel/etc niveau...)
Wat is het?quote:Op maandag 20 september 2010 19:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kon deze vanmiddag bij The Body Shop niet weerstaan...
[ afbeelding ]
Morgen ga ik hem proberen, ik ben benieuwd.
Kajal! Het is net een wasco-stift.quote:
Drie keer radenquote:Op maandag 20 september 2010 21:42 schreef Keroppi het volgende:
Aha, welke kleur heb je gekocht? Ik vind die kleur groen persoonlijk nogal afzichtelijk, zouden ze echt denken dat daar een markt voor is?
quote:Op maandag 20 september 2010 21:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Drie keer raden
Groene oogmake-up staat mij mooi, als rooie met groene ogen met bruin erdoor![]()
Jammer dat ze hem niet in paars hebben, dat is ook een superkleur voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |