Ik moet wel lachen dat jullie het zo netjes geknoopt vindenquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:03 schreef texelonia het volgende:
Chan je bent zelf toch een meisje?
Linda ik had me helemaal niet gerealiseerd dat jij natuurlijk in Duitsland woont. Maar dat komt vast goed.
Ik heb nog even een paar fotootjes van de Mei Tai gemaakt. Ik hou het toch maar bij doeken denk ik. Werkt voor mij veel beter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staat genoteerd!quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:06 schreef DaviniaHR het volgende:
thx tex voor het openen van een nw topic!
linda, ik wil ook graag meedoen met eva!
Jaaa!!! Ik wil wel beginnen hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:02 schreef oeke het volgende:
Leuk Linda!
Volgende week zie ik Macka op de Draagkring en dat leek me een mooi moment om mijn doek eindelijk op reis te sturen....![]()
Zou dat uitkomen, Macka?
[ link | afbeelding ]
De doek heeft mijn vader als een grote lap stof gekocht in Guatamala. Er was verder nog niets mee gedaan. Ik heb mijn Pfau erop gelegd en die maten aangehouden. Omgezoomd en een middenmarkering erin gezet.
Het is dus een maat 6.
Qua dikte en weving lijkt hij een beetje op de Simon.
En een lijstje voor de Oekedoek. Bij gebrek aan naam. :'
Huuphuup
DaviniaHR
miss_sly
jelief
Macka66
LovelyLady
Tinuviel
Chan
Kersjes
Sugarsnap
K_i_m
Het staat dus nog niet op volgorde.
Staat iedereen die wil erop? En staan er mensen op die toch niet willen?
En als er nog mensen bij willen kan dat natuurlijk!
Tuurlijkquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:24 schreef lily het volgende:
Linda, mag ik ook meedoen met Eva?
mooie foto's Chan en Ssserpente
quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:12 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Staat genoteerd!
Mrien
Stiemie
Huup
BJ
Davinia
Lily
Wickie
quote:
dat is die die je al van te voren kan knopen toch? Schuifbare knoop ga ik eens google-enquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:27 schreef Chan het volgende:
Linda het is een FCC en dan vastgeknoopt met zo'n schuifbare knoop
alleen binnen hoorquote:Op donderdag 25 maart 2010 21:34 schreef Chan het volgende:
Haha huup maar jij hebt al rug-gedragen! Dat durf ik elke keer niet te proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |