abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83886612
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Kopen jullie MAC ook op ebay of gewoon in de winkel?
eBay of http://www.allcosmeticswholesale.com/ Maar op eBay idd uitkijken, veel nep!
pi_83888075
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 17:17 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

eBay of http://www.allcosmeticswholesale.com/ Maar op eBay idd uitkijken, veel nep!
dank
pi_83888363
Ik zou best wel 's een goede foundation ofzo willen proberen, gewoon om m'n gezicht wat meer levendigheid te geven, maar ik heb echt de ballen verstand van make-up . Wie geeft een lesje make-up 101, of, beter nog, zijn de dames bij de ici paris ed een beetje te vertrouwen?
pi_83892391
Bij Coastal scents heb zijn de verzendkosten toch verschrikkelijk hoog? Vanaf 20 euro als ik alleen een pallet bestel zie ik?
Iedereen is er zo enthousiast over maar kan mij dat niet voorstellen met die hoge verzendkosten of kijk ik nou verkeerd?
Wie is daar?
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:35:23 #230
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_83892877
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 15:27 schreef Pien85 het volgende:
Ah, kan ik hier ook om tips vragen? Jullie zijn de experts, toch?
Het probleem: Ik ben inmiddels bijna 25, maar zie dr veel jonger uit. Als ik helemaal zonder make up naar, bijvoorbeeld, de supermarkt ga om sigaretten te halen, komt het nog regelmatig voor dat ze mijn legitimatie willen zien ( ). Nu ben ik sinds kort weer wat make up gaan gebruiken, gewoon 'n beetje oogschaduw en mascara. Sigaretten halen lukt me inmiddels zonder me te moeten legitimeren, maar voor een fles baileys moet ik nog steeds m'n legitimatie laten zien Ook kleren met leuke kleurtjes of frutseltjes er aan waag ik me niet aan, maakt me ook veel jonger dan ik ben. Iemand tips om er voor te zorgen dat ik dr een klein beetje volwassen uit zie?

Als ik zo je foto's in je fotoboek bekijk heb je inderdaad een jonge uitstraling. Het komt door je wenkbrauwen, dat maakt dat je gezicht er natuurlijk en "onaangetast" uitziet. Je zou je wenkbrauwen wat "scherper" kunnen maken, niet dunner, maar de vorm ervan, en wat bijtekenen. Je jukbeenderen zou je met wat donkere foundation/blush-( geen rozetinten, dat zorgt voor een "meisjesachtige look" en dat wil je niet, je wilt er ouder uitzien- wat meer naar voren kunnen brengen. Je hoeft niet meteen 20 lagen make-up te gebruiken, als je maar de juiste tinten gebruikt en in de juiste hoeveelheden komt 't goed. Ik zal hier zo even een paint posten.
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
  zaterdag 10 juli 2010 @ 20:39:21 #231
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_83893027
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou best wel 's een goede foundation ofzo willen proberen, gewoon om m'n gezicht wat meer levendigheid te geven, maar ik heb echt de ballen verstand van make-up . Wie geeft een lesje make-up 101, of, beter nog, zijn de dames bij de ici paris ed een beetje te vertrouwen?
Als je nog nooit foundation hebt gebruikt zou ik niet zomaar in één keer voor een zware dekking gaan. Ik geloof dat je het natuurlijk wilt houden dus dan is een "glans" wel gewenst denk ik. Je zou zo'n half dagcréme/half foundation kunnen gebruiken. Nivea verkoopt ze, dacht ik. Vichy flexilift teint is ook een goeie, het geeft je een soort van natuurlijke,gezonde gloed.

[ Bericht 0% gewijzigd door raebyddet op 10-07-2010 20:55:42 ]
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
  zaterdag 10 juli 2010 @ 21:01:07 #232
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_83893752
quote:
Waar woon je ook alweer? In Rotterdam zit een hele grote Douglas waar mensen werken die er echt verstand van hebben. Laat je eens informeren, vraag of ze het product bij je aan willen brengen, schrijf de naam op van wat ze je hebben aangeraden, en ga weer naar huis. Kijk of het bij daglicht, in de etalage bij de volgende winkel, thuis in de badkamerspiegel, etc. er ook zo mooi uit ziet als in de winkel en besluit daarna of je het product wilt hebben of niet.
KuikenGuppy
pi_83896013
Hmm ja, een bezoekje aan de douglas stond sowieso op de to-do list, goede tip . Ik gebruik nu mascara, dat doet m'n ogen goed, maar wat meer levendigheid in m\n gezicht zou goed zijn.
pi_83904998
quote:
bij de ici paris in amsterdam staan meiden die heel goed meehelpen! ligt er trouwens wel aan welke je inloopt
pi_83905838
quote:
dames bij ici paris te vertrouwen? HMM. de ene wel en de andere vijf praten ergens over waar ze niet eens weten waar ze het over hebben.
Douglas heeft *vaak* *hier wel * een visagist in de winkel staan, die heeft er wel verstand van en die adviseert je prima.
www.beautyfreak.nl
Wanneer je half bezopen bent, heb je echt een gebrek aan doorzettingsvermogen.
pi_83905880
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 15:27 schreef Pien85 het volgende:
Ah, kan ik hier ook om tips vragen? Jullie zijn de experts, toch?
Het probleem: Ik ben inmiddels bijna 25, maar zie dr veel jonger uit. Als ik helemaal zonder make up naar, bijvoorbeeld, de supermarkt ga om sigaretten te halen, komt het nog regelmatig voor dat ze mijn legitimatie willen zien ( ). Nu ben ik sinds kort weer wat make up gaan gebruiken, gewoon 'n beetje oogschaduw en mascara. Sigaretten halen lukt me inmiddels zonder me te moeten legitimeren, maar voor een fles baileys moet ik nog steeds m'n legitimatie laten zien Ook kleren met leuke kleurtjes of frutseltjes er aan waag ik me niet aan, maakt me ook veel jonger dan ik ben. Iemand tips om er voor te zorgen dat ik dr een klein beetje volwassen uit zie?
Misschien een ander kapseltje, kleine haarverandingen helpen ook al snel.
Oh, wenkbrauwen aanzetten, eventueel wat bronzer om te shapen, en wat blush. Bij jouw koppie zou ik toch voor de warmere kleuren blush gaan.
www.beautyfreak.nl
Wanneer je half bezopen bent, heb je echt een gebrek aan doorzettingsvermogen.
pi_83912766
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 12:08 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben een paar weken geleden naar de MACstore geweest.

Ben naar huis gekomen met de oil control lotion, de studio fix fluid en powder. En kan alleen maar wow! zeggen.

Dekt supergoed, ik glim bijna niet meer en ik zie er niet uit alsof mijn hoofd is dichtgeplamuurd

Nadeel is nu wel dat ik meer MAC dingen wil
Zwaai dan maar dag met het handje naar je bankrekening saldo
pi_85693147
Sinds ik een zoontje heb besteed ik minder aandacht aan mijn uiterlijk.
Dit gaat dus nu veranderen weer :)
pi_85694527
Wat is echt een must have qua kwasten en oogschaduw?
  woensdag 25 augustus 2010 @ 19:07:03 #240
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_85699539
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:46 schreef ymme het volgende:
Wat is echt een must have qua kwasten en oogschaduw?
Ik zou een goede penselenset kopen en een leuk palette, bijvoorbeeld van NYX of Zoeva :).
KuikenGuppy
pi_85699853
En waar is Zoeva te verkrijgen?
(deze naam in de vriendenkring wel eens vaker voorbij horen komen).
pi_85701297
pi_85703282
Zijn de kwasten van zoeva van goede kwaliteit? Zoek me wezeloos naar goede betaalbare kwasten namelijk :P
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_85708705
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:42 schreef Diconnected het volgende:
Zijn de kwasten van zoeva van goede kwaliteit? Zoek me wezeloos naar goede betaalbare kwasten namelijk :P
Ja! Ik heb 2 foundationkwasten en die bevallen super. Ga binnenkort 1 van de kwastensets bestellen, als ik er uit ben welke het word. (L)
Neem een kijkje op mijn weblog! mybeauty101.blogspot.com
pi_85728719
quote:
Op zondag 11 juli 2010 02:41 schreef beautyfreak het volgende:

[..]

Misschien een ander kapseltje, kleine haarverandingen helpen ook al snel.
Oh, wenkbrauwen aanzetten, eventueel wat bronzer om te shapen, en wat blush. Bij jouw koppie zou ik toch voor de warmere kleuren blush gaan. :)
Hoe doe je dat precies? Gebruik je daarvoor zo'n wenkbrauwkit die ze bv bij de etos wel eens hebben liggen? Mijn wenkbrauwenhebben niet veel vorm. Dat ondanks het epileren, de haartjes voorbij de 'knik' die de meeste mensen hebben staan naar beneden gericht en daardoor ziet het er al snel uit als een recht streepje. Ze zijn bovendien niet erg 'egaal'.
pi_85728895
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:35 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

ik zou voor de bamboo gaan!
Ja die ziet er best hendig en mooi uit :Y
it's the map in my mind that sends me on my way.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:18:32 #249
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_85730079
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:49 schreef Sts het volgende:

[..]

Hoe doe je dat precies? Gebruik je daarvoor zo'n wenkbrauwkit die ze bv bij de etos wel eens hebben liggen? Mijn wenkbrauwenhebben niet veel vorm. Dat ondanks het epileren, de haartjes voorbij de 'knik' die de meeste mensen hebben staan naar beneden gericht en daardoor ziet het er al snel uit als een recht streepje. Ze zijn bovendien niet erg 'egaal'.
Zijn genoeg filmpjes over te vinden op youtube ;).
De haartjes die naar beneden gericht staan, kan je met een borsteltje met wat wenkbrauwgel netjes opzij kammen. Voor de vorm van je wenkbrauwen kijk je naar de aanzet van de haartjes, niet naar hoe ze groeien. Als ze te lang zijn, kan je ze ook trimmen bijvoorbeeld, dat kan er heel netjes uit zien.
Als je donker haar hebt, kies je een wenkbrauwpotlood of poeder die één tint lichter is dan je haarkleur, als je licht haar hebt, kies je een kleur die één tint donkerder is dan je eigen haarkleur.
En 'aanzetten' betekent accentueren, niet inkleuren. Het moet dus geen solide lijntje worden, maar een natuurlijke wenkbrauw.
KuikenGuppy
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:20:42 #250
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_85730182
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:52 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ja die ziet er best hendig en mooi uit :Y
Ik zou juist die andere nemen, want ik heb helemaal niets met bamboo. :+
Qua kwaliteit zullen ze vergelijkbaar zijn denk ik.
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')